|
Flyingtrunkie
|
Ik begrijp het wel. Die van mij mogen ook niet nat en vies worden. Als ik haar daarna op bed uitspreid en ze is nat en vies zou ik daarvan ook vreselijk balen. Wat moet je er dan nog mee. Nat en vies? hmmm, klinkt wel oké Zooooo toch nog even 3-4 uurtjes gevaren op Wijkie bunker, wel wat stroming dus was eigelijk net iets te weinig wind om lekker gepowerd te varen. Al met al wel vermaakt en de dubbel backroll kiteloop nog paar keer geland lekkerrrrr Pics, or it didn't happen!
|
|
|
Tim_GTS5
|
Het worden weer korte dagen en kan alleen in het weekend dus ik moest echt even kiten , waren trouwens meer mensen aan het kiten hoor dus waarom jullie nou thuisbleven... haha Geen foto's Trunkie volgende keer maar weer op Schellie hopelijk.
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Woensdag ziet er hoopvol uit. Misschien nog even na het werk als ik vroeg ben.
|
|
|
LeonB
Logs: 0 | 28 uur
|
Ik begrijp het wel. Die van mij mogen ook niet nat en vies worden. Als ik haar daarna op bed uitspreid en ze is nat en vies zou ik daarvan ook vreselijk balen. Wat moet je er dan nog mee. John, jij snapt me! Anyway...ome Leon heeft vandaag z'n Speed3 uitgelaten op IJmuidelslag. Het was ff wennen aan al die touwtjes, maar tsjesus.....wat vliegt dat ding relaxed . Ik was dan wel aan het landboarden, maar dat mag de pret niet drukken. Nu nog met wat hardere wind gewoon kitesurfen
|
|
|
Frank82
Logs: 0 | 164 uur
|
Was vandaag op wijk pier maar hield niet over. Met het beetje stroming wat er was en minimale windje geen hoogte kunnen houden. Wel lekker m'n nieuwe boardje kunnen proberen en die vaart heerlijk!
|
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Deze week ziet er goed uit ...veel wind en nog aangename temperaturen ... Wo Do Vr Za Zo Zonneschijn (%) 30 10 10 20 10 Neerslagkans (%) 80 90 80 70 60 Neerslaghoeveelheid (mm) 2/6 2/6 2/10 1/6 0/2 Minimumtemperatuur (°C) 9/11 9/13 8/11 6/10 6/10 Middagtemperatuur (°C) 12/15 13/16 11/14 10/14 11/13 Windrichting W ZW W ZW ZW Windkracht (bft) 5 5 4 5 4
|
|
|
|
Langbeest
|
Ik ga met je mee Ries
|
|
|
|
Idefixe
|
Mirns is vol morgen ( daar zit ik al )
|
|
|
Langbeest
|
hup Tom naar een ander Topic....... Mirns is wel een eind rijden en s'morgens gaat het nog regenen dacht ik.
|
|
|
Idefixe
|
( ben al weg hoor )
|
|
|
Haring High Richardt
|
hup Tom naar een ander Topic....... Mirns is wel een eind rijden en s'morgens gaat het nog regenen dacht ik. Waait wel het hardst in de ochtend volgens guru Mirns is vol morgen ( daar zit ik al ) Heb je zoveel ruimte nodig ??? Gelukkig is er nog een vogelgebied waar wel ruimte is, toch ????? Varen altijd een hoop duitsers lees ik maar die zijn er morgen toch niet !!!!
|
|
|
Idefixe
|
Gaat morgen helemaal goed komen @ Mirns :
|
|
|
|
On the Loose
Logs: 0 | 194 uur
|
Weet het nog nie zeker nie, maar denk dat ik woensdag wel ff tiet heb... Nog meer mensen woensdag? Have Fun John iig
|
|
|
|
|
Haring High Richardt
|
Nooi gezien waar vaart hij normaal ??? maar hij kan zo in de penis bar van El Gouna Ik ga met je mee Ries Waar gaan we nu heen en hoe laat ???
|
|
|
TBK
|
Nooi gezien waar vaart hij normaal ??? maar hij kan zo in de penis bar van El Gouna Ik ga met je mee Ries Waar gaan we nu heen en hoe laat ??? Goeie gast en een fantastische zanger die Lenny als je dit hoort gaat elke move vanzelf tijdens het kiten. Volgend jaar te bewonderen in de p-n-s bar te El Gouna zoals HH al zegt. Moet je toch weer mee Ries ! ps. Ik ga lekker te werk Ries mmmmmmmmmmmmmm
|
|
|
Langbeest
|
Voorlopig zeikt het hier van de regen en geen wind Effe afwachten
|
|
|
@LaurenS
|
Vanmiddag nog mensen naar schell? Uurtje of 14:00 op de spot.......
|
|
|