Mark-Fizzer
|
@peewee, het moet wel waaien wil ik komen kiten hè. Dikke bakken, voor minder doe ik het niet meer. Dat recreatie-kiten met al die 12 uur types... Mwaa Ik wacht wel op de herfst/winter, en zie julie (de echte mannen) wel weer. ;-)) Maar mocht het in de tussentijd wel poeieren, ben ik je man... Lees net van je nieuwe shizzle. Hoe voelt dat nou, om van je geloof te vallen whahaha Enjoy the fresh shizzle!!!!!
|
|
|
WendyH
|
nou niet alleen de echte mannen varen in het najaar hoor... De echte vrouwen gaan ook het hele jaar door ;-)
|
|
|
Mark-Fizzer
|
Nou, ik heb er geeneen gezien afgelopen winter. het is toch meer het seizoen voor de bikkels... ;-) Neemt niet weg dat ik liever een paar leuke chicks zie op het water, dan al die lelijke types. Peewee, Robert V, Loepie, Mollybolly, Beuntje, Haring H, Tijg, Zwafra, Tbk, RRD kiter, WouterB, enz enz enz.... Voel je niet aangesproken Whahahaha ;-)
|
|
|
WendyH
|
Ik moet toch echt zeggen dat uik afgelopen winter ben door gegaan.. was af en toe flink afzien.. met name de handen ;-) Dus ook de vrouwen kunnen bikkels zijn hoor... lol Ik hoop vanmiddag nog even mijn rhino's uit te kunnen laten.. maar het wordt afwachten of er genoeg wind staat...
|
|
|
Mark-Fizzer
|
@Wendy, ok ok ik geloof je ;-) De handjes hadden het zwaar af en toe... Waar heb je gevaren? Over vandaag, heb er een beetje een hard hoofd in. En als het waait, zal het voor de buien uit zijn, die gepaard gaan met onweer... Ik denk dat ik maar een dijk van een film op ga zetten, en ga kijken of ik een gat in de bank kan chillen.... Als je gaat, Suc7
|
|
|
WendyH
|
Hahaha ik geloof idd ook dat schelling niks word.. ik hoorde net dat we met een aantal naar bergen gaan.. van de winter regelmatig in enkhuizen gevaren... Succes met chillen op de bank..
|
|
|
roeb
Gast
|
Nou, ik heb er geeneen gezien afgelopen winter. het is toch meer het seizoen voor de bikkels... ;-) Neemt niet weg dat ik liever een paar leuke chicks zie op het water, dan al die lelijke types. Peewee, Robert V, Loepie, Mollybolly, Beuntje, Haring H, Tijg, Zwafra, Tbk, RRD kiter, WouterB, enz enz enz.... Voel je niet aangesproken Whahahaha ;-) jammer.... erg jammer.......
|
|
|
PeeWee
|
@peewee, het moet wel waaien wil ik komen kiten hè. Dikke bakken, voor minder doe ik het niet meer. Dat recreatie-kiten met al die 12 uur types... Mwaa Ik wacht wel op de herfst/winter, en zie julie (de echte mannen) wel weer. ;-)) Maar mocht het in de tussentijd wel poeieren, ben ik je man... Lees net van je nieuwe shizzle. Hoe voelt dat nou, om van je geloof te vallen whahaha Enjoy the fresh shizzle!!!!! Voor mij hoeft het niet met bakken te waaien. Met een lekker stevig windje kan je mooi en redelijk relax nieuwe dingen (tricks) proberen. Niet helemaal van mijn geloof gevallen. Ik blijf met mijn Rhino7 dicht bij de rebel. Vandaag wordt het zo te zien niet echt wat. Maar ja ik woon lekker dicht bij S'hout dus ik ga straks wel even kijken. Zie je wel weer op het water
|
|
|
WendyH
|
Ik moet ook zeggen dat wij erg tevreden zijn met de rhino's7 we hebben een 7-10-12-16 en kunnen bijna altijd varen echt een top kite met perfect bereik
|
|
|
|
roeb
Gast
|
Met mij is alles goed, gister middag teruggekeerd uit Turkije, was daar wel top , afgezien van het feit dat ik niet heb gekite.. 2 weken geen wolk gezien, kom je hier in je t-shirt meteen een stortbui op mn kop en zeik nat, sch)&*()@*#t land : En ik had van de week nog naar de wind gekeken, dus ik had al zin in de sessie van vandaag (zag dat er wind was) keek ik gister weer, wind weg en komende week ziet er ook niet al te lekker uit, yes I love this country Maja, morgen dus maar weer werken en ik ga bidden voor knallende wind Moet jij nog op vakantie? Als het weer gaat waaien van de planeten ook S'hout?
