Omgeving Noordholland, waar gaan we beulen???

zwafra

Logs: 0 | 416 uur
Antwoord #175 Maart 31, 2007, 23:30:49
edit2Rapporteer  
Ik ga zo me auto volgooien broodje smeren en dak kom ik er aan.  ListenToMe

uurtje of 1/2 twee.. ThumpsUp

Ik heb je niet gezien vandaag  ..Theo
Toch maar niet gegaan..
Mark-Fizzer

Antwoord #176 April 01, 2007, 00:05:07
edit2Rapporteer  
Klote wind... Net niet spectaculair. kakte toen in, en was ik helemaal ingepakt, begint het weer te waaien.
Ik voel me in de zeik genomen ;-)
MEGALOOPBEUN

Antwoord #177 April 01, 2007, 00:07:33
edit2Rapporteer  
hey mark toch nog gevaren vandaag ?  ThumpsUp
Haring High Richardt

Antwoord #178 April 01, 2007, 03:11:04
edit2Rapporteer  
V
Citaat
an die jochies ergens van weet ik waar (geen locals iig) die het opzich wel leuk konden, maar compleet niet hun verstand gebruiken. 20m uit de kant handlepassen en kiteloops, kites van hun kwamen regelmatig op het strand terrecht en toch gewoon doorgaan, anders komen we niet goed op de foto 

Slechte zaak die gasten verkloten de spot  ThumpDown ThumpDown ThumpDown

Opzouten met die gasten  ListenToMe
Emielkruisdijk

Antwoord #179 April 01, 2007, 03:58:19
edit2Rapporteer  
Heerlijk gevaren vandaag op het zwet. Eerst dik lopen blokken voor examens van volgende week, maar om 4 uur kon ik het niet meer aanzien. Nieuwe kite ,wind en examens gaan niet samen. Wind was echt goed, lekker stabiel, vlak water, 2 man op het water (ik en windsurfer Tom) . Nieuwe kite bevalt me echt heel goed (Waroo 9m). Binnenkort filmpje met de nieuwe kite in actie!! Denk niet dat ik morgen alleen in Medemblik sta, maar voor de zekerheid: Wie is er nog meer??!
Flyingtrunkie

Antwoord #180 April 01, 2007, 04:01:01
edit2Rapporteer  
Heerlijk gevaren vandaag op het zwet. Eerst dik lopen blokken voor examens van volgende week, maar om 4 uur kon ik het niet meer aanzien. Nieuwe kite ,wind en examens gaan niet samen. Wind was echt goed, lekker stabiel, vlak water, 2 man op het water (ik en windsurfer Tom) . Nieuwe kite bevalt me echt heel goed (Waroo 9m). Binnenkort filmpje met de nieuwe kite in actie!! Denk niet dat ik morgen alleen in Medemblik sta, maar voor de zekerheid: Wie is er nog meer??!
wie niet??? (grinnik_kitesmiley) (grinnik_kitesmiley)
zwafra

Logs: 0 | 416 uur
Antwoord #181 April 01, 2007, 05:11:31
edit2Rapporteer  
V
Citaat
an die jochies ergens van weet ik waar (geen locals iig) die het opzich wel leuk konden, maar compleet niet hun verstand gebruiken. 20m uit de kant handlepassen en kiteloops, kites van hun kwamen regelmatig op het strand terrecht en toch gewoon doorgaan, anders komen we niet goed op de foto 

Slechte zaak die gasten verkloten de spot  ThumpDown ThumpDown ThumpDown

Opzouten met die gasten  ListenToMe

Ja inderdaad deze gasten zijn er door verschillende mensen op aangesproken ,maar gingen er toch de hele dag mee door ,Kiteloops en handlepass op enkele meters van het strand ,waarbij het vaak mis ging en de kite,s op het strand neerkwam ,Erg onverantwoord ,kan echt niet ... ThumpDown ThumpDown

kijk maar naar hun foto,s   http://www.kitehigh.nl/forum/index.php?topic=23780.0
jelmerboy

Geen avatar

Antwoord #182 April 01, 2007, 14:57:43
edit2Rapporteer  
Om te beginnen kom ik hier vertellen dat Robert ERNSTIG overdrijft! Er was de hele dag er weinig wind om te beginnen ( tot een uur of 5/6 maar toen werd het rustig). Dus op het moment dat je kon varen wou je toch alles eruit knallen!
Ik was zelf Zeker 50-100 meter uit de kant, en deed een kiteloop terwijl ik AMPER los kwam.
Toen kwam Robert naar mij toe en vertellen dat hij het onverantwoord vond.

