|
mocem

|
gaan er nog mensen donderdag middag naar wijk? ijmuiden vind ik te link met noord en de kou
|
|
|
Haring High Richardt

|
Wat is daar link aan om met NW naar Ijmuiden te gaan.????? Je vaar juist van de pier af naar links en op wijk is het precies andersom. Wijk is kwa linkegigheid Linker met NW  En welke kou bedoel je ???? Kou is een emotie en die kan je uitschakelen http://www.aldi.nl/OFFER_NL_SA/OFFER_50/OFF25.SHTMLOnderbroek of -hemd voor dames en heren. - licht en comfortabel - vochtregulerend - goed aansluitend door gebruik van elastaan - in diverse kleuren - maten: S t/m XL Voor 20 euri,s lekker onder het berenpak een top setje ,s bij de aldi  Of voor 30 euri bij de Welkoop deze week in de aanbieding compleet setje maar dan voor de orginele Helly Hansen http://www.boerenbond-welkoop.nl/Hoe bedoel je kou ????? Misschien kom ik uit mijn werk ff naar ijmuiden voor een sessie 
|
|
|
mocem

|
dat weet ik richard met NW is ijmuiden helemaal top maar met pal noord is die toch een beetje aflandig. Ik vaar op wijk sowieso liever bij de bunker. Kou is niet het probleem. ik wil alleen niet proberen in het water aanvoelen wanneer et koud is. Tegen die tijd wil ik dan wel graag zijn aangespoeld.
|
|
|
(HJ) MINI-ME

|
Donderdag wordt volgens mij aardig link. Misschien is vrijdag een betere optie. Wie gaan en vrijdag en waar gaan we heen?
|
|
|
Haring High Richardt

|
Waarom wordt het donderdag link ?? Waar baseer je dat op ??? Vrijdag amper wind
|
|
|
@LaurenS

|
Vrijdag lijkt verloren idd,morgen is mij ook te link in de kou.Ik sla ff over 
|
|
|
|
Emielkruisdijk

|
Ik ben erbij morgen Ijmuiden! Sideshore windje, mooie golven! Woehoe! Vanaf uurtje of 1!
|
|
|
@LaurenS

|
Als ik zin heb en het niet teveel baggerweer is kom ik ook ff langs om golven te happen 
|
|
|
Teigetje

Logs: 0 | 765 uur
|
Kenne we voor zaterdag niet een reddingsboot regelen, lekker knallen met zuisoost op een vlakke zee 
|
|
|
kiteschool aloha
Gast
|
Goed nieuws voor de nieuwjaarskiters, 2 januari 2011 in Wijk aan Zee!!!De Bunker in Wijk aan Zee is speciaal voor ons KiteHigh members... geopent. Programma volgt ... maar Richard van de Bunker vind het echt leuk, en we kunnen tegen een leuke prijs heerlijk vertoeven bij de Bunker... en schuilen....gezellig bij de kachel... met snert!!! Binnekort meer nieuws over... de Nieuwjaarskitesessie by Kiteschool aloha & Tha Bunker. Nogmaals iedereen is welkom maar laat het even weten als je langs komt... hier op het forum.
2 januari WIJK AAN ZEE hopen op goede wind en temperatuur 
|
|
|
|
Naish-Kiter

Logs: 0 | 3 uur
|
Goed nieuws voor de nieuwjaarskiters, 2 januari 2011 in Wijk aan Zee!!!De Bunker in Wijk aan Zee is speciaal voor ons KiteHigh members... geopent. Programma volgt ... maar Richard van de Bunker vind het echt leuk, en we kunnen tegen een leuke prijs heerlijk vertoeven bij de Bunker... en schuilen....gezellig bij de kachel... met snert!!! Binnekort meer nieuws over... de Nieuwjaarskitesessie by Kiteschool aloha & Tha Bunker. Nogmaals iedereen is welkom maar laat het even weten als je langs komt... hier op het forum.
2 januari WIJK AAN ZEE hopen op goede wind en temperatuur  ich bin dar bei
|
|
|
|
Langbeest

|
Ja hoor, de Berenburger staat koud lekker......
|
|
|
|
|
Pimp

|
Count me in! 
|
|
|
wouterb

|
Ik ben voor! tot dan.
|
|
|
Goonie

|
Ben er ook voor als het gaat lukken.. 
|
|
|
|
Tim_GTS5

|
Haha gezellig druk dan, ben dr ook bij wel wat wind graag en een redelijk temperatuurtje 
|
|
|
|