Idefixe
|
Nou ontopic dan maar Hopen dat de woei voor as dinsdag blijft staan:
|
|
|
|
FlyingHigh
|
Thanks Ride. Hoorde goede verhalen over de taboo, dus moest me er maar ff aan wagen. Waroo beviel?bevalt ook erg goed, dus kan bijna niet stuk. Hoorde al dat jullie het weer top gehad hebben bij de buren. Super windje. Beviel de 9m een beetje? Sorry jongens, was mijn beginnetje met BONAIRE. Zal het nooooooooooit meer doen( denk ik) Tot op Schellie
|
|
|
Idefixe
|
ppfff wind voor dinsdag alweer verdwenen........
|
|
|
wouterb
|
Je kan zondag, vlak voor donker, je grootste werkpaard nog even van stal halen: Leuker kan ik het niet maken....
|
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Spulletjes liggen weer in de winterstalling, lekker warm en droog. Maar ze kunnen er weer heel snel uit.
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Thanks Ride. Hoorde goede verhalen over de taboo, dus moest me er maar ff aan wagen. Waroo beviel?bevalt ook erg goed, dus kan bijna niet stuk. Hoorde al dat jullie het weer top gehad hebben bij de buren. Super windje. Beviel de 9m een beetje? Sorry jongens, was mijn beginnetje met BONAIRE. Zal het nooooooooooit meer doen( denk ik) Tot op Schellie Die 9m bevalt erg goed. Lekker snel, springt hoog en heeft een heerlijke hangtime. Ga ik nog een leuke tijd mee hebben. Balen weer van dinsdag. Nou ja, we wachten af.
|
|
|
Tim_GTS5
|
Misschien zondag nog ff, windfinder en guru zijn positief maar wel vrij koudddd
|
|
|
FlyingHigh
|
Hoop voor jullie dat guru gelijk heeft met 19 knoopjes. Jammer dat ie niet voor zaterdag zo staat, dan had ik mooi mijn nieuwe taboo uit kunnen laten. Kan niet alles hebben hè!? In ieder geval Have Fun
|
|
|
Frank82
Logs: 0 | 164 uur
|
Laten we het idd hopen voor zondag, ik ben er heel erg aan toe na 4 weekenden ruk wind. Koud of niet, kiten moet ik! Medemblik iemand?
|
|
|
|
FlyingHigh
|
Zelfs Pietje Paulusma zegt net dat het stevig gaat waaien, dus eindelijk knallen Frank.
|
|
|
Tim_GTS5
|
Medemblikkie zeker Frank, moet maar droogpakkie aan denk ik...hopen dat er genoeg wind is.
|
|
|
|
TBK
|
Ik ga zondagochtend een uur of 10 maar ff naar Enkhuizen(evt. medemblik) misschien wordt het nog wat knopie of 14-16. LeonB boardje mee dan komt het vast wel goed. Jeroen zal wel weer naar Oostvoorne gaan met Oost. Lekker rustig
|
|
|
|
TBK
|
Heb je de 850,- die je wilde er voor gekregen ?
|
|
|
|
|
Langbeest
|
Jeetje Ries, dat is topper de top. Eindelijk die ouwe klerezooi kwijt...........altijd binnen gestaan bij een oud vrouwtje
|
|
|
Tim_GTS5
|
Morgen wordt het vrij goed voor de grote maatjes Medemblikkie morguuhh Zondag overdag lost op de meeste plaatsen de bewolking steeds verder op en komt de zon er goed bij. Het kwik stijgt naar ongeveer 7 graden. De noordoostenwind trekt nog iets verder aan en wordt matig, kracht 4, boven land en (vrij) krachtig, 5-6 Bft, langs de kust en op het IJsselmeer.
|
|
|
TBK
|
Massa-ontslag bij VDB na aankoop kites door Haring Hai. Het schijnt dat het personeel nu bij Haring hai komt te eten omdat ze het niet meer kunnen opbrengen om zelf eten te kopen.Onderhandlings trucs hebben een gigantische korting opgeleverd. Richard veel plezier en gelukl met je nieuwe Top set !
|
|
|
|