Pimp
|
De windsnelheid 10m. op 25 januari 2011, 08:20 uur is 10.4 m/s De windstoot op 25 januari 2011, 08:20 uur is 12.8 m/s Wind zat, heren. Have fun!
|
|
|
|
Bossy
|
Gaan er vandaag mensen
|
|
|
|
Bossy
|
Waar ga je heen harry?
|
|
|
|
Bossy
|
ik d8 uurtje of 12...samen rijden? hoe lang wil je? grtz
|
|
|
Haring High Richardt
|
ik d8 uurtje of 12...samen rijden? hoe lang wil je? grtz
Ik ga nu inpakken en rij naar Ijmuiden tot de wind weg is
|
|
|
Bossy
|
ok bel me anders even? 0621849434 grt
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Hij is niet zo bellerig. Kost geld. Was het nog wat vandaag, lekker met de 12m gebeuld Ik had er geen zin/vertrouwen in vandaag.
|
|
|
Bossy
|
Hahaha nee idd en de apk van het autootje valt ook tegen dus niet gekite (spaar ik weer wat uit ) hahahaha neej niet geweest dus geen id hoop dat harry lekker heeft gevaren!
|
|
|
Haring High Richardt
|
Hoe laat ga je heen ?? Ben morgen de hele dag vrij maar ik heb er weinig vertrouwe in eerst ff de wind afwachten morgen .............. Waar was je Tom ??? Was weer lekkel op Ijmuiden eerst met de 9 en na een uurtje de 13 gepakt. . Ging heerlijk met die nieuwe 13 bularoo welke voor het eerst. gebruikt werd. Meer power en sneller dan mijn oude Waroo 2008 Lekker zonnetje en heerlijk rustig op het water en de golven gebruikt als schans om te springen
|
|
|
|
|
FlyingHigh
|
Zat ook al ff te kijken voor muiderberg. Stond er eergisteren nog goed voor, maar is er nu helemaal uit. Baaaaaaaaaal
|
|
|
Pimp
|
Zat ook al ff te kijken voor muiderberg. Stond er eergisteren nog goed voor, maar is er nu helemaal uit. Baaaaaaaaaal Ga jij eens gauw aan je werk! Moeten er geen opeen gepropte passagiers in die blauwe vogels met salmonellavoedsel worden volgestopt?
|
|
|
Nazar
|
Vandaag mijn eerste lowmobe gepakt! Tom heeft t gezien hahaha! Was een top sessie.
|
|
|
|
|
Pimp
|
Ik hoor het alweer Pimp, jij zit altijd in de tourist class. Ff keertje doorsparen en je zit prins heerlijk in de business class met het goddelijkste eten.
Als jij nou eens met jouw indeler regelt dat je op 22 mei naar Delhi vliegt, dan kan je mij en mijn gezin upgraden en kunnen wij kennis maken met "prins heerlijk in de business class met goddelijk eten". "Goddelijk eten", wel heel toepasselijk voor een trip naar India bedenk ik me nu.
|
|
|
FlyingHigh
|
Hehe. Je bent aardig op de hoogte pimp. Keer wat met een stess gehad? Zou het zo proberen, ware het niet dat india zoooo niet mijn ding is.
|
|
|
Pimp
|
Keer wat met een stess gehad? Haha, klopt! ware het niet dat india zoooo niet mijn ding is.
Wat de boer niet kent...
|
|
|
|
FlyingHigh
|
Goh, ik denk dat ik daar in september eens ga kijken Miss wil er wel iemand mee?
|
|
|