To
|
Half 5 op ijmuidel:D
|
|
|
Flinty
|
Zijn er nog mensen die zo met een 9m naar t strand vertrekken? T windje zou nog wat aantrekken?
|
|
|
@LaurenS
|
Zo net van het water @ Wijkiki... Was het wachten meer dan waard, lekker gevaren met een knopje of 24.... Morgenochtend gaan we verder , maar dan met een zonnetje erbij....... Negen uur op de spot
Ltrz P....
|
|
|
Vloot
|
ik was ook op wijk (bunker) maar de wind kakte volledig in en werd aflandig. Ik kon amper hoogte lopen van een uur of 3 tot 6.
|
|
|
@LaurenS
|
Inderdaad. , ik heb voor vieren lekker gevaren en vanaf half 7 ging ie echt aan. Voor het eerst strapless op mijn directional . Topperdeflop
|
|
|
Vloot
|
Aaaaarrgh te vroeg naar huis, oke dat was dan gisteren. Waar gaan we nu naar toe Schelli of Wijk ?
|
|
|
|
Vloot
|
Weinig wind, Druk, Veel lessers. klinkt als een topdag . Maar ik ga er zo wel heen
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Succes, ik ga niet naar Schel. Kan maar heel even en ga vandaag maar niet. Volgende keer maar weer. Veel plezier in ieder geval.
|
|
|
DM2008
|
Te weinig wind...
|
|
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
Ik. Ga naar schell nu jihaaaaaaaaaaaa
|
|
|
|
@LaurenS
|
Op Wijk is het genieten, ga mijn 7 opblazen, waait het al op schell???V
|
|
|
j666st
|
Heerlijk gevaren aan de broekerhaven, Het hondenhemeltje, lekker rustig, lange rakken varen..:-)))))
|
|
|
PeeWee
|
Ik neem maar even de honneurs waar van ons aller Harin Hai (waar was ie?): Hij was weer LEKKEL op Schellie. Zonnetje , Gezellie , wat wil je nog meer? See joes
|
|
|
Tim_GTS5
|
Van 10:30 tot 17:30 gevaren heeeerlijk !
|
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Op Wijk was het ook TOP ...18-24 knp lekker zonnetje erbij leek wel Spanje (alleen zonder de La Ballena Kiters ) de zee was vrij vlak maar wat verder uit de kust stonden leuke golven ....lekker dagje gehad ..
|
|
|
onderaqua
|
Schell was lekker rustig na 13.00 veul wind 13 mtr overpowerd. Veel lessers veuls te dicht bij de kant. Kantje boord.
Ik snap het nog steeds nie ondanks ongeval toch lekker dicht bij de kant.
Met de najaarsstormen in het verschiet ??????
|
|
|
Flyingtrunkie
|
Schell was lekker rustig na 13.00 veul wind 13 mtr overpowerd. Veel lessers veuls te dicht bij de kant. Kantje boord.
Ik snap het nog steeds nie ondanks ongeval toch lekker dicht bij de kant.
Met de najaarsstormen in het verschiet ??????
huh? Ik stond met de 12 met de strap nog helemaal open... Harder dan 18 knopen is ie volgens mij echt niet geweest op schel..
|
|
|
(Super) Mario
|
Op Wijk was het ook TOP ...18-24 knp lekker zonnetje erbij leek wel Spanje (alleen zonder de La Ballena Kiters ) de zee was vrij vlak maar wat verder uit de kust stonden leuke golven ....lekker dagje gehad .. Tegen de verwachtingen in is de wind toch goed geworden. Zonde want achteraf was het een perfecte dag voor de meet & greet! Nu maar hopen dat we nog zo'n dag krijgen.
|
|
|
franco
|
ik was bij forteiland, bedrijf feest snik. maar heb jullie op wijk wel zien gaan, deet een beetje pijn. maar volgende week ziet er ook goed uit, dan weer van de partij!!!!!!!
|
|
|