TBK
|
Balen dat ik niet kan. Klote-afspraken toch ook altijd. Zondag ziet er echt niet goed uit zeg. Veel fun mannen... Afspraken zijn er om af te zeggen Ride. Afijn er komen nog meer dagen.
|
|
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Ik zal aan je denken Beuntje als ik ga backrollen. Mannen allemaal uitkijken ik neem sammie ook mee.
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
wou nog even langskomen maar ziek het liever effe en daggie langer uit maar roep effe jihaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa dan ben ik er een beetje geweest ( in geest dan )
|
|
|
mocem
|
half 1 ben ik er. zal et 7 worden?
|
|
|
|
|
martijnc
|
lekker zondag helemaal ingekakt
*$#&#$@!
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Het was weer lekker op schell..van 12.00 tot 14.00 lekker gevaren en toen kakte de wind in .. en voor morgen ook al niet veel meer...
|
|
|
|
Micky
|
Was weer een Ti Ta Topdaggie op S. Hout. Lekker geknalt met de 10 ..... En hoe gingen je BEK rolls....
|
|
|
|
|
Marsie
|
Mannen allemaal uitkijken ik neem sammie ook mee. Hoi Theo was dat de hond die met de kites mee rende ? Vond het ook wel weer toppie was er vroeg bij. @frank als je voor mijn neus springt kun je niet meer goed landen he' hahaha. Was wel tof! Marcel.
|
|
|
|
Giertje
|
Jonge jonge Onderaqua, wat heeft jou vrouw toch een stel mooie benen links in beeld en zo mooi behaard!'
|
|
|
Marsie
|
Jonge jonge Onderaqua, wat heeft jou vrouw toch een stel mooie benen links in beeld en zo mooi behaard!' Hoi Ger, ben je nog lang gebleven ? Marsie Marcel.
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
[quoteHoi Theo was dat de hond die met de kites mee rende ?][/quote] Yeb dat is Sammie de kiterenner... Hij zag er weer uit als een varken.
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
hoor het al lekker gevaren vandaag jongens hoop dat ik aankomende week effe kan varen voel me al een stukkie beter jiha
|
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
wie oh wie morgen nog het water op
Zou wel willen, maar de wind laat het morgen flink afweten............
|
|
|
|
|