Verder stonden op de kant bijna geen mensen! Stonden alleen 2 fotograven en een paar kiters voor de kant maar die stonden in 1 groepje.

Ik heb persoonlijk beetje gehad van dat ik het idee had dat Robert zelf de hele dag niet had gevaren of bijna niet. Erg geirriteerd was en dat een beetje op ons kwam afreageren.

Maargoed ik heb Robert gezegd dat het redelijk dicht bij de kant was, ( voor harde kiteloops) maar dat waren het niet. Om verder gezeik te voorkomen ben ik gewoon verder uit de kant gegaan, althans ver kwam ik niet want het werd verderop steeds drukken en drukker. En de wind was MINImaal!

Daarna hoorde ik van de persoon op de foto's dat Robert ook naar hem was gekomen. Verder heb ik niemand anders erover gehoord. En moet ik zeggen dat het erg mee viel!

Op het moment dat meneer Robert 10.000 keer ons komt vertellen hoe onverantwoord wij zijn. Is dat ongelovelijk irritant. Hij stond er dan ook erg trots bij en erg stoer. En het was ook een beetje het idee dat hij een beetje wou laten zien hoe stoer hij was om ons te komen vertellen dat we 'onverantwoord 'bezig waren.

kites crashen op personen en lijne 'blablabla'. Dit is natuurlijk gevaarlijk, maar op het moment dat kites uit de luchtvallen omdat een trick fout gaat, en de kite die crasht recht naar beneden ( niet in een loop etc.) Dan scheren er geen lijnen over het strand/ vlak langs mensen hun hoofd. Dus Robert weet Heerlijk te over drijven.

Daarnaast was er helemaal geen wind, en die kites kwamen dan ook super zacht neer, dat ik het zo voor me lol zou willen opvangen...

Het leuke is dat Robert, wel heel stoer komt praten dat we allemaal jochies zijn. Maar ik had zelf het idee dat hij heel trots zijn verhaal opkwam brengen. Terwijl hij zelf denk ik net zijn rijbewijs heeft gehaald. Dus ik schat een jaartje of 18/19?
Stond hij daar zijn verhaal op te hangen van een groepje kiters waarvan de meeste 16+ tot 20 waren...

'eikeltjes' noemt hij ons. Als je over een forum scheld, waarom doe je dit dan niet gewoon recht in ons gezicht?

Gozer, mischien moet je even de wind opgaan zoeken, of je irritaties op je werk gaan uiten als het windstil is. Maar laat ons AUB met rust, we weten wat we doen, en als het echt waait zie je ons niet voor de kant. Daarnaast was het bij de kant het rustigste en minste kans op gevaar.

Superstar
Gast
Antwoord #183 April 01, 2007, 15:03:44
edit2Rapporteer  
Wat een Bla bla, stuur hem lekker een PM
Om te beginnen kom ik hier vertellen dat Robert ERNSTIG overdrijft! Er was de hele dag er weinig wind om te beginnen ( tot een uur of 5/6 maar toen werd het rustig). Dus op het moment dat je kon varen wou je toch alles eruit knallen!
Ik was zelf Zeker 50-100 meter uit de kant, en deed een kiteloop terwijl ik AMPER los kwam.
Toen kwam Robert naar mij toe en vertellen dat hij het onverantwoord vond.

Verder stonden op de kant bijna geen mensen! Stonden alleen 2 fotograven en een paar kiters voor de kant maar die stonden in 1 groepje.

