Jelle
|
Hee waar was die gerepareerd met gaten terug? Heb ik net ook gehad
|
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Morgen vrij dus zal ook wel richting wijkiki komen. Als Haring nog in de ziektewet zit neem ik hem misschien ook mee, als ie het lief vraagt
|
|
|
|
|
Tim_GTS5
|
Schellie natuurlijk !! Kunnen we weer kneiterhard loopen met de 7
|
|
|
TBK
|
Ik ga sjoppen as zaterdag, ik geloof dat HH ook graag mee wil. Ik weet nog een winkel met mooie klokken. Oh ja, hoe laat is 't ?
|
|
|
Flyingtrunkie
|
ken wel weer us drok worre op schellie zaterdag
|
|
|
TBK
|
Hoe laat gaan we Marco, John, Tim , uurtje of 5 s'ochtends Om 9 uur staan er 150 man op 't water.
|
|
|
Flyingtrunkie
|
Hoe laat gaan we Marco, John, Tim , uurtje of 5 s'ochtends Om 9 uur staan er 150 man op 't water. Dan moet ik ff mijn helm met verlichting meenemen. Een andere mogelijkheid is weer ff wat kamikaze sprongen maken. Dan wordt de ruimte vanzelf wel wat meer! maaruh jij ging toch shoppen met ries?
|
|
|
|
TBK
|
Zo vroeg,zijn er nog tompoezen en koffie ?
|
|
|
|
Flyingtrunkie
|
Wordt meer tijd voor snert en zuurkool met worst............
|
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Als jij de koffie mee neemt Frank, haal ik wel effies tompoezen. Lekkerrrrrrrrrrrrr
|
|
|
On the Loose
Logs: 0 | 194 uur
|
Jij bent te goed, John!!! heb liever een moorkop of appelgebakkie!!! Gevuld speculaas mag ook altijd..... LEKKAH....
|
|
|
Tim_GTS5
|
Onderweg nog even naar v/d berg voor wat dunnere schoentjes mystic of o'neill, denk rond een uurtje of 11 op Schellie zaterdag. Geef mij maar een groot engels ontbijt, op Fuerte had ik daarmee genoeg energie
|
|
|
@LaurenS
|
Geef mij maar een groot engels ontbijt, op Fuerte had ik daarmee genoeg energie Ja ,hier heb blijkbaar energie tekort,met die sessies van een uur of vier
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
He mensen gaat er vandaag nog iemand het water op of zitten we allemaal op het werk. Ga straks naar Wijk, pier of bunker ik zie wel.
|
|
|
wouterb
|
Beun en consorten, check dit: nieuwe HP is onderweg. Kahoonas, Waroos en rises kunnen weer in verkoop!
|
|
|
Vloot
|
Ik ben om een uur of 1 of schelli
|
|
|
|
audi
|