|
KiteFEEL

|
Helaas kan ik niet eerder.. anders had ik er nu al op gestaan, haha!
|
|
|
@LaurenS

|
Hij was redelijk op Edam. Met de 12m2 ,om 5 uur ging de wind goed aan.Nog een uurtje lekker gevaren.Morgen maar is muiderberg checken.Ik ben de chop op Edam een beetje zat 
|
|
|
zwafra

Logs: 0 | 416 uur
|
Lekker gevaren vanmiddag...het ging steeds harder waaien..  Maar ik ben het wel met Peter eens ...die chop op Edam is soms niet echt lekker laat de wind maar weer snel naar ZW gaan ...  Het mag trouwens ook wel weer eens wat warmer worden.. want hoewel het al half mei is had ik het vandaag behoorlijk koud in mijn wetsuit...  @ Richard ...sterkte met je operatie vrijdag ...we hopen je snel weer op het water te zien..
|
|
|
PeeWee

|
Morgen nog kiters richting Andijk?
Ik ben van plan in de ochtend te gaan.
See joes
|
|
|
TBK

|
Morgen nog kiters richting Andijk?
Ik ben van plan in de ochtend te gaan.
See joes
Ik niet want ik moet W@##%%^&RK@#$$%^^^N !
|
|
|
|
TBK

|
Eindelijk moet ie s werken, nou wij gaan lekker kiten hoor  Volgens mij staat jou huis op 't strand Jeroen, of je zit in El Gouna of Brasil of op Teksel het woord werken komt nooit in de topics voor bij jou. Mag ik dan eindelijk eens klagen ! ps. veel plezier morgen
|
|
|
@LaurenS

|
Werk ze Frank,gaan wij wel kiten 
|
|
|
TBK

|
Werk ze Frank,gaan wij wel kiten  En niet te hoog he Peter !
|
|
|
|
TBK

|
Hey John, is dat degene die mee naar El Gouna gaat. Kan ie al springen want hij moet wel over het rif heen zien te komen. 
|
|
|
|
Hattori Hanzo

|
morgenochtend nog mensen op enkhuizen?
|
|
|
Tim_GTS5

|
Nee eerst regen en daarna is de wind weg waarschijnlijk 
|
|
|
Langbeest

|
zag ze vandaag ook op Wijk kiten. Zat er erg veel Noord in dan????
|
|
|
|
kiteschool aloha
Gast
|
Was weer top op Enkhuizen Tim ging weer hoog, klaas 8x KLBL op 1 rakkie!!! miste Daan en J0han alleen. Volgende keer varen we met je met je mee Tom naar de beloofde vlakwater in het riet spot!!! 
|
|
|
Tim_GTS5

|
Gister toch een hele hoge KLBL geland wat een topper  , volgende keer ook maar even die vlakwaterspot checken. Zondag lijkt er aardig uit te zien en daarna ook.
|
|
|
@LaurenS

|
Was lekker koud op Muiderberg,eindelijk verlost van die Edammer Chop  Mannetje of zes op het water,gepowered met de 9.Het hield niet over...... Ik snak naar een ouderwetse Zuidwester 
|
|
|
PeeWee

|
Kolere wat was het koud, 6 a 7 graden.
Van 10 tot 15:00 op Andijk aan de gang geweest.
Wind was in het begin iets teveel Oost. Maar wel het eerste uurtje helemaal alleen op het zwemplasje , lekker.
Nu weer eens ouderwets 'gebroken op de bank' filmpie kijken.
See joes
|
|
|
|
|
MEGALOOPBEUN

|
heb me ingeschreven dus ben ik in ben ik in JIHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAA
|
|
|