zwafra

Logs: 0 | 416 uur
|
Is het vanmiddag nog een beetje te doen op Schell..het waait wel erggg hard ..
|
|
|
PeeWee

|
Voor jou is het altijd te doen Frank  @ Ride and Wouter, boardshort in mijn avatar is om te laten zien hoe ie er eerst uit zag. Na vandaag moet ik WEER de bruine strepen eruit wassen  See joes
|
|
|
|
@LaurenS

|
Zo dat was weer een lekker daggie, het begint nu te regenen en ik ben gaar. Morgen een daggie naar Wijk met haring Harry en dan vind ik het weer ff mooi geweest....
|
|
|
mocem

|
ik wil eigenlijk wel ff et water op. Denk alleen niet of of het wel zo verstandig is met zulke onshore wind....
|
|
|
Tim_GTS5

|
Ik ga zo naar Schellie hopen dat de 7m nog te houden is.
|
|
|
PeeWee

|
JONGENS NOG EVEN JULLIE AANDACHT,
vanmorgen nog een discussie gehad met de grasmaaier van Schellinkhout. De man voelde zich niet veilig op zijn maaimachine. Hij was bang geraakt te worden door een kite. Ik heb hem geschetst dat de kans daarop nihil is. Wat hem volgens mij nog meer dwars zit is, dat de lijnen gewoon uitgerold blijven liggen op niet gemaaid gras waardoor hij zijn werk niet kan doen.
Ik heb hem beloofd zijn zorg op het kiteforum te plaatsen. Dus bij deze.
Probeer dus rekening met deze gemeentewerker te houden.
See joes
|
|
|
@LaurenS

|
Bang voor kites, ze zijn juist zo schattig 
|
|
|
zwafra

Logs: 0 | 416 uur
|
Ben net weer terug van Schellinkhout het was soms heftig maar goed te doen ..  Er stond iemand met een (profesionele) camera te filmen ,toen ik het water afkwam vroeg hij mij E-mail adres ..  hij had mooie beelden gemaakt vertelde hij ...ik ben benieuwd .
|
|
|
|
Tim_GTS5

|
Wat een baggerweer ben na een uurtje weer weggegaan, verder ook geen bekende gezien. Maar wat een snel ding die 7m C4 , de loopjes gaan erg snel rond en een lekkere horizontale pull 
|
|
|
|
MEGALOOPBEUN

|
ben morgen pas om 4 uur klaar de wind draait in de namiddag naar wnw IJBURG ? zou het kunnen morgen ? is wel makkelijker zonder veel files
|
|
|
|
Frank82

Logs: 0 | 164 uur
|
ben morgen pas om 4 uur klaar de wind draait in de namiddag naar wnw IJBURG ? zou het kunnen morgen ? is wel makkelijker zonder veel files
IJburg lijkt me niks met WNW, wind komt dan over noord en ijburg zelf heen ofwel supervlagerig. IJburg is pas te doen vanaf NNW denk ik.
|
|
|
Ride

Logs: 0 | 234 uur
|
Optie is nog Muiderberg Hans. Files omzeil je door achterlangs via IJburg te rijden.
|
|
|
|
kiteschool aloha
Gast
|
ALOHA ALL, Ongeveer 3 weken geleden hadden wij een kiteweekend op de Brouwersdam. Gezellig op de camping in Renesse met Josje, Klaas, Tim@C4, J0han en Sander Heerlijk gevaren @ Brouwersdam wat een weertje... Waarschijnlijk volgend voorjaar gaan we weer, is het misschien een leuk idee om met meer Noord-hollanders die kant op te gaan??? Foto's: http://gallerij10.kiteschoolaloha.nl/#9.3
|
|
|
Haring High Richardt

|
Waarschijnlijk volgend voorjaar gaan we weer, is het misschien een leuk idee om met meer Noord-holanders die kant op te gaan??? Mooie foto,s  , klinkt goed  , hoe laat gaan we weg ?????, mot ik brood meenemen ????? Hoe zit het met de ballotagecommissie, Zijn er onbeperkt spare ribs ??? Haringrichard,ik laat het je weten....! Ik ben wakker waait het al ??? Waar zit je ??? 
|
|
|
@LaurenS

|
Rijd net het dorp in
|
|
|
|
Michael van der Hoek

|
pffff, slecht voor me concentratie hoor hier opt werk!!! ik zie allemaal kites heen en weer sprinten boven wijkie!
gelukkig voelt me poot al een stuk beter, morgen ff horen bij de fysio hoe en wat...
|
|
|
@LaurenS

|
Zowww, nou weet ik weer waarom ik zee zo leuk varen vind, wat een bakken op Wijk . Zalig gevaren, alleen de wind kon wat constanter... Aan/ uit , morgen als ik nog zin heb nog ff IJmuiden aandoen met NW
|
|
|
|