Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
heb je uiteindelijk nog gevaren teigetje?? je had gewoon naar wijk moeten gaan!! hele avond nog een dikke bak wind!!! toppppppppppppp
Ja hoor Floris ik heb lekker kunnen kiten op S.Hout.. Twas weer toppieiiiiiiiiiiiiiiiii
|
|
|
roeb
Gast
|
Komen er vanavond nog wat bikkels naar S'hout?
|
|
|
|
roeb
Gast
|
Mag ook, maar dan moet ik werken
|
|
|
kitaholic
|
Morgenochtend vroeg, uurtje of 9?
|
|
|
roeb
Gast
|
Jeetje, wat een wind weer net! Als je zo hoog zit, zien de maan en de zon er veeeeeeeeeel groter uit (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
Molliebollie
|
Wil vanavond wel naar Schellink, maar zal wel weer net zo gaan als Andijk vd week....hele dag wind...'s avonds weg ...
|
|
|
|
WendyH
|
Schellink was weer helemaal top vandaag...
|
|
|
|
Molliebollie
|
Zo ... weer een fijne avondsessie gehad op Schellinkhout ... waar het even dreigde dat de wind er helemaal mee op hield. Gelukkig trok ie daarna weer wat aan. Wel vlagerig, maar een lekker avondje gehad tot een uur of 21:30 - 21:45 bezig geweest (tot schemering). Er was nog een wit/rode Rhino7 9m bezig die aardig aan het springen was. Zelfs ook wat fijne sprongetjes kunnen plaatsen
|
|
|
Joris
|
Hmmm wat doen we vandaag, voor schellinkhout is ie een beetje te west volgens mij oder?
|
|
|
Molliebollie
|
volgens mij waait het niet hard genoeg
|
|
|
JesseH
|
Volgens mij waait het prima.. Kan er met Westen wind niet op schellinkhout gekite worden? Hoop snel een berichtje want wil zo weg! Greetz
|
|
|
Joris
|
met west kan schellinkhout nog net maar dan wordt het al heel vlagerig, ik denk dat ik maar naar wijk aan zee ga. hmm of toch schellink
|
|
|
Teigetje
|
Vanmiddag heerlijk op Wijk gekite eerst met me 13m daarna met me 10m.. Boardje van Nick getest de Naish Sol 136 mankeert niets aan. Nog bedankt Nick. Ik denk dat het toch de Nobile 555 gaat worden, eerst nog drie weekjes over nadenken. : In Tsjechië. Sie jullie weer over een week of drie. Veel kite plezier allemaal.
|
|
|
roeb
Gast
|
Veel plezier in Tsjechië Theo! Ga je daar nog kiten en stiekem allemaal moves oefenen
|
|
|
Teigetje
|
Ik neem me shit i.i.g. wel mee... Als je het niet meeneemt zal je net zien dat het waait daar, dat moet ik dus niet hebben en heb toch ruimte zat in me bussie. Toedeledooki allemaal....
|
|
|
|
roeb
Gast
|
He is alive! Lossen jullie elkaar af ofzo, Richardt en Theo? Maar vanmiddag ben ik ook op Andijk, voor deze week mijn 6e dag varen
|
|
|
|
roeb
Gast
|
Nee waait nog niet, maar het gaat ook niet waaien (4-5 miss 6 bft)!!!!! Dus het blifjt lekker rustig op andijk Ga ik wel leren varen, daar heb je geen wind voor nodig!
|
|
|
Haring High Richardt
|
Geen wind op andijk, denk dat ik ook maar lekker thuisblijf (grinnik_kitesmiley) (grinnik_kitesmiley) (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
|