Ojah voor alle KITE KINGS die naar Duitsland gaan, heul veul plezier mannen en veel wind gewenst. Doen julie een beetje voorzichtig met J0hanski (geef hem maar voorrang isse veiliger )
« Laatste verandering: November 08, 2010, 22:35:17 door On the Loose »
Morgen maar ff op muiderberg voor de tweede keer mijn droogpakkie uitproberen. Helemaal blij mee. Was TOP advies Ride....Thanks!!! Nog meer morgen op Muiderberg te vinden?
k*t ik kan doordeweeks nooit , heb nu bijna 2 weken mijn droogpak (ook mede op advies van Ride ...) maar heb het nog niet kunnen uitproberen
Volgens mij heeft ie aandelen bij dat merk
verklaart ook waarom hij een windclausule in zijn arbeidsvoorwaarden heeft
Moet haast wel...Als er nu al 2 online zitten met zo'n pak, op zijn advies. Zie hem doordeweeks ook steeds vaker op het water. MMM aandelen gaan te goed, hij is vast al aan het deeltijden.
ik heb net een droogpakkie, dus geen excuses meer, afgelopen jaren gelezen over en gekeken (thnx Richard) naar de nieuwsjaar kite "duik"
dus dit jaar ben ik van de partij
Nieuwjaars KITE sessie op Wijk aan Zee IN 2009 Temperatuur tegen het vriespunt en noordwest 5bfr Eerste Kite sessie van 2009 Frisjes maar gezelli voor KITE BIKKELS EN ZONDER DROOGPAKKIES NATUURLIJK
Ik weet het nog niet wat enkhuizen betreft weinig wind en ik vindt het nu wel erg koud worden. Ja ik weet het mietje of droogpak maar ik vind die plens water in je porem toch niet echt lekker. Wel wil ik een uitzondering maken voor een nieuwjaars sjees.
Klopt hoor, de Engelse aandelen Gul zijn de laatste tijd aardig gestegen. Eigenlijk is het een beetje handelen met voorkennis. Ervoor zorgen dat jullie allemaal een pak kopen en vlak voor dat advies Gul aandelen kopen. Beetje day-traden dus. Namens mezelf bedankt mannen. Zoals jullie op de foto's van Zwafra kunnen zien, heb ik van de winst (dankzij jullie aankopen) weer een mooie Burgundy 9m Waroo gekocht.
Weekend gaat helemaal top worden. Hadden we in El Gouna geen wind, krijgen we het weekend in Fehmarn een orkaan. Iets met Ying-Yang of zo toch. T%%$rin&&g, hebben wij weer. Gaat helemaal een fantastisch weekend worden. Jeroentje lekker oefenen met zijn nieuwe 7m en wij na vrijdag 2 dagen bijkomen in ons huissie. Jezus mannen, ik heb er zin in.
Videocamera mee en korte shots, zoals Richard het zo mooi kan zeggen.
Vraagje voor Idefix: Windrichting in Duitsland wordt Zuidwest en West. Is de beste spot dan Gold
Jullie ook veel fun hier in Nederland. gaat ook een topwindje worden.
« Laatste verandering: November 09, 2010, 20:34:43 door Ride »
Zuidwest / west is voor Gold helemaal super. Ik weet niet waar / hoe jullie gaan slapen / overnachten. Op de campings Fehmarn is het na oktober een dooie boel. Voor het vermaak kun je het beste naar Burg gaan. Ga je overnachten op Wulfenerhals moet je gewoon vragen of het tarief voor het NKV kitecamp nog geldig is / speciaal prijsje ( overnachting + fruhstuck )
Zit er echt veel west in de wind is het ook een aanrader om naar Orth te gaan: supervlak water! Veel plezier daar en doe de dames bij het ontbijt maar de groeten.