Tim_GTS5
|
Je bent wel heel optimistisch Frank , je wil natuurlijk je nieuwe boardje testen ! Volgens mij ligt er nog ijs tot eind maart A.s. weekend waarschijnlijk me nieuwe kite ophalen
|
|
|
TBK
|
Wat is het geworden Tim, de OR Rise 10 meter ?
|
|
|
|
Tim_GTS5
|
Wat is het geworden Tim, de OR Rise 10 meter ?
klopt , ben jij er al uit ? Wordt er ook een beetje pissig van , die kou heb lang genoeg geduurd nu wegwezen met die bende !
|
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Goeie keuze hoor Tim Veel plezier der mee, maar dat zal wel lukken. Heb je de 2009 of 2010
|
|
|
Tim_GTS5
|
De 2010 , hopelijk aankomende zondag @ wijk testen als het weer mee zit !
|
|
|
Langbeest
|
Inderdaad Tim, daar richt ik ook mijn pijlen op......
|
|
|
|
Langbeest
|
Snowboarden...........ook gaaf
|
|
|
|
kiteschool aloha
Gast
|
Aloha,
Gaat er vrijdagmiddag nog iemand naar Wijk @ the bunker?
Wij zijn er denk ik rond 13.00 uur iig met een man of 3
|
|
|
martijnc
|
aaah jammer ik ga vrijdag ook weekie wintersporte:(
weekerop ben ik er bij
|
|
|
Michael van der Hoek
|
Ik zou graag komen kijken vrijdag! alleen blijf ik nog even vrije uren sparen voor het echte lekkere weer!
Ik neem aan dat jullie nog wel met droogpakken varen?
Ik wil vd zomer ook op zee proberen te varen, is wijk dan een goede spot met behulpzame mensen?
have fun iig!
Greetszz
|
|
|
mocem
|
wijk is de ideale spot om de eerste keer op zee te varen. weinig stroming, goeie golven en weinig tot geen obstakels met ZW wind. Met Nw wind kan je beter uitwijken naar ijmuiden.
|
|
|
To
|
ben er vrijdag mischien bij.
|
|
|
Idefixe
|
zaterdag ziet er nu ook wel beter uit!
|
|
|
kiteschool aloha
Gast
|
idd Tom zaterdag ziet er nog beter uit ... als het een beetje droog is gaan we vrijdag ook!!!
|
|
|
|
Emielkruisdijk
|
Wie vrijdag op Wijk!? Sideshore en golfjes! Hoop het met school te halen en om een uur of 3 aanwezig te zijn in mijn EIGEN auto! Ben de trotse bezitter van een rode opel corsa!! Woehoee!
|
|
|
Tim_GTS5
|
Ja zekers zaterdag , hopelijk met de 7m knallen de 10m is volgende week pas binnen. Ben er ook zeker weer ff aan toe !
|
|
|
Vinni
|
Wie vrijdag op Wijk!? Sideshore en golfjes! Hoop het met school te halen en om een uur of 3 aanwezig te zijn in mijn EIGEN auto! Ben de trotse bezitter van een rode opel corsa!! Woehoee!
Topper, ik heb ook een (bordo) rode corsa en als het met mijn school ook wat wil hoop ik er ook rond die tijd er te zijn dan! Maar dan moet ik wel geluk hebben denk ik!
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Ik moet helaas vanavond de nachtdienst in. Hopelijk binnenkort het water op. @ Vincent ik heb die stift nog voor je in mijn auto liggen.
|
|
|
To
|
morgen bunker of pier?
|
|
|