|
franco
|
hee gabbers ik ben aan het zoeken voor vakantie 2011. geen egypte 2 x geweest, wil ook geen coraal onder de voeten. iemand een ide voor in de bouwvak, ga met kind en vrouw.
|
|
|
mocem
|
Sta hier nu bij wijk er is helaas niemand. Zal het komen door de temperatuur?
|
|
|
magic ed
Geen avatar
|
Dan heb ik je net gemist, heb een uurtje gevaren, heerlijk! Was wel even wennen na 6 weken brasil, maar mooi weer.
|
|
|
Emielkruisdijk
|
Magic ed op kitehigh..! Schaam me, maar vond het te koud.. Tijd wel redelijk goed besteed, nieuw boardje gekocht!
|
|
|
@LaurenS
|
Ben met de motort op Ijmuiden.Best well koud. Momenteel zijn er twee gasten bezig met een 19 flysurfer en een 12 rebel. Ik denk dat ik mijn motoriek lekker aanhoud. Brrrrrrrr
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Beetje voorbarig maar wie-o-wie is er zaterdag van de partij op Wijk of Ijmuiden?
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
ik ben er zeker henk jan nog de beste wensen tot zaterdag we kijken wel waar
|
|
|
|
Tim_GTS5
|
Ben er ook zeker als het maar niet stortregent , Wijk pier maar een keer ?
|
|
|
On the Loose
Logs: 0 | 194 uur
|
Goeie optie tim, uit voorgaande jaren weet ik dat je er niet veel last van heb als ik het goed heb, ff uitkijken met oversteken LOL
Weet natuurlijk niet of het dit jaar ook zo is...
Ik denk dat ik niet kan helaas
|
|
|
|
manrot
Logs: 0 | 180 uur
|
hou er rekening mee dat zaterdag de egmond-pier-egmond strandrace is!
start is 11:00 in egmond en keerpunt is via aloha de weg op bij de pier en dan langs de bunker naar de parkeerplaats en dan weer naar het strand 3777 fietsers komen over het strand langs, en die zien niet allemaal de lijnen van de kites.
of ervoor op het water staan, of er na, tussendoor lopen is gekkenwerk, want die mtb'ers remmen niet
|
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Gezellig!! Een hoop collega's van mij doen ook mee met die race.. De pier is misschien niet helemaal de best optie want volgens de verwachtingen Zuid met een beetje west zijn. Dus komt waarschijnlijk vlagerig over de pier heen. Misschien is "La Bunker" beter? Volgens de voorspellingen hebben we 21-25 knp en beetje zon met 7 a 8C.... Ik zeg: DE LENTE IS BEGONNEN
|
|
|
magic ed
Geen avatar
|
@Emiel: leuk board, lijkt een beetje op een North die we getest hebben...
@de rest: zo te zien kunnen we gewoon in de surfhoek optuigen, als dat kan, ben ik er!
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Jippie weer lekker het water op Bunker lijkt mij de beste optie met zuid mannen Van die fietsers hebben we niet zo heel veel last het veld is dan al zo ver uit elkaar geslagen dat er allemaal kleine ploegies langskomen. Alleen effe uitkijken met oversteken naar de waterkant en je lijnen niet op het harde zand uitrollen he druiloren
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Begrijp ik nu goed dat ze via het looppad van de bunker weer richting het strand fietsen??? In dat geval is de bunker bijna onbereikbaar !!!
|
|
|
Idefixe
|
Begrijp ik nu goed dat ze via het looppad van de bunker weer richting het strand fietsen??? In dat geval is de bunker bijna onbereikbaar !!!
met zuidwest kun je toch beter bij de pier varen toch?
|
|
|
mocem
|
Ik ben bang dat henkjan gelijk heeft want door andere paden mag je officieel niet fietsen dat is natuurgebied. Dat betekend wel dat ze maar van 1 kant aankomen bij de pier dat scheelt toch de helft fietsers De strandtenten zullen wel open zijn denk ik omdat er waarschijnlijk toch wel veel publiek op af komt. dat is toch wel lekker met dit weer. Ik hoop dat die gasten vroeg starten want in de loop van de middag trekt de wind toch wel aardig aan. 25 knopen gemiddeld lijkt me niet prettig fietsen
|
|
|
@LaurenS
|
met zuidwest kun je toch beter bij de pier varen toch?
Met ZW wel,maar hij komt weliswaar volgens de voorspellingen tot ver in de middag uit Zuid.Dan ben je niet blij bij de pier. We zien het zaterdag wel.Als ie teveel zuid blijft ga ik wel naar IJmuiden............ Dan ben je van dat gezeik met die fietstouristen ook af
|
|
|
Langbeest
|
@mocem
Strandtenten zijn bij de pier het hele jaar open vanaf donderdag t/m zondag dacht ik.
|
|
|
Frank82
Logs: 0 | 164 uur
|
Yay, eindelijk wind en normale temperaturen! Zaterdag maar ff kijken, tenzij het echt vlagen van 45kn zijn, dan skip ik em toch maar
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Wie geeft uitsluitsel?? IJmuiden is ook geen optie met Zuid (en een beetje West). Dan lig je binnen no-time bij de pier te spartelen en het is dan een klotsbak :-( Wie kan vertellen hoe dat parcour precies loopt? Misschien weet Aloha meer?
|
|
|