Lucas-link7
Gast
|
Ik vroeg me al af waarom het zo stil was op de spots en de het forum Maar ik mag niet klagen: maandag 2 weken spanje, gelijk door naar frankrijk om een week te kiten en ook nog een week zuipen op de camping Veel plezier nog in turkije! Greetz Lucas
|
|
|
|
|
|
franco
|
wie morgen naar schellinkhout
|
|
|
|
Lucas-link7
Gast
|
Ik ga morgen ook naar S'Hout, wil er voor de "spits" (zo kunnen we het best noemen in het weekend) zijn.. Dus ben er tussen 8 en 10 ja ik heb vakantie dus kan niet echt plannen.. Maar dan zzie ik je morgen vast wel Richard! Greetz Lucas
|
|
|
florisvw
Geen avatar
Logs: 0 | 3 uur
|
lekker hoor richard! lekker op vakantie dat doe je goed zit er helaas niet in deze zomer voor mij ben wel van plan om in navember naar kaapstad te gaan hopen dat dat wat wordt!! morgen ga ik van wijk downwind naar egmond dus dat wordt ook wel ff lekker
|
|
|
Seec
Geen avatar
|
Jaa morgen zeker mooie wind, ga ook naar schellink.
Probeer er rond 9uur te zijn, btje rustig nog dan hoop ik:P
|
|
|
|
franco
|
zijn een hoop fotos donker maar ben nog aan het leeren hahahaa
|
|
|
Lucas-link7
Gast
|
Die foto's zijn GI-GAN-TISCH!!! als ik er 1 aanklik moet ik echt naar beneden en opzij scrollen om te zien van wie de foto is Maar op welke dag zijn deze pics gemaakt? Greetz Lucas
|
|
|
franco
|
vorige week zaterdag en je moet je beelt op 25 progent zetten
|
|
|
franco
|
dan zijn de fotos niet te groot, probeer maar.
|
|
|
franco
|
oftewel zoomniveau op 25
|
|
|
Molliebollie
|
Na 3,5 week ofzo niet gevaren te hebben was de wind van vandaag op mn Rhino 9m toch wel weer een straffe les in het begin .... later lekker geknald in de harde wind en een paar fijne sprongetjes gemaakt, waarvan er ook een met een fijne kiteloop gevolgd door nog 2 kiteloops toen ik mn eerste niet had geland. Was aan het springen, wilde insturen maar kreeg nog een vlaag maar stuurde door... damn sick hard. Begin nu nog veel meer respect te krijgen voor die gasten als Len10 dan dat ik al had. Jammer dat het zo vlagerig was. Hard ---> Heeel erg hard --> Hard maarja ... beter dan thuis stil zitten terwijl er geen wind is.
|
|
|
Lucas-link7
Gast
|
beter dan thuis stil zitten terwijl er geen wind is.
Dat zijn nog eens wijze woorden! Greetz Lucas
|
|
|
Molliebollie
|
Er was ook iemand foto's aan het maken in Schellinkhout. Weet iemand wie dat was?
|
|
|
alexfloor
|
Wie morgen Schellinkhout....???
|
|
|
D@rkSt@r
|
ik ben morgen van de partij.. zal er rond een uur of 10 a 11 zijn
|
|
|
RobB_W
Geen avatar
|
Nog mensen die gaan knallen op Callantsoog en omstreken?
|
|
|
PeeWee
|
Wie morgen Schellinkhout....???
Ga er straks al heen. (ik ben er dan om negen uur). Wind is nu gooooeeeed. Nog meer vroege vogels?
|
|
|
kitaholic
|
rij ook zo naar s'hout, ben er rond half 10
|
|
|
JesseH
|
Weet iemand of het nou volledig oosten wind is, zoals windguru aan geeft? of is het gewoon ZW? Hoop ZW, dan ga ik naar Wijk aan zee of IJmuiden!
|
|
|