Ik heb persoonlijk beetje gehad van dat ik het idee had dat Robert zelf de hele dag niet had gevaren of bijna niet. Erg geirriteerd was en dat een beetje op ons kwam afreageren.

Maargoed ik heb Robert gezegd dat het redelijk dicht bij de kant was, ( voor harde kiteloops) maar dat waren het niet. Om verder gezeik te voorkomen ben ik gewoon verder uit de kant gegaan, althans ver kwam ik niet want het werd verderop steeds drukken en drukker. En de wind was MINImaal!

Daarna hoorde ik van de persoon op de foto's dat Robert ook naar hem was gekomen. Verder heb ik niemand anders erover gehoord. En moet ik zeggen dat het erg mee viel!

Op het moment dat meneer Robert 10.000 keer ons komt vertellen hoe onverantwoord wij zijn. Is dat ongelovelijk irritant. Hij stond er dan ook erg trots bij en erg stoer. En het was ook een beetje het idee dat hij een beetje wou laten zien hoe stoer hij was om ons te komen vertellen dat we 'onverantwoord 'bezig waren.

kites crashen op personen en lijne 'blablabla'. Dit is natuurlijk gevaarlijk, maar op het moment dat kites uit de luchtvallen omdat een trick fout gaat, en de kite die crasht recht naar beneden ( niet in een loop etc.) Dan scheren er geen lijnen over het strand/ vlak langs mensen hun hoofd. Dus Robert weet Heerlijk te over drijven.

Daarnaast was er helemaal geen wind, en die kites kwamen dan ook super zacht neer, dat ik het zo voor me lol zou willen opvangen...

Het leuke is dat Robert, wel heel stoer komt praten dat we allemaal jochies zijn. Maar ik had zelf het idee dat hij heel trots zijn verhaal opkwam brengen. Terwijl hij zelf denk ik net zijn rijbewijs heeft gehaald. Dus ik schat een jaartje of 18/19?
Stond hij daar zijn verhaal op te hangen van een groepje kiters waarvan de meeste 16+ tot 20 waren...

'eikeltjes' noemt hij ons. Als je over een forum scheld, waarom doe je dit dan niet gewoon recht in ons gezicht?

Gozer, mischien moet je even de wind opgaan zoeken, of je irritaties op je werk gaan uiten als het windstil is. Maar laat ons AUB met rust, we weten wat we doen, en als het echt waait zie je ons niet voor de kant. Daarnaast was het bij de kant het rustigste en minste kans op gevaar.

lex dekker
Gast
Antwoord #184 April 01, 2007, 15:06:33
edit2Rapporteer  
Zo, qoute that!

Robert, gister hebben wij gesproken, Lex dekker, zo stelde ik mij voor, als een van die hersenloze eikeltjes. wij hebben het onder andere gehad over de veiligheid van toeschouwers, die toevallig die dag niet het strand opkwamen, en geen kites op hun kregen, en niet geript waren door lijnen, wat jij had voorspeld die dag. kites in de bomen, maar niet onze, en wij hersenloze domme eikeltjes knallen ze er ook niet in.. dat viel je waarschijnlijk niet op, want jij was de dag aan het redden, wat ik een prima bezigheid vind, elke dag moet je iets goed doen! daarom heb ik gister tegen je gezegt dat ik het zowieso waardeer, en respecteer, dat jij je bekommert om de sport, de spot, de mensen en de riders!!! misschien was je dit even vergeten en knal je nu zo'n soort verhaal online.. beetje jammer vriend, ik dacht dat wij gister een redelijk gesprek konden voeren, waarme de kous wel af was, maar niet dus.
job

Geen avatar

Antwoord #185 April 01, 2007, 15:23:58
edit2Rapporteer  
Robert, ik heb jou niks anders al gelijk gegeven. Maar 1 of 2x aan halen is meer dan voldoende. En niet elke keer lopen zeuren. Dat wordt vervelend...

