|
PeeWee

|
Moet nog even proberen een half dagje te verschuiven, maar
Gaat er nog iemand naar Schell vanmiddag?
See joes???
|
|
|
Tim_GTS5

|
Ja denk het wel, rond 13 uur.
|
|
|
bredo

|
Wie gaat er vandaag naar Castricum aan zee?!
|
|
|
@LaurenS

|
Ik ga vandaag maar is aan het werk 
|
|
|
|
@LaurenS

|
Zo wordt je nooit een slanke den Richard met al dat gezeup  ,burrp 
|
|
|
|
|
zwafra

Logs: 0 | 416 uur
|
Ik ben vanmiddag om een uurtje of 13.00 op Schellinkhout .  ..zie op buienradar dat het ook weer wat droger wordt.. want nu is het flink aan het regenen hier..
|
|
|
PeeWee

|
Heej Peter, volgens mij kan je dit broekkie beter als avatar gebruiken, dat komt wat dichter bij de echte kleur....  En bedankt he. See joes
|
|
|
bredo

|
skip castricum, ik ga naar schellie. tot zo
|
|
|
Tim_GTS5

|
Ging weer lekker hoog met de 11m al stond ik af en toe wel wat overpowerd , paar mooie loopjes kunnen doen lekkerrrr. Zwafra en Klaas ook weer zien hoogvliegen 
|
|
|
|
@LaurenS

|
Je kan nog schreive, je heb niet genoeg gezope 
|
|
|
Retard

|
Anders nemen jullie alle wind gewoon mee naar elgouna  voorspellingen zien er GOED uit !! Veel plezier
|
|
|
zwafra

Logs: 0 | 416 uur
|
Het was weer lekkerrr op Schell.  zelfde verhaal als gisteren eerst met mijn 12 gevaren en later nam de wind weer toe en toen mijn 9 mtr maar weer gepakt ..  De komende dagen zien er wat minder uit .. 
|
|
|
kiteschool aloha
Gast
|
Was idd genieten gisteren op S-wood Frank! Lekker knallen met de 9, en we gingen allemaal hoog TIM@C4 
|
|
|
|
PeeWee

|
Jongentjes, De "secret spot" bij Medemblik is nie meer  Ze hebben de opening tussen de dijk en de kant dicht gemaakt. Je kan natuurlijk nog wel via de kant de ultra-flat-water-spot bereiken, maar dat is natuurlijk ook niet echt lekker. Of natuurlijk gewoon over het dijkje springen  Jammerrrr See joes
|
|
|
Tim_GTS5

|
Gewoon over het dijkje heen loopen dan maar  , Andijkkie maar heen nu het nog kan dan..
|
|
|
kiteschool aloha
Gast
|
Tim springt namelijk niet zo hoog PeeWee  Tja, dan moet je lopen (Loopen typfout) 
|
|
|
|
@LaurenS

|
Ik hoop dit weekend op brouwersdam te gaan kiten met mijn meissie. Desalnietemin kunnen we met de voorspellingen nog niet veel... Deze is van surfabc,altijd vermakelijk hoe het geschreven wordt  Verschillende lagedrukkernen komen dit weekend dichterbij en dus gaan we ons klaarmaken voor mogelijk veel wind. Er is echter nog één “ongeboren” lagedrukkern die nog moet ontspringen op een occlusiefront bovenin de Noordzee tijdens de kille nacht van vrijdag naar zaterdag. Tot die tijd is de onzekerheid t.o.v. de windverwachtingen erg groot. Het is eenzelfde situatie als met een ongeboren baby waarvan je nog niet weet of het een jongen of meisje wordt. Wanneer het kind er eenmaal is, kan de hele omgeving meteen een stuk makkelijker worden in gekleurd. Tot die tijd is het allemaal duimendraaierij. Zo is dat ook met de weerkaarten voor dit weekend. Al met al is het wel vrij zeker dat vrijdagavond een knaller gaat worden aan de kust met minimaal windkracht 6 uit noord. Zaterdag waait het af en toe vrij krachtig uit richtingen tussen WZW en NNW. Niet alleen de richting is onzeker, maar ook hoe lang en hoe hard het gaat waaien. Ergens zondag draait de stroming naar NNO en gaat het weer harder waaien. Mogelijk is dat reeds vroeg op de dag, maar in het slechtste geval steekt de vlam er pas ‘s avonds weer in. Kortom een lastig weekend om je kitesessies in te plannen, maar absoluut nog wel de moeite om er het beste van te maken!
|
|
|