Giertje
|
Net terug uit Edam, weer een topmiddag! Morgen weer.
|
|
|
Haring High Richardt
|
Top middag op Andijk todat mijn chichkenloopbevestiging tijdens een sprong brak. Gelukkig kon ik nog staan en gaf dit verder geen problemen . morgen maar even naar v.d. berg toe
|
|
|
Tim_GTS5
|
Gister was best lekker op medemblik , had misschien beter naar andijk moeten gaan maar ok... weekend ziet er ook top uit dat wordt knallen met de 7 als ik dat zo zie.
|
|
|
mocem
|
Gefeliciteerd Tim! je heb wel een top dag gemist.
|
|
|
Tim_GTS5
|
Ja dat denk ik ook wel haha , balen als je werkt op je verjaardag en als het nog waait ook....kijk al uit naar vrijdag/za/zo
|
|
|
Jorino
|
Wat zijn de vooruitzichten voor donderdag en/of vrijdag? Ben nog beginnend kiter en vind plaatsen waar je kan staan (Schellinkhout) prima om het beter te leren. Heb een 10.
|
|
|
|
|
Pimp
|
Topsessie op IJmuiden gehad. Van 12.30 uur tot 15.30 uur bijna non stop met de 9 gebeuld. Eerst 3-5 man op het water, later 10-15. Alle ruimte dus op vlak water met een heerlijke, soms wat vlagerige wind. En als toetje een bak kibbeling met saus. Het oude lijf is gesloopt maar voldaan.
|
|
|
On the Loose
Logs: 0 | 194 uur
|
Timmmeehhh gefeliciteerd man met je verjaardag @ Peter later ging het nog ff harder ca. 1 uur beter kunnen varen met de 9 op Blijbourg, maar jah die windrchting was idd niet ideaal... geloof meteen dat het gisteren prachtig was, wat een spot...
|
|
|
TBK
|
Felicitationes,, Ozone Tim" ! Het was vanavond weer lekker op Andijk,nog ff aan de nieuwe 10,5m Flexifoil Ion gehangen van Huib en ben er best wel te vreden over.
|
|
|
Tim_GTS5
|
Dank je Geen nikskite dus ? Misschien kan je de Edge van zwafra ook eens testen als ie binnen is ? Schijnt echt een skyhigh hangtime beest te zijn
|
|
|
Frank82
Logs: 0 | 164 uur
|
Was weer lekker op laguna de blij. Zwaar aflandig maar gelukkig genoeg uitvalsmogelijkheden, zo moest ik ook vanaf de strandtent terug lopen toen de wind weg viel (10m groene slingshot rpm). Wel rete vlak water dus daardoor, dan pak je nog eens wat snelheid. Wind wel minder sterk dan gister, af en toe minimaal.
|
|
|
|
TableTopje
|
Was even wezen kijken op Blijburg, maar heb 3 kites naar beneden moeten halen op de parkeerplaats van gestrande kiters.... Ook die RPM van jouw Frank... Ben toen maar naar Wijk gereden, prima te doen daar met m'n nieuwe RPM 8! Komende dagen maar weer Edam....
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Nou, gisteren ook weer effies 3 uur lekker gevaren op Muiderberg. Eerste 2 uur helemaal alleen op het water met 1 windsmurfje. Lekker hoor. En Tim, nog van harte met je verjaardag.
|
|
|
j666st
|
Was gisteren vanaf 18:00 tot 20:00 op enkhuizerzand, waar was de rest? Wind kwam net aan uit de goede richting.... Had alle ruimte maar alleen is ook maar zo alleen...;-)
|
|
|
|
Langbeest
|
Tim.......je weet wel ook van mij
|
|
|
Bart79
Geen avatar
|
Dit weekend ivm oostenwind maar eens naar Enkhuizen. Nieuwe spot voor mij, dus iemand een idee waar ik op moet letten daar? Ik las namelijk dat het gedoogd was en dat bij niet naleven van de regels de boel dicht gaat. Dat kan natuurlijk nooit de bedoeling zijn! Lekker ondiep daar en goede launch mogelijkheden?
|
|
|
@LaurenS
|
Morgen ook maar is meer noordwaarts, change of scenery is altijd nice Edam, medemblik ... Ff kijke
|
|
|
Tim_GTS5
|
Morgenmiddag/avond naar medemblikkie goed windje voor de 9m of misschien zelfs de 7m, zaterdag net zo'n dag en zondag wat minder. Hele weekend @ Medemblik waarschijnlijk
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Morgen even kijken hoe laat ik klaar ben met werk. Misschien daarna nog even naar Edam of zo. Het weekend ben ik ook van de partij, of zaterdag of zondag. We zien wel.
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Waar ga je zaterdag dan varen ..John ? Enkhuizen .. dat is de mooiste spot met NO ..
|
|
|