TBK
|
Ik hoop dat het snel inkakt !
|
|
|
mocem
|
vandaag ga ik me 5th lijntje bouwen en dan kan ik ook snel het water op vanaf een knoop of 10 a 12
|
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Heel veel sterkte Richard. Allemaal weer mooi zwaar k&€@t dus. Als je straks weer mag, spalkie demonstratief in het water van Schel tieffen en rammen met je kites. En voor wat betreft vandaag............ben een daggie extra gaan werken, omdat ik dacht dat het toch klote zou worden qua wind. Nou, dat was weer een bijzonder goed idee dus zie ik nu aan de bomen. Mijn God, wat een eikel. Veel plezier in ieder geval mannen. Tot gauw op het water en dan een keertje van 's morgens vroeg tot zonsondergang.
|
|
|
@LaurenS
|
20 knopen?
De windsnelheid 10m. op 19 mei 2010, 09:20 uur is 5.6 m/s De windstoot op 19 mei 2010, 09:20 uur is 6.9 m/s
niet op zee Emiel, ik zit op Andijk . Lekker hoor zonnetje knopje of 17....YES
|
|
|
Flinty
|
Vertrek na mijn werk direct naar muiderberg! af en toe uitschieter naar 20 a 21 dat zou lekker zijn
|
|
|
martijnc
|
@ Richard
Kan je heel erg leuk over mij gaan praten op hanglos en feiten verdraaien maar als je iets tegen me wilt zeggen doe dat dan op de spot of stuur even een PBtje
Beetje laf zoals je je nu gedraagd
|
|
|
360
|
Richard, van harte beterschap. Om Frank te citeren: "Je moet maar zo denken als het allegaar achter de rug is kan je er weer voor jaren tegenaan" Hope to see you soon on the water
|
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
hey richard klote om te horen maar rustig aan wij zitten nog op de helft dus 40 jaartjes kiten kan nog net
|
|
|
TBK
|
hey richard klote om te horen maar rustig aan wij zitten nog op de helft dus 40 jaartjes kiten kan nog net
Dat gaat jullie zeker lukken Hans ! DraaitieDraaitieDraaitie GaatieGaatieGaatie
|
|
|
|
|
Idefixe
|
da's echt afzien Richard. Hoop dat je toch binnen niet al te lange tijd weer lekker op het water kunt staan!
|
|
|
|
kiteschool aloha
Gast
|
Ook namens ons, heel veel sterkte en hopelijk tot snel... on the water!!!
|
|
|
|
PeeWee
|
Zien is geloven (zei blinde Moos)
|
|
|
LamiKaze
Logs: 0 | 11 uur
|
Snel beterschap jonge HH Richardo... and dat je weer snel mag rockuuuh'n op het water...
|
|
|
franco
|
Richard er komen zeker weer betere tijden, en dan ga jij weer knallen. groetjes franco.
|
|
|
Keut Local
|
Hey Richard,
Beterschap man! Je moet maar zo denken, in de zomer is de wind toch altijd kibbeling of haring met ui! Dat filmpje is trouwens niet mis, was je helemaal bij toen je geopereerd werd of goed onder zeil?
Groeten Mark!
|
|
|
Haring High Richardt
|
Dat filmpje is trouwens niet mis, was je helemaal bij toen je geopereerd werd of goed onder zeil? Hallo Mark Heb 2 keer een sleutelbeen prik gehad en op de operatiekamer was ik nog vrijwel goed bij me positiven. Hierna hebben ze me nog een extra roesje (verdoving) gegeven zodat ik weinig van de operatie heb gemerkt Had je nog zin om mee te gaan naar El Gouna of iemand anders ??? http://www.kitehigh.nl/forum/index.php?board=9.0Thuisblijven is duuuuuurder !!!
|
|
|
TBK
|
Wordt Andijk nog wat vandaag, Mirns nu 16knp ?
|
|
|
|