Inderdaad pittig briesje aan de kust ,32 knp gemiddeld met vlagen tot in de 40.Wel vervelend dat ervan die zaagtanden inzitten,maar dat weet je met NW. Volgens mij neemt ie in de loop van de middag pas af.Knallen dus
Heee mannen, @Ride, alweer terug van het witte water en nu al weer op het blauwe. Je bent er weer vroeg bij man. (shit denk ik weer aan m'n werk man, ff uurtje schrijven zo ) @Beun, je lig zeker weer op je vrouwtje te kiten als ik naar jou opmerking over het weer kijk Nog ff kiezen deze man: het wordt gewoon 's Gravenzande (20 minuutjes) of de droge Brouwersdam voor mij @Haring, mooi gevaren, Klok ze !!
IJmuiden was lekkah, mooie bakkies en genoeg woei voor de 7. Topdaggie gehad. @Tim ,die loopjes zagen er mooi en hoog uit. Ik durf dat toch niet echt met die hardere wind! Laters!!!
Lekker balen zeg zag idd dat de weg afgesloten was, gelukkig ging ik richting Alkmaar de goeie kant dus
Nonstop van 11:00 tot 15:30 op het water geweest haha, de loopjes gingen weer lekker en vrij hoog gewoon verstand op nul Peter
Later in de middag werd hij iets constanter en was de wind echt goed voor de 7. Genoten ondanks de regen maar ben wel kapot zeg haha voel me buikspieren ook weer eens !
hmm.. ben in Wijk wezen kijken en vervolgens in Ijmuiden... wat een klote weer zeg.. ben de auto niet uitgeweest.. (ja ik weet het ietje met een M) op de terug weg naar huis (drenthe) hoor ik van die files... ik was van alles aan het doen ik de auto.. zou ik iets veroorzaakt hebben? .. ;-)
Ben trouwens bij de spot bij de pier wezen kijken (Ijmuiden), moet je dan daar die betaalde parkeerplaats op? Ook even bij Muidederslag wezen kijken (gratis parkeren) maar lijkt een stuk verder sjouwen met je spullen..
Hij was weer lekker op Muiderberg. Heerlijk met de 9m flink gepowered gevaren. Eigenlijk had ik mijn 7m moeten oppompen, maar ja, alles was al nat en ik heb geen zin om 2 kites te drogen. Was redelijk goed te doen met de 9m. Lekker rustig op het water. In de middag werd het wat drukker, maar toen moest papa alweer weg. Al met al, ondanks de regen, een mooi daggie.