Sisha
|
Hoek van Holland geweest. Was heerlijk, net iets meer dan 20 knoopies Pieno !!! En nagenoeg de hele tijd droog. Aan het eind net iets te weinig wind voor de 7 metertjes, maar ook deze jongen geen zin in 2 natte kites. Die beun houdt zich trouwens wel errug stil. Was 't een duur klokkie Beun? Als je zo stil blijft Beun, dan mag je misschien zelfs Duitsland in.
|
|
|
Sisha
|
Had ik trouwens nog wel zo'n niks-herder aan m'n kite hangen. Ik werd van m'n plank getrokken , vlieger in de branding, komt ineens die k...thond naar m'n vlieger rennen. Eigenaar er achteraan. Ik snel m'n vlieger omhoog werken. Baf nog net vol in z'n bek. Hij was wel meteen weg. Ik had er trouwens toch een pech-dag van gemaakt. Stond ook al op de parkeerplaats zonder gordel En de rest vertel ik maar niet.
|
|
|
@LaurenS
|
H Stond ook al op de parkeerplaats zonder gordel En de rest vertel ik maar niet. Wie gaat er nou op een parkeerplaats staan zonder gordel,typisch geval van de goden verzoeken......
|
|
|
audi
|
nee john het is een nieuwe gul enforcer en die zijn goed waterdicht.
|
|
|
|
|
|
FlyingHigh
|
Sorryyyy! Was net dag ervoor terug van weekje Bonaire( JAAA er was wind) en was zondag knap brak. Bovendien was wind wat te hard. Jij zei dat de 7m uit de kast moest en die heb ik niet. Dus eigenlijk is het allemaal jouw schuld
|
|
|
|
TBK
|
Morgen nog gasten naar Enkhuizen, windkracht 4 gemiddeld 6-7 graden inclusief een zonnetje ! Haring Hai ben je nog vrij ? Ride kan je nog een paar uurtjes schrijven ? Beun ben je alweer Kiteproof ? etc etc Ik hoor 't wel !
|
|
|
|
FlyingHigh
|
Kiten ging superrr! 22 knopen wind en heerlijk warm water. Viel niks meer te wensen. Morgen weer vliegen frank, hoop zondag op wind. Veel plezier morgen.
|
|
|
TBK
|
Jammer John, ik ga het morgen zeker ff die kant op ! Werk ze !
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
hey boy's ben al weer bijna de oude maar kan deze week misschien vrijdag als het klussie een beetje meezit
|
|
|
Haring High Richardt
|
Toppakkies. Op mijn kitegear Heb vanmiddag mijn hals geplakt waar een gat in zat en er zat een naad los, ook geplakt 2 seconde lijm en alles is weer als nieuw quote]Haring Hai ben je nog vrij ? [/quote] Hoe laat ga je heen ?? Guru en finder geven wel weinig wind aan. Heb eigenlijk ook geen zin om 2 uur te rijden voor Jan L..l. Wacht even morgen af, kan evt s,middags Goeie zaak Hans dat je er weer bijna ben
|
|
|
|
TBK
|
Waaien doet het wel Ries, alleen het is rond het vriespunt ! Ik ga maar ff naar de Hiswa denk ik !
|
|
|
Haring High Richardt
|
Waaien doet het wel Ries, alleen het is rond het vriespunt ! Ik ga maar ff naar de Hiswa denk ik !
Bootje uitzoeken ??. Dacht dat jij een droogpakkie had voor de vrieskou ?? Waar was je trouwens afgelopen zondag op Ijmuiden. dacht dat je met Tim zou komen
|
|
|
TBK
|
Bootje uitzoeken ??. Dacht dat jij een droogpakkie had voor de vrieskou ?? Inderdaad maar de vorige keer bevroren al mijn lijnen,depowerlijn en quick release. Dat is toch wel een beetje de grens. Als je nu bij het KNMI kijkt is het momenteel onder 0 boven het Ijsselmeer. *De kou is geen probleem, daar kan je je op kleden !
|
|
|
@LaurenS
|
Waar was je trouwens afgelopen zondag op Ijmuiden. dacht dat je met Tim zou komen
Op de zwarte lijst met die TBK,Ries ennuh Ik heb toevallig vanochtend mijn boot verkocht,niet op de Hiswa overigens
|
|
|
Haring High Richardt
|
Ja, ik denk ook rond een uurtje of 10 Tim. De enige mogelijkheid is midden op de houtribdijk tussen Lelystad en Enkhuizen. (ter hoogte van Checkponit Charlie) Strand opspuiten, klaar is kees Ik ook ! Hoe laat morgen op Ijmuiden ? 6 uur Op de zwarte lijst met die TBK,Ries Hij staat helemaal bovenaan de zwarte lijst, met stip genoteerd op nr 1 Van niets met stip op nr 1 genoteerd, ongelofelijk en dat voor TBK. Niet verwacht maar dan nu op nr 1 Om 10 uur afspreken en niet op komen dage
|
|
|
|
Idefixe
|
en het geheim van de smid ( heb ik mij door de locals laten vertellen ) Daar waar Richardt vaart is er geen wind / spreek dus af met Richardt op locatie a en ga vervolgens knallen op locatie b. ( wind verzekerd) Levert je wel een plekkie op de zwarte lijst op maar je hebt wel wind ( geintje hè Richardt )
|
|
|
Flyingtrunkie
|
en het geheim van de smid ( heb ik mij door de locals laten vertellen ) Daar waar Richardt vaart is er geen wind / spreek dus af met Richardt op locatie a en ga vervolgens knallen op locatie b. ( wind verzekerd) Levert je wel een plekkie op de zwarte lijst op maar je hebt wel wind ( geintje hè Richardt )
|
|
|