|
|
|
roeb
Gast
|
Morgen (maandagavond) wordt het wellicht nog een sessie op Enkhuizen. Het gaat in de avond steeds harder waaien, ws ook met een berg shit-weer, maja als er maar wind en geen onweer is Ik ben dan iig van de partij!
|
|
|
JesseH
|
Gaat het nog waaien vandaag? zo ja waar? (tong_kitesmiley)
|
|
|
Idefixe
|
Morgen is er wsch wel "een beetje" wind. Noordwest = Andijk dus
|
|
|
roeb
Gast
|
Phoephoephoe, wat een avond gister!
om 19 uur op Enkhuizen, 4 man + 1 vrouw sterk de kites oppompen en gaan met het kadaver! Na een uurtje waaide het zo hard, dat ik dik ge/overpowered was met de 12, maar hooooog gingen we!
Jullie hebben wat gemist!
|
|
|
Mark-Fizzer
|
Shipzzzz haha. Weer gemist! ;-) Donderdag heb ik tiet, en ga ff op SH kijken... Foto's, Roberto Vijzzelari?? PS, ben de laatse 3 weken van Aug vrij, dus hoop dat het een beetje waait, van mij mag het dus gewoon ff herfst worden dan haha
|
|
|
PeeWee
|
Phoephoephoe, wat een avond gister!
om 19 uur op Enkhuizen, 4 man + 1 vrouw sterk de kites oppompen en gaan met het kadaver! Na een uurtje waaide het zo hard, dat ik dik ge/overpowered was met de 12, maar hooooog gingen we!
Jullie hebben wat gemist!
Ik was gisteren om half vier op Enkhuizen. Maar er was net een weersomslag aan de gang. Het ging steeds harder waaien en het leek op dreigend onweer met windstoten. Met 1 andere kiter op het water en nog een op de kant besloot ik maar niet te gaan. Ik had dus toch nog even moeten afwachten. Jammer, jammer , jammer. Maar er zullen nog mooie dagen volgen, waarschijnlijk deze week nog.
|
|
|
Bossy
|
Wendy H en Bossy rijden nu naar andijk!!!! Zie de echte mannen (muizen) daar greetz Boss ROBERT ging hoooooooooooooog gister
|
|
|
roeb
Gast
|
Wendy H en Bossy rijden nu naar andijk!!!! Zie de echte mannen (muizen) daar greetz Boss ROBERT ging hoooooooooooooog gister Ik hoop eind vd middag nog even te kunnen uit mn werk.. Maar hij moet dan niet teveel naar West zijn gedraaid en het moet nog wel waaien...
|
|
|
WendyH
|
Helemaal top gevaren vandaag op Andijk. Was helemaal geweldig..... Nu aan het bijkomen.... plezier nog vanmiddag voor de gasten die nog gaan....
|
|
|
Molliebollie
|
Vet Ik ga vanavond even mijn neushoorn uitlaten op homespot Andijk Als de wind tenminste niet afneemt.
|
|
|
Bossy
|
Hij was zoooooooooooo vlagerig gister op andijk... wel lekker gevaren....
VAndaag nog gasten naar het water?
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Het waait hier nu van de planeten.. Hoeistie in S.Hout.. Heb geen zin om voor Piet Snot heen te rijden. : Waait hier nu zeker 20 knopen
|
|
|
florisvw
Geen avatar
Logs: 0 | 3 uur
|
heb je uiteindelijk nog gevaren teigetje?? je had gewoon naar wijk moeten gaan!! hele avond nog een dikke bak wind!!! toppppppppppppp
|
|
|