|
@LaurenS
|
Geghehe,als je maar fun heb,en dat hebben jullie met die kites Suc 6
|
|
|
To
|
met de fun zit het wel goed
|
|
|
martijnc
|
Iedereen nu andere avatar haha
|
|
|
|
Retard
|
Staat wel fleurig iedereen waarschijnlijk allemaal depri omdat er nu al dik 2 maanden geen goede ZW is geweest
|
|
|
Haring High Richardt
|
Iedereen nu andere avatar haha
Nee hoor En Zo Is Dat !!!! Trap al klaar met schilderen ???
|
|
|
Tim_GTS5
|
Morgenmiddag maar naar Shout denk vanuit het werk , zondagmiddag ziet er ook errug goed uit alleen wordt het NW of WNW weg met die noordenwind !
|
|
|
|
mocem
|
ik denk dat dit weekend helemaal top word!
|
|
|
Pimp
|
Ben ik straks nog de enige met ome Beun die met Waroo's vliegen. Hier is nog een verstokte Waroo gebruiker! Morgen neem ik de handel mee naar de zaak. Als het waait neem ik 's middags vrij. Met ZW op naar Wijk pier.
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Trap al klaar met schilderen Ja hoor trap is klaar. Heb nog wat kieren dichtgekit langs de trap e.d. Antislip gevallen op de treden gemaakt. Oude kitvoeg langs het bad verwijderd en en nieuwe erin. Ben nu achter aan de buitenkant aan het schuren en ga zo een beginnetje maken met schilderen. Ben a met al lekker bezig...
|
|
|
@LaurenS
|
Nou veel plezier theo , ik ga vanaf morgen met mijn hobby aan de gang. Je weet wel kiten
|
|
|
Tim_GTS5
|
Ok zondag is dus ook al weer ingekakt en morgen ook zie ik
|
|
|
@LaurenS
|
Komt goed,morgen weer lekker naar zee Of nee ,schell ziet er beter uit ,20knuts ,solly theo
|
|
|
TBK
|
Morgenochtend maar naar Schellie, vanaf een uur of 11 zal de wind aangaan tot een uur of 3 daarna is het op !
|
|
|
Tim_GTS5
|
Naja spullen maar mee en dan ben ik er rond half 5, we zien het wel weer...
|
|
|
TBK
|
Trap al klaar met schilderen Ja hoor trap is klaar. Heb nog wat kieren dichtgekit langs de trap e.d. Antislip gevallen op de treden gemaakt. Oude kitvoeg langs het bad verwijderd en en nieuwe erin. Ben nu achter aan de buitenkant aan het schuren en ga zo een beginnetje maken met schilderen. Ben a met al lekker bezig... Dit gaat niet goed, zijn er klinieken voor afkickende kiters ?
|
|
|
@LaurenS
|
waar haal je die wijsheid vandaan frank???
|
|
|
TBK
|
Naja spullen maar mee en dan ben ik er rond half 5, we zien het wel weer...
Ik hoop 't voor je Tim anders geldt 10 meter is lo(o)pen dus een 12 meter kopen !
|
|
|
TBK
|
Watersport weerbericht
Opgesteld door het KNMI op donderdag 27 mei 2010, om 17:19 uur.
Een waarschuwing voor de scheepvaart: Er zijn geen waarschuwingen van kracht.
Weeroverzicht: Laag bij de oostkust van Schotland trekt naar Noorwegen. Laag boven Noord-Frankrijk trekt naar Duitsland. Een rug bereikt Nederland vrijdagmiddag.
Verwachting van 20:00 tot 08:00 uur :
Vlissingen, Hoek van Holland, IJmuiden Veranderlijk 1-3, later west tot zuidwest 3-4. Eerst kans op een bui. Zicht goed.
Zierikzee Noordelijk 1-3, krimpend west tot zuidwest. Eerst kans op een bui. Zicht goed.
Texel Zuidwestelijk 2-3, later toenemend 3-4. Kans op een bui. Zicht goed.
Harlingen Veranderlijk 1-3, later west tot zuidwest 3-4. Kans op een bui. Zicht goed.
Rottum, Delfzijl Veranderlijk 1-3, later zuidwest 3-4. Kans op een bui. Zicht goed.
IJsselmeer, Marken Veranderlijk 1-3, later zuidwest 3-4. Eerst kans op een bui. Zicht goed.
Verwachting van 08:00 tot 20:00 uur :
Vlissingen, Hoek van Holland, IJmuiden West 3-4, krimpend zuidwest. Zicht goed.
Zierikzee West tot zuidwest 3-4. Zicht goed.
Texel, Harlingen West tot zuidwest 3-4, eerst tijdelijk toenemend 4-5. Zicht goed.
Rottum, Delfzijl Zuidwest 3-4, toenemend west tot zuidwest 4-5. Eerst kans op een bui. Zicht goed.
IJsselmeer, Marken West tot zuidwest 3-4, enige tijd toenemend 4-5. Zicht goed.
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Ja ja mannen er moet ook geklust worden, beter nu dan als het waait Ennuh morgen ook nog eens geen vervoer, auto moet voor de APK zal ook wl weer de hele dag inbeslag nemen mbt afmelden Maar heeeeel misschien als het een beetje meezit kom ik ook nog even langs
|
|
|
TBK
|
Ja ja mannen er moet ook geklust worden, beter nu dan als het waait Ennuh morgen ook nog eens geen vervoer, auto moet voor de APK zal ook wl weer de hele dag inbeslag nemen mbt afmelden Maar heeeeel misschien als het een beetje meezit kom ik ook nog even langs Misschien kan Richard rijden als ie vrij is !
|
|
|
@LaurenS
|
Dat kan/mag hij dus niet
|
|
|