|
|
@LaurenS

|
YUMMIE, 25 knopjes op Wijk.... Bakkie espresso, broodjes smeren, en om 11uur op de pierrrrrr 
|
|
|
|
PeeWee

|
Zoooo, Kom net van het water te Schellinkhout. Was weer eens een lekkere sessie  . Lekker gepowerd met de 9m (moest zelfs soms een beetje depoweren). Zonnetje erbij  . Heeeerlijk. Het seizoen is nu weer echt begonnen. See joes
|
|
|
|
@LaurenS

|
Yep net van Wijk, niet teveel wind en niet te hoge golvies. Was lekker met de 9m2 en surfboardje ..goed om in te komen voor als de lente begint. Morgen another day at the beach 
|
|
|
mocem

|
helaas wat gemist. Jaarvergadering  had graag met dit zonnetje op het water gestaan. Morgen ben ik er rond 1 uur/half 2 op wijk. Heb er zin in. 
|
|
|
|
zwafra

Logs: 0 | 416 uur
|
Ben net terug van Schell. het was weer lekker gezellig druk +/- 15 kiters en vol gepowerd met de 9 mtr gevaren .  Later werd de wind wat minder maar nog genoeg om lekker te varen Morgen sla ik even over vrijdag (en het weekend) kunnen we waarschijlijk weer varen .. 
|
|
|
Elevation

|
morgenochtend ff voor werk naar alkmaar, middag vrij dus denk dat wijk t handigst is.. Wie zit waar, Bolwerk, surfopgang of gewoon in de hoek bij Timboektoe ??? Zal er zo tussen 12 en 1 wel moeten zijn ..
|
|
|
Giertje

|
Morgen another day at the beach Kom toch gezellig naar schellinkhout voldoende wind mooi grasveld voor het oplaten van je kite geen patat en kibbeling, goed voor de lijn. enz enz 
|
|
|
Tim_GTS5

|
Leuk hoor kom ik aan op wijk wind weg, door naar schel en nog een kleine 2 uur met de 9m kunnen varen was toch nog even lekker 
|
|
|
|
|
Jelle

|
Morgenvroeg iemand bloemendaal, ijmuiden of wijk? ik zit hier zonder board, heb je er eentje te leen?
|
|
|
|
Jelle

|
Ja ik heb er al een, dank je!
|
|
|
HarryM

|
Ik ga zo naar Schellinkhout. Wie gaat er mee?
|
|
|
Jelle

|
Zo naar Wijk Pier
|
|
|
@LaurenS

|
Ff boodschapjens doen stofzuigen en dan maar weer het water op. Wel een beetje stijf van gister!!! 11 uur op de spot 
|
|
|
Chris c

|
Ook zo naar Wijk Pier..
|
|
|
|
@LaurenS

|
Ik kom ook wel die kant op,heb wel weer ff zin in chopperdeflop.Ben er over een uurtje 
|
|
|