Haring High Richardt
|
Deur zij je toch HH, wanner ga je 'm afhangen en schilderen ! Is allemaal al gebeurd Hij gaat weg voor weinig met pijn in mijn hart voor wat je in je hoofd heb maal 2 en daar de wortel van vermenigdvuldigd met 7.79 Is dat wat voor je Frank ??? De hoogste bieder mag hem meenemen maar dat mot je maar uitvechten met zwafra
|
|
|
|
Haring High Richardt
|
ik had het idee om het eens bij de stad van de zon in Heerhugowaard te proberen a.s. woensdag..., is nog dichterbij voor mij. Zijn er meer liefhebbers Gaat het vanmiddag (vrijdag) nog waaien bij de zon ???? en is er dan iemand ????
|
|
|
Flyingtrunkie
|
ik had het idee om het eens bij de stad van de zon in Heerhugowaard te proberen a.s. woensdag..., is nog dichterbij voor mij. Zijn er meer liefhebbers Gaat het vanmiddag (vrijdag) nog waaien bij de zon ???? en is er dan iemand ???? ik in ieder geval niet..... ben vandaag droog brood aan het verdienen...
|
|
|
|
Flyingtrunkie
|
Achter de computer ????????????
Yep, ik zit nu in Amsterdam op m'n werk. ik ben DTP'er van beroep bij het Telegraafconcern. Tussendoor natuurlijk ff op kitehigh kijken.....
|
|
|
Mark-Fizzer
|
@Flyingtrunkie; Leuk man, ik ook dtp-er. Straks per 1 Mei bij Grafax in zaandam op de studio!!! Kicke djoppie toch?! Ps; waar is jouw bijdrage in het Arno's photoshop Topic?? ;-)
|
|
|
Flyingtrunkie
|
@Flyingtrunkie; Leuk man, ik ook dtp-er. Straks per 1 Mei bij Grafax in zaandam op de studio!!! Kicke djoppie toch?! Ps; waar is jouw bijdrage in het Arno's photoshop Topic?? ;-)
He Mark, al weer droog achter je oren, na je avontuurtje???Goed afgekomen man! Gefeliciteerd met je (nieuwe) baan! Maareh, mijn bijdrage staat er wel tussen hoor... (z'on in-2-minuten-klaar-psd-documentje-met-stuiterogen
|
|
|
Mark-Fizzer
|
Hahaha jep alweer helemaal droog. Ik had je bijdrage over het hoofd gezien. (shame) ;-) Lekker bekkie indd, maar eeh waarom dat item?? ervaring mee? ;-))
|
|
|
Flyingtrunkie
|
Hahaha jep alweer helemaal droog. Ik had je bijdrage over het hoofd gezien. (shame) ;-) Lekker bekkie indd, maar eeh waarom dat item?? ervaring mee? ;-))
dat was het eerste wat in me op kwam. Ik kick er zelf niet zo op hoor, ik hou het wel bij een biertje!! Maareh, jij hebt toch een mac ik snap nu waarom: je bent werkzaam in de grafische industrie!
|
|
|
Mark-Fizzer
|
Hhaaha ja ik ook... Nu wel iig ;-)
|
|
|
|
Mark-Fizzer
|
@Theo Jaja hij doet het weer helemaal. Zag je em zondag niet op Enkie? Zijn jullie er morgen ook nog ff, op Enkie? Hoorde van Lucas de Ijsberg, dat het de laatste dag is dat het daar mag... Wel ff zo leuk, nog ff onveilig maken!!
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
hallo hier is de Waroo JumpingBeun klaar voor zondag testen testen testen testen kan je ook best testen ??????????????????????????????????????????????
|
|
|
Mark-Fizzer
|
JA, want wij gaan onze eigen stand opzetten... Van je 16 maken we een groot spandoek ;-)
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
had de kite naar emiel gebracht hij vond hem top de hele familie trouwens ook (hangloose_kitesmiley) hij kan niet wachten om hem te varen mooie kleur dat oranje met zwart weet alleen niet of hij zondag meegaaat even bellen morgen (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Hoorde van Lucas de Ijsberg, dat het de laatste dag is dat het daar mag... We kunnen daar het hele jaar kiten Mark. Mag alleen straks niet meer op het strand. We moeten alleen uitwijken naar het grasveld dat is zeg maar voor de bocht rechtdoor het gras op als er geen paaltje staat tenminste anders op de parkeerplaats. Ik weet niet of we vandaag nog komen hoor. 15 knopies vind ik wat te weinig..
|
|
|
Mark-Fizzer
|
Ja, hoorde ik ook, dat we dan op het gras 'moeten'...
Ik wacht het ook nog ff af wat betreft de wind...
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
hey mark ga zo naar decathlon om te kijken voor een zomer pakkie dacht dat je al aan het varen was
|
|
|
Teigetje
|
Ik merk dat de klok weer niet goed staat het is nu 11 uur
en nu staat ie weer goed. bijna nu 11.05
|
|
|
Bossy
|
is er al iemand die gaat of niet?
Ik ga zo...
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Jongens het waait , Ik meet hier in Purmerend al 14 knp ,dan moet het op Enkhuizen zeker enkele knopen meer zijn ,Ik ga er nu heen , Ga jullie ook nog naar Enkhuizen... Teigertje,beun enz.?
|
|
|
Teigetje
|
Ik ga zo me auto volgooien broodje smeren en dak kom ik er aan. uurtje of 1/2 twee..
|
|
|
|