|
mocem
|
ik ben om half 10 bij de bunker. zondag ben ik bij de pier ook rond half 10.
|
|
|
joosie
|
Is Schellinkhout al ijsvrij?
nee de 10 tot 15 cm dikke ijsvloer blijft nog wel even, wel al veel water op t ijs en bij zuid zuidwestenwind komen alle losse ijsplaten naar schellinkhout gedreven. groeten joosie
|
|
|
Frank82
Logs: 0 | 164 uur
|
Morgenochtend nog iemand bij de bunker? Eens zien of het nog doenbaar is. Vanaf 35+ ben ik er wel vanaf.
|
|
|
Pimp
|
Wind is op dit moment zuid met een klein beetje oost erin. Niet top, nog los van de voorspelde regen. Moet trouwens vandaag werken. Ben morgen wel aanwezig, pier of bunkah to be decided. Veel plezier voor degenen die vandaag wel gaan.
|
|
|
@LaurenS
|
Wind is op dit moment zuid met een klein beetje oost erin. Niet top, nog los van de voorspelde regen. Lekker belangrijk als het licht nog uit is ,geintje Gerard . Vanaf een uur of 12 is ie side shore en draait steeds meer westwaarts,alleen die windstoten zijn a-relaxed.Ik skip um en ga voor morgen bij de pierrrrrr
|
|
|
|
mocem
|
Ik sta nu bij de bunker in de hoop dat het mee viel... de zee is bijna spiegelglad. Golven van 40 cm. De wind is alleen zwaar aflandig. Ik weet bijna zeker dat het morgen word
|
|
|
TBK
|
Nah Je hoor het TBK. Het wordt zondag 7.30 bij de bunker Is goed Theo maar van anderen hoor ik nu weer dat de Pier wordt. Ik ga mijn spullen zlvast inladen m'n auto aanslingeren en morgenochtend ca 7.30 richting Wijk. Nog meer van die maloten die zo vroeg gaan.
|
|
|
Jelle
|
Is Schellinkhout al ijsvrij?
nee de 10 tot 15 cm dikke ijsvloer blijft nog wel even, wel al veel water op t ijs en bij zuid zuidwestenwind komen alle losse ijsplaten naar schellinkhout gedreven. groeten joosie Dank je! Had niet gedacht dat het nog zo erg zou zijn.
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Oke dan morgen WZW Ik probeer om rond 9 uur bij de pier te zijn. Mot ook weer wat op tijd terug me mammie geeft een feesie die is van de week 85 geworden.
|
|
|
Langbeest
|
Dat is een mooie leeftijd kerel...gefeliciteerd hoop het ook te halen
|
|
|
|
martijnc
|
morgen ga ik ook maar eens even kijken
|
|
|
martijnc
|
dan gaan we lekker zondag hoor wel hoe vroeg we gaan
Denk dat ik er zondag al rond een uurtje of 9 á half 10 ben Hans. Lekker vroeg om de hele dag in het zonnetje te knallen. Waar gaat u heen John?
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Stond net even hier in Purmerend op de dijk met mijn windmeter en het was hier tussen de 18 en 30 knp en aan zee is de wind nog even harder Dus ik ga dus ook morgen wel ....(Bunker of Pier ik lees het hier wel)
|
|
|
TBK
|
FRANK, HET WORDT DE PIER !
|
|
|
|
TBK
|
Heb je vandaag iets meer tijd om nieuwe set kites te kopen voor morgen Frank. De Pier is nl ff verder rijden !!!!!!!!!!!!!
|
|
|
|
Pimp
|
Ik ga mijn spullen zlvast inladen m'n auto aanslingeren en morgenochtend ca 7.30 richting Wijk.
En in de tussentijd blijf je in je auto zitten??
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Waar gaat u heen John?
Ik ga morgen ook naar de Pier Martijn. Ben er rond 09.00 uur. Wordt gezellig morgen als ik het zo lees. Lekker varen en daarna nog effies een bakkie doen. Goed windje en een heerlijk zonnetje en temperatuurtje. Denk dat ik morgen maar in mijn wetsuit ga varen. JIIIIIIIIIHHHHHHHHHHHHHAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAA
|
|
|
martijnc
|
ok mooi
hoop dat ik morgen me kite keuze kan maken.
|
|
|
@LaurenS
|
Het blaast momenteel lekker door op het strand. Puur ZW met 34 knopies en in de pieken 40 plus.....................Ben benieuwd wie er gegaan is naar Wijk
TimC4 geef ik een kans
|
|
|