Flinty
|
Hoop dat het een mooie avondsessie wordt!! Mag wel weer is...
|
|
|
Retard
|
Laurens deze downwinder bedoel je
,, Zaterdag 29 mei 2010 was de tweede beschikbare datum voor de O’Neill Downwinder. “Was” schrijven wij, want na bestudering van de diverse beschikbare data, waaronder ook gekochte weerkaarten met de meest actuele gegevens lijkt het ons dat de wind aanstaande zaterdag te dunnetjes is om een gaaf evenement te houden. Met het risico dus dat het gehele weerbeeld nog veranderd en we een prachtige surfdag verliezen moeten we met de indicatoren zoals deze ons nu ter beschikking staan toch besluiten de Downwinder op aanstaande zaterdag NIET door te laten gaan.
Echter….over twee weken, op 12 juni, is er weer een nieuwe zaterdag met nieuwe kansen en het lijkt ons dat de weergoden ons wel heel onwelgevallig moeten zijn als we dan niet een strakke zuidwester hebben van 18 knopen, dus…. Wellicht tot dan.
Jumpteam Scheveningen Evenementencommissie
|
|
|
|
@LaurenS
|
Zondag en maandag ben ik vrij,en nu maar hopen dat die windverwachting een keer blijft staan of sterker nog ,beter wordt Eerst vanmiddag naar schell,drie uur op de spot ,mits jeweetwel
|
|
|
TBK
|
Het begint hier al een beetje te waaien. Omkleden, bakkie doen en op naar Schellie Peter jij komt toch om 3 uur als de wind weg is.
|
|
|
kiteschool aloha
Gast
|
Valt volgens mij wel mee hoor Frank, denk dat ie langer wappert dan 15.00 uur. Hangtime tim denk dat het wel goed komt vandaag.... Kom toch wel ff kieken vanmiddag @ Swood
|
|
|
TBK
|
Het waait misschien nog een beetje maar het wordt wel een hele brakke WNWNWWWNNWWer. Ach je weet maar nooit Klaas, laten we het hopen. See you !
|
|
|
@LaurenS
|
Vervelende vent,voorlopig staat er nog een piswindje van nog geen 8m/'s
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Het waait hier al aardig er moet vandaag zeker gevaren kunnen worden ....alleen niet door mij .... ik moet vanmiddag werken heb avonddienst ... Ik gok op zondag dat moet volgens de voorspellingen een topdagje worden ...alleen veel regen.
|
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Zit te wachten tot de garage belt met de mededeling dat ik me auto kan ophalen, dan kom ik ook die kant op
|
|
|
wouterb
|
dat wordt half 5.... want na afmelden moet ie blijven staan ivm mogelijke steekproefcontole.
Ga zo vanuit A'dam naar Schell. Als ik ergens langs moet rijden voor een tijger met vlieger.... (voor terug ff wat anders regelen, thuis = medemblik)
check PM
|
|
|
martijnc
|
Zondag iemand toevallig oude kite voor mij te leen mijn kites zijn net verkocht en nieuwe duurt nog een week
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
dat wordt half 5.... want na afmelden moet ie blijven staan ivm mogelijke steekproefcontole. Dat klopt dus maar weer heb de auto net opgehaald. Nog bedankt voor je aanbod Wouter. Ga nu maar effe door met skilderen dan heb ik de benedenkant achter klaar. Dan moet de hele voorkant nog en achter de bovenkant duszzzz
|
|
|
Giertje
|
Vet balen als je moet werken en je weet al van te voren dat je maatjes een TOP dag krijgen. Maar niet treuren Zwafra er komen vast nieuwe kansen. We hebben inderdaad genoten vandaag
|
|
|
@LaurenS
|
Zondag iemand toevallig oude kite voor mij te leen mijn kites zijn net verkocht en nieuwe duurt nog een week Wat voor maat denk je zondag te kunnen hendelen.Ik heb nog een zeventje liggen .Slingshot TD2
|
|
|
martijnc
|
Zat te denken aan een 7tje als ik windguru moet geloven zal wel chill zijn peter als ik even kon lenen slopen is kopen ofcourse
|
|
|
Tim_GTS5
|
Saai windje vandaag zeg...maargoed heb leuke beelden en per ongeluk ook foto's kunnen maken met de GoPro HD Wat een idioot goede kwaliteit zeg haha, hier wat foto's en filmpje is nu uploaden. Volgende keer alleen ff Rain-X erop spuiten tegen de druppels. Klik voor groter beeld en daarna nog een keer Na het uploaden is er toch een klein beetje kwaliteitsverlies te zien als ik het vergelijk, dus in het echt nog scherper dan dit. Zet wel even het knopje HD ON aan
http://www.vimeo.com/12119146
|
|
|
@LaurenS
|
Ziet er zeker tof uit, funny .Benieuwd naar het filmpie
|
|
|
|
|
|
|
Tim_GTS5
|
Zit ook te twijfelen Schellink of Ijmuiden morgen...volgens windfinder maar 17 knopen morgen haha.
|
|
|