Annyway, die ''jochies'' zijn vandaag niet op Enkhuizen, dus je kan rustig je eigen ding doen... en mensen aanspreken die met 20m2 kites langs de kant varen, en in de boom crashen  ThumpsUp.
tom lemij
Gast
Antwoord #186 April 01, 2007, 15:25:46
edit2Rapporteer  
Beste Robert,

Zou me ook maar even melden als ''hersenloos eikeltje''. Vind het goed dat je ook nog andere bezigheden hebt dan kiten. Je kwam zelf naar me toe, vind ik goed dat je dat doet. Maar als je nou eens een korte impressie van de dag maakt.

Wij hebben geen kites in de bomen gevlogen, wij hebben geen mensen onthoofd met onze lijnen. Niemand wil dat zijn kite in de boom komt. Ofterwijl, daar hebben wij dus gewoon op gelet.

En om nou 20 keer te vertellen hoe ''onverantwoordelijk'' het was, en dat je vader in de gemeenteraad zat en hoe dom we bezig waren (en niet gewoon hersenloos eikeltje in het echt duft te zeggen) vond ik je toch behoorlijk triest. 1 keer is genoeg, na 20 keer werd het behoorlijk irritant. Denk niet als iemand het 20 x gaat zeggen, dat ik me er iets van aan ga trekken.

Succes met kiten, zie ik je vandaag op Medemblik? Zijn ook wat pro's bezig, moet je daar is kijken hoe het er aan toe gaat. Ik voorspel het nu: 10 kites in de boom, 20 op het strand. Zullen we hierna kijken of mijn voorspelling een beetje waar is gemaakt?

Peace
roeb
Gast
Antwoord #187 April 01, 2007, 15:47:40
edit2Rapporteer  
Naja misschien liep ik hier ff hard van stapel (met bepaalde woorden gooien), maar jullie voelde je ook vrij stoer..

Maja laten we er maar over ophouden, het zal weinig zin hebben, heb ik het idee..

Laten we het verder gezellig houden en lekker kiten, ieder op zijn manier dan...
Teigetje

Logs: 0 | 765 uur
Antwoord #188 April 01, 2007, 16:00:56
edit2Rapporteer  
Ik ga zo me auto volgooien broodje smeren en dak kom ik er aan. ListenToMe

uurtje of 1/2 twee.. ThumpsUp

Ik heb je niet gezien vandaag ..Theo
Toch maar niet gegaan..

Ben naar Medemblik gegaan, dichterbij. Waren daar met een man of twintig denk. Uurtje gevaren van 3 tot 4 ongeveer. Toen ik weg ging waren er nog zat bezig.
jelmerboy

Geen avatar

Antwoord #189 April 01, 2007, 16:02:43
edit2Rapporteer  
Beste Robert,

het punt is gewoon, zin heeft het aan de ene kant niet. Je brengt on overbodige info. Ik geef je daarmee volkomen gelijk dat je ons dat even alsnog verteld. Op het moment dat het rustiger is en minder hard waait zul je ons echt niet zo dicht op de kant vinden. In onze ogen was het veiliger om dichterbij de kant te zijn dan ver weg. In jou ogen was dat anders omdat het zo druk was op het water dat we bij elke kite crash wel iemand zouden raken, dichter op het land was dit niet het geval, zoals je gister hebt gezien.

Ik respecteer,( zoals Lex ook al vertelde) dat je veel geeft om de spots. Geloof mij, dit doen wij ook. Op het moment dat ik vind dat iemand gevaarlijk bezig is, loop ik er ook regelmatig naartoe of gooi ik ook zijn vlieger niet op.

Hiermee wil ik dus zeggen, dat wij allebei gister de situatie anders hebben bekeken, maar we ook allebei de spot willen behouden EN lekker willen kiten.

Geloof me, hersenloos zijn we echt niet:)
Veel plzier als jevandaag nog gaat varen, ik kan helaas niet.

tot op het water

//

Jelmer
RikW
Gast
Antwoord #190 April 01, 2007, 16:12:36
edit2Rapporteer  
Gasten,

Ik snap Roberts punt wel een beetje, maar naar mijn idee brengt hij dit niet helemaal goed. Het is inderdaad een beetje lafjes om hier op het forum een beetje als moraalridder met vaktermen te gaan gooien en dat niet gewoon in jullie gezicht te zeggen.

