MEGALOOPBEUN
|
een hele mooie maar door de noordelijke wind een heel gevaarlijke spot noord west is eigenlijk de mooiste wind voor muiderberg maar je te veel noord moet je al gauw naar boven in noordholland da's ook weer te ver rijden vooral in filetijd maar even goed kijken voor morgen
|
|
|
|
TBK
|
Waar zijn Teig en Haring Hai gebleven op 't forum, al een aantal dagen geen reacties meer gezien................................. ....................................... ................ Ze zullen toch niet in de clinch liggen over de trip naa El Gouna ?
|
|
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Uit volle borst van 's morgens vroeg tot 's avonds laat zal ik het meekoeren, in het Engels en in het swaminees...........totdat jullie er helemaal kranzinnig van worden.
|
|
|
TBK
|
Was Mark nog van de partij op Edam afgelopen zondag Hans ?
|
|
|
@LaurenS
|
Hoe laat morgenochtend op MB john? Ik ben erbij,uurtje of half 11 denk
|
|
|
TBK
|
Tjonge,jonge alweer vrij het kan ook niet op he ! Ik ga een andere baan zoeken........f-ckerdef-ckerdef-ck
|
|
|
|
Ride
|
Ik ben er rond een uur of 9, mits er wind is. Zie je morgen daar.
|
|
|
|
wouterb
|
Andijk ging helemaal los gisteren. van 2 tot half 3 kunnen varen, daarna ging er een extra ventilator aan en was de Nem 10 niet meer te mannen. metertje gaf 34 kpn aan.
Later nog een rondje kunnen varen met een geleende torch7m. Geen idee wie het was maar: thnx dude!
Een kiteloop in een filmpje is leuk maar niet half zo impressive als Bas Koole vlak naast je op 6/7m hoog een loopje trekt.
Toch maar even een aanvraag indienen bij de directie voor een kleinere kite.
|
|
|
@LaurenS
|
Mmmmm,dat belooft een lekker daggie te worden. Sunshine en moderate windje van 20 knuts
|
|
|
Ride
|
Kom net om MB aan Peter. Ben helemaal alleen en er staat wind zat. Zonnetje begint ook al door te breken. Helemaal top. Zie je zo.
|
|
|
|
KiteFEEL
|
Gister @ Andijk was ook vlagerig, maar super lekkere wind!
|
|
|
kiteschool aloha
Gast
|
Vanmiddag nog mensen @ Blijburg 14.30 uur zijn wij er???
|
|
|
@LaurenS
|
Hij was weer lekkel
|
|
|
|
360
|
Hey mannen, jullie waren zekrer net klaar toen ik aankwam om 1400 op MB. Net gemist! Jammer. Wel een heeeeeeerelijke middag sessie in het zonnetje.
|
|
|
@LaurenS
|
Klopt ik had middagdienst dus om half twee van het water afgegaan
|
|
|
|
Naish-Kiter
Logs: 0 | 3 uur
|
morgen maar weer even kijken op mberg vandaag was hij top al had ik wel last van me rug na zo'n lange sessie
|
|
|