|
To

|
WIND: ZUIDWEST TOT WEST 13-18 KN, AANVANKELIJK IN HET NOORDEN EN OOSTEN 5-10 KN. LANGS DE KUST EN BOVEN HET IJSSELMEER WESTELIJK 16-20 KN. OP NADERING VAN DE RUG ENKELE KN AFNEMEND EN ACHTER DE RUG KRIMPEND NAAR ZUIDWEST. VOORAL IN DE MIDDAG VLAGEN ROND 10 KN BOVEN DE GEMIDDELDE WIND.
|
|
|
|
Retard

|
Zowiezo knallen .. als die homo maar op tijd komt hij zegt dat hij hier 9 uur is moet het nog maar is zien 9 uur is bij hem altijd 10 uur 
|
|
|
PeeWee

|
Goeiiieemorgeuhhhhh,
Ga nu naar Schell. Lekker een ochtend sessie.
See joesss
|
|
|
Tim_GTS5

|
Wat een wind zeg, 14m/s ! De 7m gaat mee haha ben er rond half 10 .
|
|
|
mocem

|
kan de 7m rise dan eindelijk voor de eerste keer de lucht in?
|
|
|
|
Retard

|
Hij kakt niet nu weer in ene helemaal in he :s
De windsnelheid 10m. op 30 april 2010, 08:10 uur is 10.8 m/s De windstoot op 30 april 2010, 08:10 uur is 13.8 m/s
De windsnelheid 10m. op 30 april 2010, 08:30 uur is 8.9 m/s De windstoot op 30 april 2010, 08:30 uur is 11.5 m/s
FUCKKKKKKK!!
Als hij zo blijft vind ik het prima !
|
|
|
manrot

Logs: 0 | 180 uur
|
heerlijk gevaren vandaag, was een beetje onverwacht, maar het was super in shout
|
|
|
zwafra

Logs: 0 | 416 uur
|
Het was inderdaad weer eens een lekker dagje ..  niet verwacht want de voorspellingen voor vandaag waren nogal verschillend ... maar toch een uurtje of 3 lekker kunnen varen.. 
|
|
|
martijnc

|
dat meen je niet weer een dag gemist
|
|
|
Flyingtrunkie

|
Dit zijn nou leuke dagen: onverwacht meer wind dan voorspeld, zonnetje en niet te druk op schel! 
|
|
|
|
Frank82

Logs: 0 | 164 uur
|
Heel wijk voor 3 kiters en 1 windsurfer met een lekker zonnetje! Wat ben ik blij dat t koninginnedag is  .
|
|
|
Tim_GTS5

|
Was een leuk speelwindje vandaag kon geen hoogte krijgen van de wind (letterlijk en figuurlijk)  , maargoed we hebben de hele middag kunnen varen met een lekker zonnetje was een mooie dag ! Nu hopen op een dikke 6bft volgende week 
|
|
|
@LaurenS

|
De wind even gelaten voor wat het is,een top koninginnedaggie gehad in me hometown,zondag weer aan de bak op Edam of zo.....
|
|
|
PeeWee

|
S'morgens 8:15 op het water. Gelukkig was er nog een andere vroege vogel (lees mafkees) want er stond toch iets meer als verwacht  (ik denk een knoopje of 25). Was sinds lange tijd dat ik weer wat hoogte kon maken  Wilde vandaag wat board offs proberen maar daar begon ik toch maar niet aan (ging soms te ongecontroleerd hooooog). Na een uurtje werd het wat minder maar nog steeds vaarbaar. Daarna nog wat cruisen met de 12m en voldaan nog een staartje koninginnendag meepikken. Lekkerrrrrr See joess
|
|
|
|
zwafra

Logs: 0 | 416 uur
|
Thanks Tim .  .. Maar je gaat zelf ook steeds beter ik zag je vanmiddag een paar keer echt mooi loopen en ook je backroll kiteloop gaan lekker.. 
|
|
|
Tim_GTS5

|
Lol das John hierboven je  maar bedankt ging best lekker alhoewel ik toch wat meer druk in me kite had gewild  , zag John (Ride) ook af en toe hoog gaan en landen toppie man ! Maar Frank jij ging lekker hoog ja, topdaggie weer !
|
|
|
|
kiteschool aloha
Gast
|
Was weer suppar gisteren mannen, iedereen ging wel weer lekker volgens mij...  Frank steelde idd de show gisteren... Als ik hem tegen kwam ging ie de lucht in!!!!  Zaterdag rustdag, zondag Medemblik ? of Andijk?
|
|
|
TBK

|
Vandaag nog gasten naar Schellie begint hier al aardig te waaien in Hoorn, teletekst 707 geeft 16-21knp op voor het Ijsselmeer.
|
|
|