Haring High Richardt
|
De windsnelheid 10m. op 06 april 2011, 12:10 uur is 6.7 m/s De windstoot op 06 april 2011, 12:10 uur is 8.2 m/s Boodschappies gedaan en de haringen zijn weer op dus !!! Wind kakt in op Zee , dus maar ff een ritje naar Schell erop wagen, geen windt dan een bakkie bij v.d. B
|
|
|
Mark-Fizzer
|
Ja zo vul je je dag wel hahahah
Enjoy!!
|
|
|
FlyingHigh
|
Ries, laat ff weten of het wat is. Kom ik er ook nog ff aan. Thnx
|
|
|
Haring High Richardt
|
Ja zo vul je je dag wel hahahah
Enjoy!!
Hoe is de wind op wijk Nu ?? heb je nog gevaren ?? Ries, laat ff weten of het wat is. Kom ik er ook nog ff aan. Thnx Is goed
|
|
|
Mark-Fizzer
|
Nee was net te kort voor mn 9. Vlak na mij gingen gasten met een 12, dat lukte wel. Heb wel ff de spullen uitgepakt en gecheckt enzo.
|
|
|
FlyingHigh
|
Top Ries. Ga ik nu zo mijn meissie ff naar Schiphol brengen en kijk ik zo wel of het de moeite loont om naar Schell te komen.. Zit net ff te kijken, maar is ni veel geloof ik. 16 knoopjes met vlagen van 21. Hoor het zo wel.
|
|
|
PeeWee
|
Hebben jullie niks aan maar,
Vanmorgen (half 10) eerst met de 12m dik gepowerd op Schellie, daarna de 9m maar opgepompt en een paar uurtjes lekker kunnen varen. Laatste uurtje weer de 12m moeten pakken. Net kakte hij behoorlijk in. Jammer omdat het zonnetje lekker aan het schijnen was.
Al met al een lekker dagje op het water.
See joes
|
|
|
|
Mark-Fizzer
|
Grrrrr duidelijk verkeerd gegokt haha!!
Moet nog ff inkomen blijkbaar.
En miss maar weer een 12 of 13 halen.
|
|
|
|
Giertje
|
Richard nu ik weet waar je kite, is die rollator die is blijven staan op de parkeerplaats misschien van jou?
|
|
|
|
|
Tim_GTS5
|
Hahaha geweldig
|
|
|
|
mocem
|
Was een lekker daggie gisteren, even over het dijkje kijken en wat leuke loopjes gedaan Volgens mij kwam ik je gister nog tegen. Je was zeker rond half 7 op de spot. Ik had toen alweer 3.5 uur op et water gestaan.
|
|
|
FlyingHigh
|
Net terug van een lange middag schell. Wind is nog efkes iets aangetrokken Ries, maar kakte weer snel in. Kite ff in expert handen gegeven en nu beter afgesteld . Thanksssssss nog daarvoor......( kom ff ni op z'n naam). Heerlijk zonnetje en al met al top daggie. droogpakkie kan denk ik in de talkpoeder en in de kast.
|
|
|
|
Tim_GTS5
|
Was een lekker daggie gisteren, even over het dijkje kijken en wat leuke loopjes gedaan Volgens mij kwam ik je gister nog tegen. Je was zeker rond half 7 op de spot. Ik had toen alweer 3.5 uur op et water gestaan. Ja zag je wegrijden was rond 17:15 , heb wat gefilmd met de Gopro en Sander ook thanks nog
|
|
|
|
PeeWee
|
k*t, kop verbrand!
Inderdaad, Voetjes en handen ook. Lekkerr Hoorrrr
|
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
we gaan weer naar fehmarn joepie en meteen echtscheiding jihaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa kan je wel meteen elke dag varen wel eerst dat gat in de tuin dichtgooien oh een weekie spanje wou ze graag
|
|
|
|