|
Tim_GTS5
|
Grote maatjes weer dit weekend, ik ga morgen naar ijmuiden voor wie nog meer wil komen !! 13:00 op de spot.
|
|
|
|
|
Langbeest
|
Yep zie jullie morgen allemaal
|
|
|
Tim_GTS5
|
Was een lekkere sessie met Johan Fly/Landboarden hoe het ook heet Tot morgen allemaal zal wel druk worden, hopelijk genoeg wind !!!
|
|
|
FlyingHigh
|
De spullen liggen er weer klaar voor. Heb er zin in!!! Net ff naar zandvoort geweest. Waren weer een hoop bikkels die in alleen hun badkleding het warme noordzeewater in gingen . Respect!!! Blij dat ik morgen in mijn droogpakkie sta . Gasten...tot morgen
|
|
|
|
@LaurenS
|
Mjammmmie,aankomende week zier er tiptop uit,eindelijk weer is varen op het zeetje
|
|
|
Idefixe
|
Morgen nog iemand op Wijk aanwezig?
|
|
|
mocem
|
Als het mee zit ga ik wat later in de middag. Hebben jullie de afgelopen week nog een beetje lekker kunnen varen? Ik was een week naar kirchberg. Heb me daar ook wel vermaakt. Morgen een paar rakkies varen voor de spierpijn in me kuiten zou wel lekker zijn.
|
|
|
|
Tim_GTS5
|
Have fun morgen wel koud hoor haha, aankomend weekend ziet er aantrekkelijk uit ZW 4 en 6/12 graden !
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Morgen en overmorgen zien er goed uit kwa wind maar de temp is wat minder 3 graadjes. Gevoels temp van minus heeeeel klein brrrrrrr
|
|
|
Gehaktdag
|
ghe ghe grappig filmpje. wie is die bikkel in zn korte broek op t strand?
|
|
|
|
Idefixe
|
Morgen nog iemand op Wijk aanwezig?
ik doe morgen Harlingen.
|
|
|
|
Emielkruisdijk
|
Is er morgen nog iemand op Wijk? Ik wil rond 2/3 uur op de spot aanwezig zijn!
|
|
|
Jelle
|
Zondag was het in het water een stuk warmer dan op de kant, kwestie van lekker bezig blijven denk ik. Dus morgen weer Wijk, bij de pier denk ik een uur of half een anders sta ik terug in de file.
|
|
|
mocem
|
Emiel waar ga je bij de bunker of de pier? Ik geef voorkeur aan de bunker Gr,
|
|
|
Jelle
|
't is raar maar ik heb geen zin vandaag nog nooit gehad misschien omdat ik net nog in Taiba ben geweest
|
|
|
wouterb
|
ben je ziek, Jelle?? Kan je in het kitesurfwezen ook overwerkt raken?? burn-out?
|
|
|
Jelle
|
Nee niet ziek, ik snap het ook niet... Heb wel veel werk liggen maar dat is anders geen belemmering om naar zee te knallen.
Overwerkt lukt niet, daarvoor heb ik zelf te veel sessies voor en na de les. Misschien als het elke dag zou waaien... Maar dat was zo in Cabarete, en ook daar niet overwerkt geraakt.
|
|
|