manrot

Logs: 0 | 180 uur
|
terug van schellinkhout, heeerlijk gevaren met mijn 13 tribal II, wil morgen de nieuwe Best Waroo gaan testen, iemand al ervaring mee?
|
|
|
zwafra

Logs: 0 | 416 uur
|
Ook net terug van Schellinkhout was goed te doen vanmiddag met een 12 mtr( Nemesis) gevaren van 13.00 tot een uurtje of 16.00...  zoals het er nu uitziet wordt het morgen nog beter ...ben er weer klaar voor .. 
|
|
|
TBK

|
terug van schellinkhout, heeerlijk gevaren met mijn 13 tribal II, wil morgen de nieuwe Best Waroo gaan testen, iemand al ervaring mee?
Goede kite, ik vind het alleen jammer dat ze voor de Delta-shape hebben gekozen.
|
|
|
TBK

|
Ook net terug van Schellinkhout was goed te doen vanmiddag met een 12 mtr( Nemesis) gevaren van 13.00 tot een uurtje of 16.00...  zoals het er nu uitziet wordt het morgen nog beter ...ben er weer klaar voor ..  Hoe laat morgen Frank, uurtje of 10 ?
|
|
|
franco

|
lekker op tijd weer morge mannen, ben ik weer op tijd teruch voor vrouw en kind, ben er ook om ongeveer 11 uur.
|
|
|
MEGALOOPBEUN

|
ben er klaar voor ben er een uurtje of 10 tot 0.0000000 uur
|
|
|
zwafra

|
Nou...eerder een uurtje of 11.30 uur moet eerst vanavond nog naar een feestje ...
|
|
|
LeonB

Logs: 0 | 28 uur
|
Jaja...hij was weer lekker! Het ouwe lijf begint weer te wennen  Als het ff meezit morgen weerrrrrrrrr!!!! Niet teveel zuipen Frank! 
|
|
|
@LaurenS

|
Morgen ook maar ff kijken op schell. Eerst ff werken en dan knalluh 
|
|
|
zwafra

|
volgens mij hoef je ook niet te vroeg op Schellinghout te zijn het gaat volgens de KNMI pas later op de dag een beetje echt waaien...  Morgen overdag zijn er vooral aan de kust perioden met zon, landinwaarts ontstaan stapelwolken die hier en daar tot een bui uitgroeien. Later in de middag en avond neemt vanuit het zuiden de bewolking toe en gaat het in het zuiden af en toe regenen. De middagtemperatuur ligt rond de 11 graden, vlak aan zee enkele graden lager. De zuidwestenwind neemt in de loop van de dag toe naar matig tot vrij krachtig, kracht 4 tot 5, in het noordelijk kustgebied mogelijk 6. Bovendien is de wind boven land vlagerig. Uitgifte: 27/03/2010 18.12 uur LT
|
|
|
Tim_GTS5

|
Ben er morgen rond 10-en , hopen dat me kite op spanning blijft  en anders maar foto's maken 
|
|
|
mocem

|
ik ben er denk ook rond de klok van 11. is je kite lek tim? er was vorige week ook een gozer met een nieuwe OR zijn kite was ook lek geraakt.
|
|
|
TBK

|
Ben er morgen rond 10-en , hopen dat me kite op spanning blijft  en anders maar foto's maken  Heb je 't lek gevonden Tim ?
|
|
|
Tim_GTS5

|
Zou niet weten hoe je dat moet vinden, was dat ook een 2010 dan Mocem ? Het zit zoiezo in de LE en loopt heel langzaam leeg kan er wel een ruim uurtje mee varen.
|
|
|
|
Retard

|
Ja dat is een 10 m2 Ocean Rodeo 2010 na twee sessies liep hij langzaam leeg .... hij heeft hem op gestuurd en hij wordt gemaakt voor de garantie ... Ik reed vroeger wel is met hem mee ..
Jij ook gekocht bij Stormchaser of is het algemeen fabrieksfout ??
|
|
|
Retard

|
Ga niet zeggen dat dit windkracht 5 is dan !!! Ziet er niet heel hoop geven uit  Beter heb ik ongelijk !! WIND: ZUIDWEST 5-10 KN, AAN DE KUST EN OP HET IJSSELMEER, IN HET WADDENGEBIED 15-20 KN. NA 08 UTC LANDINWAARTS TOENEMEND 10-15 KN, IN HET NOORDEN NOG ENKELE KN MEER. NA 15 UTC LANDINWAARTS WEER ENKELE KN AFNEMEND. IN DE MIDDAG VOORNAMELIJK BIJ BUIENVLAGEN TOT 10 KN BOVEN HET GEMIDDELDE.
|
|
|
|
|
Emielkruisdijk

|
Gezellig ik ben er ook klaar voor om te werken! Ben 4 uur nieuwe tijd klaar! En ben dan te vinden op Waikiki beach!
|
|
|
kiteschool aloha
Gast
|
Wij zijn, net als gisteren, ook weer @ de bunker van af een uur of 11 (zomertijd) Mag wel iets meer wind zijn dan gisteren.... Maar dat staat er ook als het goed is Tot zo!!! 
|
|
|
|
TBK

|
Brood zit er bijna in, ik ga met een half uurtje naar Schellie ! Het waait hier in Hoorn aan het Hop al behoorlijk.
|
|
|
TBK

|
En het gaat steeds harder waaien. 
|
|
|