|
Pimp
|
Zondag Muideberg, lowwind session!
Zondag IJmuiden (pier). Zal wel druk worden. Krijg je met al die droogpakkies.
|
|
|
S@nd3r
|
Zondag ook present onder de pier, morgen ff kijken of ik nog tijd heb om ander boardje aan te schaffen.
|
|
|
hampi
Geen avatar
|
Morgen (zaterdag) iemand naar wijk? 13:00 lijkt niet slecht.
|
|
|
|
@LaurenS
|
Zou ook naar IJmuiden zondag, heb ik een verjaardag... gezellliiggg, helemaal vergeten Ga je vandaag toch,de voorspellingen voor vandaag wijken niet veel af van die van morgen.dus sla je slag
|
|
|
Tim_GTS5
|
Misschien ga ik vanmiddag ook nog wel even, zou alleen een klein beetje NO in kunnen zitten dus Wijk misschien betere optie voor vandaag ?
|
|
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
@ Tim ..Leuk filmpje. Het ziet er voor morgen weer vaarbaar uit ...N/NW 4-5 bf Nog mensen naar IJmuiden morgen ...
|
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Ja, ben er morgen ook Frank. Denk zo rond een uurtje of 9 á half 10. Wind ziet er redelijk uit.
|
|
|
koeleman
Gast
|
Ik wil ook wel een keertje naar ijmuiden. Weet iemand een straat waar ik mijn auto het best kan parkeren?? Kan ik gelijk opzoeken hoe ik moet rijden. ps Als iemand mee wil rijden kan dat altijd vertrek vanaf wieringerwerf
|
|
|
Tim_GTS5
|
Parkeren op parkeerterrein er is daar geen alternatief, gewoon de bordjes volgen. Morgen rond 11.00 daar
|
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Ik weet het niet hoor Ride maar denk dat je beter even wat kan uitslapen en juist wat later kan komen gezien de ( huidige ) windvoorspellingen. Zoals het er nu uitziet is het smorgens maar een knoopie of 11-12-13 Ik moet eind van de middag weer te werk dus denk dat ik pas voor morgen.
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Ach, rond half 10 daar, rustig pompen, bakkie doen en het water op.
|
|
|
koeleman
Gast
|
ik ben er rond 11 a 12
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
laat het nog even rusten effe nog uitzieken veel plezier morgen
|
|
|
@LaurenS
|
Beterschap Hans, ik ga het weer proberen morgen
|
|
|
FlyingHigh
|
Duurt lang bij jou beun. Meeste zijn er na een paar dagen vanaf. Beterschap!!
|
|
|
Pimp
|
Morgenochtend eerst ff zwemmen met de kids en daarna gauw naar IJmuiden.
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
bij mij duurt het langer omdat ik door moet blijven werken zzp'r heb alleen weekend om bij te komen om accu op te laden
|
|
|
FlyingHigh
|
Morgenochtend eerst ff zwemmen met de kids en daarna gauw naar IJmuiden. Neem de kids gewoon mee joh, laat je ze daar zwemmen. Worden het bikkels van!!!
|
|
|