martijnc
|
heel weekend 6-7bft + kites verkocht klinkt niet als: "woehoe!"
in mijn geval zeker wel
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Zo net trug van schel en lekker met Rise 7m aan de slag. Eerste sessie was nog wennen maar de tweede ging al een stuk beter. Het was weer een TOPDAG, bijna alle coriefeeën waren weer op het water te vinden Nu effe lekker onder de douche en de stront van me schoenen poetsen
|
|
|
franco
|
hee daar gabbers was weer een top dag, helemaal alleen op het hondehemeltje in bovenkarspel. zelfs geen verdwaalde surfers hahaha, en ja sorry marco maar toe ik richting schellinkhout ging had ik bij bovenkarspel zo iets van yes lekker rustig, en hier ga ik los, volgende keer zien we elkaar wel weer. vind de drukte niet lekker, en nu had IK alle ruimte(ken gouw he als je alleen bent).
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Ben ook net terug van Schell ..maar het was vandaag zeker niet te druk het waaide wel lekker en de regen viel ook wel mee ,het was wel weer even wennen aan de kou (7 graden) droogpakkie maar weer aan .. @De Deun morgen draaid de wind naar NW waar ga je heen ?
|
|
|
TBK
|
Hij was weer lekkel op Schellinkhout, ook de tompoezen, slagroomsoesjes en koffie waren om niet te versmaden.HARING HAI EN DE BEUN jullie hebben weer wat gemist. Onder het motto: Ouwe mannen club vormt theekransje en gaat vervolgens met windkracht 6 het water op.
|
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
....................................... ....................................... ......is lekker als je je handen kan gebruiken maar soms ook niet hoop morgen effe lekker los te gaan ben morgen rond half 10 op ijburg frank effe de spiertjes losgooien
|
|
|
zwafra
|
Hans ,Ik kijk wel even of ik morgen naar IJburg ga ( niet mij favorite spot) De komende week ziet erg goed uit de droogpakkies kunnen ook weer terug in de kast eind volgende week weer 16 graden .. en John nog bedankt voor de Tompoezen...
|
|
|
Tim_GTS5
|
Wat een knalwindje zeg 27-36 knopen , morgen misschien even naar het NK kijken windstoten van 80-90 km/h dat is dus ook niet leuk meer om zelf te kiten. Vandaag nog een dubbele downloop kunnen doen kicken !! S'ochtends nog wat mooie loopies gedaan maar daarna waaide het me toch ff iets te hard
|
|
|
|
audi
|
ja de tompoezen waren zeker lekker en de wind was goed. alleen wordt het al aardig koud. toch maar kijken voor een droog pak
|
|
|
@LaurenS
|
Hij ging weer lekker hoog op schell, schrok me de tering toen het bijna fout ging bij het oplaten van de Kite van John, gelukkig bleef John uberkool
|
|
|
Flyingtrunkie
|
Wat een knalwindje zeg 27-36 knopen , morgen misschien even naar het NK kijken windstoten van 80-90 km/h dat is dus ook niet leuk meer om zelf te kiten. Vandaag nog een dubbele downloop kunnen doen kicken !! S'ochtends nog wat mooie loopies gedaan maar daarna waaide het me toch ff iets te hard Ik zag 'm Tim, zag er goed uit! Op naar de 3 double, d'r was tijd zat voor Ik zelf had het al snel bekeken, hij was mij te vlagerig voor m'n 8 meter, had eerder present moeten zijn... Volgende keer beter. @Franco: ik vroeg me al af waar je bleef, hoe was de wind daar in Bovenkarspel? Hij ging weer lekker hoog op schell, schrok me de tering toen het bijna fout ging bij het oplaten van de Kite van John, gelukkig bleef John uberkool
Dat ging als een speer ja, Mazzel dat ie geen obstakels tegen kwam
|
|
|
|
|
|
zwafra
|
Ik bedoel of er nog mensen kites hebben getest bij vd berg testdag
Weinig van gezien ...zag alleen de VdB bus op de dijk staan ... Het waaide ook wel te hard om kites te testen...
|
|
|
Michael van der Hoek
|
Zoo, vandaag eindelijk weer is gekite! na 5 of 6 weken binnen gezeten te hebben mocht ik eindelijk weer varen van de fysio. Enkeltje goed warm gemaakt voor het varen om dan op je blote voeten het koude water in te stappen Gelukkig voelde alles goed en ik heb heerlijk gevaren. Springen mocht niet.. maarja.. ik zal ik niet zijn als ik niet eigenwijs was! Even proberen en daarna de hele sessie gewoon geknalt! Nergens last van, nu morgen even afwachten
|
|
|
Vloot
|
Net als gister weer een top dag alleen jammer van die gevoelloze ijsblok poten bij de auto brrrrrr
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
zo effe update van de uitbouw bijna bijna klaar maar wel effe lekker varen morgen om effe uit te waaien heb ik wel effe nodig zijn er nog meer die komen morgen richting ijburg ?
|
|
|
@LaurenS
|
Moooooooooi Hans,jij zit er weer warmpies bij v/d winter.Helaas vandaag andere verplichtingen.Ik hoop dat het wat wordt Ijburg,het is missch wat teveel west... Wellicht is IJmuiden een betere optie ,.Veel plezier er staat een goede 9m2 bries Het gaat de hele week goed waaien dus nog tijd zat voor een topsessie op schell oid
|
|
|
On the Loose
Logs: 0 | 194 uur
|
Dat schiet lekker op Hans... Vandaag sla ik weer ff over, maar wat gingen Tim en Klaas weer heerlijk de lucht in Was zeker gezellig, jammer dat het gebak opwas toen ik kwam Hier ff de beloofde link mannen voor het NK, lekker hoor voor bij de kachel met een bakkie: http://www.scheveningenlive.nl/beach1.htmlTot snel op het water
|
|
|
Tim_GTS5
|
Lijkt inderdaad wel goed te doen op ijmuiden vandaag, wie gaat nog meer ?
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Ziet er goed uit Hans. Jullie zijn weer lekker opgeschoten gisteren. Ik kan vandaag niet varen. Veel plezier op het water mannen.
|
|
|