|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Goeiemoggel. Nog iemand naar Schel heute morgen. Ben alvast me duits aan het opkrikken
|
|
|
|
Merijnhe
Logs: 0 | 12 uur
|
Changed my mind, ik stap nu in de auto naar Schellinkhout. Misschien een mooi windje om eens wat uit te proberen. Ik neem gewoon wat materiaal mee waarmee ik nog niet heb gevaren, droogpak, directional. En dan de volgende keer ermee de golven in!
|
|
|
Teigetje
|
Kom net van buiten wandelen met de hond en de wind is al behoorlijk ingekakt. Ik sla vandaag over.
|
|
|
|
PieNO
Logs: 0 | 28 uur
|
Kom net van buiten wandelen met de hond en de wind is al behoorlijk ingekakt. Ik sla vandaag over. Zolang je hond niet wegwaait is er inderdaad niet genoeg wind.....
|
|
|
Teigetje
|
[quoteZolang je hond niet wegwaait is er inderdaad niet genoeg wind][/quote] Zo is dat
|
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
De wind is inderdaad helemaal ingekakt ,na een stormachtige nacht hoopte ik dat er nog wat wind over was om nog even een lekker middagje te kunnen varen ...helaas het hele weekend ziet er niet goed uit ..
|
|
|
Merijnhe
Logs: 0 | 12 uur
|
Het was absoluut ruk @ Schellinkhout .... maar mijn droogpak doet wat hij moet doen, lekker droog ... oh ja en ontzettend warm .... of was dat doordat ik door het water terug moest lopen omdat ik geen hoogte kon houden....
|
|
|
On the Loose
Logs: 0 | 194 uur
|
De wind is inderdaad helemaal ingekakt ,na een stormachtige nacht hoopte ik dat er nog wat wind over was om nog even een lekker middagje te kunnen varen ...helaas het hele weekend ziet er niet goed uit .. WOrd weer balen dit weekend!!!
|
|
|
|
Tim_GTS5
|
Maandag weer wind moooooi.....gaan we weer lekker naar het werk Morgen misschien even flyboarden @ ijmuiderslag als ik iemand vind met een landboardje
|
|
|
|
Tim_GTS5
|
Is er nog een vacature vrij ?
|
|
|
mocem
|
ja idd waar is dat. ik het ook geprobeerd af te dwingen lukte alleen niet
|
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Tja en toen werd ik wakker uit die mooie droom. Was het maar waar, een windclausule
|
|
|
Tim_GTS5
|
Ik ga morgenochtend naar ijmuiden 10:00 daar !!!
WIND: WNW-LIJK, ZUID VAN DE OCCLUSIE LANDINWAARTS W-LIJK, 8-14 KN, IN DE KUSTGEBIEDEN 14-20 KN, AAN ZEE EN OP HET IJSSELMEER AANVANKELIJK 20-26 KN. IN DE LOOP VAN DE MIDDAG NW-LIJK 6-12 KN, AAN ZEE EN OP HET IJSSELMEER 10-16 KN.
|
|
|
|
|
|
|