|
Tim_GTS5

|
Hoef je niet te werken dan John ? Hopen dat de regen meevalt morgen, ben morgen bij medemblik of misschien Andijk als ie erg Noordelijk wordt.
|
|
|
Ride

Logs: 0 | 234 uur
|
Ik weet nog niet of ik moet werken. Ik heb piket, dus kan altijd weggeroepen worden. Ik hoop het niet, want dan kan ik nog even het water op. We zien het morgenochtend wel. Als het echt met bakken naar beneden komt, weet ik het nog niet. We zien wel. Morgen waait de wind vrij veel uit het Oosten, dus misschien toch Edam.
|
|
|
Ride

|
Maandag voorspellen ze 25 knoopies. In de ochtend kan ik misschien nog een lekkere sessie van een uurtje of 2 doen. Wie weet dus morgen en maandag. Maandag wind uit het Noorden. Even een paar uurtjes naar Muiderberg. Niet de allerfijnste spot, maar op een doordeweeksedag goed te doen en 5 minuten rijden van mijn kribje. 
|
|
|
|
martijnc

|
Nog nooit op edam geweest maar ik ben er vanmiddag ook
|
|
|
Mark-Fizzer

|
Heren!
Wie gaat er morgen ergens kiten?
Noord, met 20 knopen. Muiderberg ofzo?
gr Mark
|
|
|
MEGALOOPBEUN

|
hey hatzeflatzer we gaan naar edam ben er denk ik een uurtje of 12 JIHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA A
|
|
|
TBK

|
Goeiesmorgens Mark etc. Ik ga met Tim kite ea naar medemblik, de wind wordt te noordelijk voor Edam. Eventueel is Enkhuizen of Andijk nog een optie.
|
|
|
MEGALOOPBEUN

|
ik ga naar edam is ook niet zover kan ik langer varen lekkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk ker 
|
|
|
PeeWee

|
Hey Kerels, Ik kom wel even (op de scooter) langs om te kijken naar jullie Tricks. Gisteren tijdens hardlopen een blessure opgelopen (zweepslag kuit)  Beul ze!!!! See Joes. Wat zien ik? Gaat " Tommy" weer eens het water op? Is het illustere duo Hans & Mark weer compleet? 
|
|
|
MEGALOOPBEUN

|
ja we gaan weer los klote peter zo'n zweepslag  weet wat het is gelijk naar de masseur en onder je hiel een extra ophoging dan heb je er minder last van
|
|
|
|
MEGALOOPBEUN

|
die bakken komen er nu al aan sjon  en nat word je toch wel
|
|
|
|
|
|
@LaurenS

|
En ik maar werken,zie jullie vanmiddag op edam,hij is oost dus goed!!!!
|
|
|
Ride

|
Nog 24km mannen en dan is papa bij de dochter. Mijn dochter verklaart me in ieder geval voor compleet achterlijk dat ik in dit weer het water op ga. Nou dat klopt, ben ik ook. Tot zo mannen. 
|
|
|
zwafra

Logs: 0 | 416 uur
|
Ik vind het te Kl#te weer ,ik ga maar vandaag verder met klussen...  misschien als het vanmiddag wat droger wordt nog even naar Edam .. voor de rest van de week ziet het er ook goed uit alleen de windrichting voor morgen Noord is niet echt mijn favoriet maar het is wel goed voor Andijk .. 
|
|
|
@LaurenS

|
Homo, nat wordt je toch wel 
|
|
|
ditispablo

|
iemand nog een late sessie; ca 17.30 Muiderberg of Blijburg ?
|
|
|
|
Flyingtrunkie

|
zit te denken aan andijk zometeen, maar ik wil niet alleen staan...
|
|
|