|
360

|
|
|
|
mocem

|
ik doe met je mee. shorty + choptop zal het wel worden
|
|
|
zwafra

Logs: 0 | 416 uur
|
Het RTL4 weervrouwtje zegt dat er morgen een matig tot vrijkrachtige W/ZW wind staat .... ben er weer helemaal klaar voor .....  ben morgen weer op Schellie ...  Maar het zou wel weer eens erggg druk kunnen worden met kiters en badgasten aangezien het ook nog eens zonnig en warm wordt.. Ik neem aan de de kiters zo verstandig zijn om niet te dicht in de buurt van zwemmers te komen .. 
|
|
|
@LaurenS

|
Mooi excuus om naar zee te gaan frank 
|
|
|
@LaurenS

|
@360 ,Wijk pier of bunker 
|
|
|
360

|
|
|
|
Flyingtrunkie

|
Het RTL4 weervrouwtje zegt dat er morgen een matig tot vrijkrachtige W/ZW wind staat ....
KNMI/luchtvaart voorspelt niet veel goeds: WIND: NOORDWESTELIJK ROND 5 KN. IN DE TWEEDE HELFT VAN DE PERIODE KRIMPEND NAAR WEST TOT ZUIDWEST EN TOENEMEND NAAR 5-10 KN. 
|
|
|
zwafra

Logs: 0 | 416 uur
|
Je heb gelijk Peter ...maar morgen zou het ook wel druk kunnen zijn op de weg naar het strandt toe..(zeker naar Wijk) en ik heb geen zin in files...  Ik heb het gezien Marco ...we zien het morgen wel ... 
|
|
|
360

|
hmmm files.......  daar had ik nog niet overnagedacht... goed punt zwafra
|
|
|
Langbeest

|
Lekker op het fietsie naar Wijk
|
|
|
@LaurenS

|
Er is een nieuwe weg geopend richting hoogovens , dus je hoeft niet meer via het dorp plus dat het pas later gaat waaien , no problemo lijkt me
|
|
|
Langbeest

|
@Laurens, Die weg loopt niert naar Wijk aan Zee maar gaat vlak voor Wijk aan Zee richting de velsertunnel te Beverwijk. De nieuwe weg loopt vanaf Heemskerk via het duingebied naar Beverwijk. Helaas geen afslag naar het strand anders dan normaal.
|
|
|
|
@LaurenS

|
Ok thanx langbeesie.Ik dacht dat je rechtdoor kon rijden richting hoogovens,en dan rechtsaf naar de nieuwe rotonde om beverwijk te omzeilen om vervolgens wijk aan zee binnen te rijden.Dus dan hoef je niet meer langs het ziekenhuis,zal ik maar zeggen.........Al met al gaat het pas na zessen waaien volgens meteoconsult,dan zijn de meeste badgasten toch al huiswaarts 
|
|
|
|
Haring High Richardt

|
Hé Haring, kom je ook , krijg je van mij een gratis opfriscursus! Daar ben ik wel aan toe zeg !!!  , want hoe zat het ook al weer met al die touwtjes  Ben vandaag afhankelijk van Theo (teigertje) want mijn vrouw heeft de auto nodig. Vrouwe je kan beter kippe houwe Hoe laat ben jij er ??? Mot ik een droogpakkie an ???
|
|
|
Flyingtrunkie

|
Hé Haring, kom je ook , krijg je van mij een gratis opfriscursus! Daar ben ik wel aan toe zeg !!!  , want hoe zat het ook al weer met al die touwtjes  Ben vandaag afhankelijk van Theo (teigertje) want mijn vrouw heeft de auto nodig. Vrouwe je kan beter kippe houwe Hoe laat ben jij er ??? Mot ik een droogpakkie an ??? in ieder geval wel handschoenen! 
|
|
|
Vloot

|
Slechte grap 
|
|
|
Teigetje

Logs: 0 | 765 uur
|
Maar wel terecht Vloot,  Richard heeft nl altijd handschoentjes aan, dus die moet ie niet vergeten.  Ik lees dat we naar het strand gaan later op de dag  Ken ik eerst nog effe aan me kleurtje werken. 
|
|
|
franco

|
hee marco, kom jij ook naar het eten naar schellinkhout. ik ben er ook, word weer tijd namelijk, anders heb ik ook een opfriscursus nodig.
|
|
|
Pimp

|
Hoe laat ben jij er ??? Mot ik een droogpakkie an ???
De wind trekt al flink aan.  Ik heb echter bezoek dus ik ben nog ff bezet. Ik verwacht omstreeks 18.00 uur op Wijk te zijn en blijf tot de zon onder gaat.  Trek jij je droogpak aan  , doe ik mijn shorty. 
|
|
|
Jelle

|
Hup Richard!
Op Hanglos stond dat de weg naar Wijk dicht is, maar bij Aloha weten ze nergens van. Hanglos is zelf even niet bereikbaar.
|
|
|
Pimp

|
Hup Richard!
Op Hanglos stond dat de weg naar Wijk dicht is, maar bij Aloha weten ze nergens van. Dat snap ik, die zitten vol en weten niet wat er achter de duinen aan de hand is. Ries: pb-tje!
|
|
|