Maar ik ben het wel een beetje met hen eens dat het niet zo slim is op zo dicht bij de kant te gaan loopen (hoewel ik er niet bij was en dus verder niet over die dag zal oordelen). Ik geloof ook echt wel dat jullie die kites prima onder controle hebben en dat redelijk verantwoord kunnen doen.

Maar het gaat mij er meer om dat jullie niet zo'n heel lekker voorbeeld achterlaten (voor de niet zo sterke denkers en de wat zwakkere in hun schoenen, want ja ook die mensen beginnen met kiten). Deze mensen zien jullie sicke shit uit halen voor de camera en constateren vervolgens dat de vrouwtjes en/of mannetjes hier wel van onder de indruk zijn.

En hier komt dan het probleem. Deze mensen kiten een half jaartje en hebben net voor het eerst bij 13 knopen een loopje gemaakt en zijn die dag erna (midden in de zomer op zondag) op Enkhuizen met 25 knopen en denken weer aan die dope gasten 2 maanden geleden, ach ja de rest mag je zelf invullen.

Kortom het punt is dat jullie met jullie skills een voorbeeld rol hebben (of jullie nou willen of niet) en dat er altijd mensen zijn (volgens Robert hersenloze eikeltjes), die ook ouder dan 25 kunnen zijn, die deze dingen op een onverantwoorde manier na doen.

Nu kunnen jullie natuurlijk denken; lekker belangerijk net als of wij rekening kunnen houden met elke (mislukte) schepping van god. En nee dat kunnen jullie inderdaad niet maar iets verder uit de kant kiten/loopen om wat bloed en tranen te voorkomen lijkt me niet zo'n heel groot probleem toch (laat die fotograaf met zijn/haar luie reet maar een stukje het water in lopen!)?

Rik...
jelmerboy

Geen avatar

Antwoord #191 April 01, 2007, 16:31:20
edit2Rapporteer  
Best Rikw,

Zoals ik in mijn posts al duidelijk heb gemaakt, was het bij de kant echt het veiligst. Ik zelf heb geen enkele foto van mezelf van die momenten ( wel later op de dag maar toen was er niemand en was ik wat verder weg)
Aangezien de drukte op het water, was de kant het veiligste omdat er ook weinig toeschouwers waren.
Mark-Fizzer

Antwoord #192 April 02, 2007, 02:05:51
edit2Rapporteer  
GGaaaaaaaaaaappppp

Wie heeft het naar z'n zin gehad op Medemblik bij vd Berg?
Ik vond het een beetje druk, maar verder wel bere-gezellig!!!!!
Haring High Richardt

Antwoord #193 April 02, 2007, 02:29:04
edit2Rapporteer  
Citaat
Laten we het verder gezellig houden en lekker kiten, ieder op zijn manier dan

En zo is dat  !!!!!!!!   ThumpsUp ThumpsUp ThumpsUp
Haring High Richardt

Antwoord #194 April 02, 2007, 02:30:28
edit2Rapporteer  
Citaat
Heerlijk gevaren vandaag op het zwet

Waar is het Zwet ???????????
The Submarine

Antwoord #195 April 02, 2007, 02:34:56
edit2Rapporteer  
Het Zwet is in Wormer. Lijkt mij persoonlijk niet echt een relaxte spot, maar ja als de nood hoog is!!! YeSS
Mark-Fizzer

Antwoord #196 April 02, 2007, 02:37:20
edit2Rapporteer  
Als de nood hoog is, moet je gewoon gaan ;-)
The Submarine

Antwoord #197 April 02, 2007, 02:38:49
edit2Rapporteer  
Idd en dan ga je dus in Het Zwet.....  ThumpsUp
Mark-Fizzer

Antwoord #198 April 02, 2007, 02:39:37
edit2Rapporteer  
of naar het schijthuis  schater
The Submarine

Antwoord #199 April 02, 2007, 02:40:24
edit2Rapporteer  
Dat kan ook... want dat is weer niet zo fris in het zwet
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2025 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.