FlyingHigh

|
Tuurlijk doe ik voorzichtig Hans. Hoe kleiner de eerste sprongen, hoe beter. Komt de landing( lees crash) niet zo hard aan  . Zeggen 4 bft op tv, voor za en zo. Kan alleen za, dus hopen dat er wat woei staat. Moet weer ff water op.. Is alweer 3 dagen geleden. Hoorde dat jij een paar maandjes bij een goede spot gaat klussen Beun. Doe je goed man...elke dag ff water op na het werk, als er wind staat.
|
|
|
MEGALOOPBEUN

|
vanaf midden juli t/m eind september op ijburg elke dag de kans om te varen dus vanaf midden juli alleen maar 25 KNOPEN noord oostenwind JIHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
|
|
|
FlyingHigh

|
Lekkerrrrrrrr. Kom je tenminste weer ff aan je uurtjes Hans. Meteen goede ontspanning van het werken. Hey heeeeel veeel plezier en wind in Spaiiiiiiiin
|
|
|
|
Ride

Logs: 0 | 234 uur
|
Als het waait............graag. Heb wel weer effies zin. En natuurlijk welkom thuis hè.
|
|
|
|
zwafra

Logs: 0 | 416 uur
|
Ben ook net weer terug van een midweekje Texel ...niet kunnen varen daar door gebrek aan wind en... water.. Er waren er een paar op het wad bezig met lessen ..maar het was laag water en er stond net enkele centimeters water.. ben maar niet het water opgegaan . 
|
|
|
@LaurenS

|
Zijn je nieuwe kites al binnen Frank, zoja... Knallen dit weekend???
|
|
|
|
zwafra

Logs: 0 | 416 uur
|
Nee ,Mijn kites komen (als het goed is ) a.s donderdag pas binnen ...  Maar als het morgen waait gaan we natuurlijk gewoon met mijn oude vertrouwde Nemesis(en) ..Z/ZO Schell??  @sander ..Het waaide (dinsdag) wel redelijk ..alleen moest ik honderd meter lopen voordat er een beetje water stond .. 
|
|
|
Ride

|
Vooralsnog ziet het er voor morgen niet echt goed uit qua wind. Zondag ziet er stukken beter uit met NO/O. Effies kijken of ik zondag kan.Edam of Schellie denk ik zo.........................
|
|
|
@LaurenS

|
Ben je al dronken John of zo ....  morgenmiddag is al prima denk en de wind komt uit Zuidoost, geen schellie dus denk
|
|
|
Tim_GTS5

|
Maar eens een kijkje nemen op dog heaven...
|
|
|
manrot

Logs: 0 | 180 uur
|
bij insiders natuurlijk bekend  , maar waar is het ???? 
|
|
|
|
Ride

|
Ben je al dronken John of zo ....  morgenmiddag is al prima denk en de wind komt uit Zuidoost, geen schellie dus denk Tja, volgens mij heb ik ook echt een colaatje teveel op. Schrijf ik NO, is het ZO. Mijn god, gaat helemaal de verkeerde kant op met me. Toch maar weer eens bellen met het Jellinek. Wie weet dan morgenmiddag. Laten we het hopen. 
|
|
|
MEGALOOPBEUN

|
met zuidoost gaat jeroen toch naar oostvoorne ach weet het nie meer komt door de martini heb lekker vakantie JIHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAD
HEB GEEN FOTOOOS VAN DE SLACHTPARTIJ
|
|
|
Ride

|
Ja, Jeroentje stond met Oostenwind gewoon op Oostvoorne. Hij vond het al zo stil. Geweldig, wat een figuur  Lekker he vakantie. Geniet er maar van in Zuid Spanje. Je verdient het en bent er ook aan toe. Doe ze daar de gaaaaaaroeten en bereid ze maar vast voor op mijn komst over 3 weekies. Als je nou 2 weekies later was gegaan, hadden we samen de boel op stelten kunnen zetten. Nou moeten we weer wachten tot september in Egypte. JIIIIIIIIIIIIIHHHHHHHHHHAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAA terug 
|
|
|
PeeWee

|
Morge, OZO naar Z draaiend  Waar naar toe? Is Edam de beste keuze? Gaat daar iemand naar toe vandaag? Ik weet het even niet meer. See joes
|
|
|
|
Flyingtrunkie

|
in BK? zal lastig worden met de zwemmers denk ik!
|
|
|
Pimp

|
Ik sluit vanmiddag vermoedelijk ook aan op Edam (noordzijde). 
|
|
|
Flyingtrunkie

|
Morge, OZO naar Z draaiend  Waar naar toe? Is Edam de beste keuze? Gaat daar iemand naar toe vandaag? Ik weet het even niet meer. See joes gewoon schellie!
|
|
|
Flyingtrunkie

|
het lijkt nu al wat te wapperen op het ijsselmeer: 
|
|
|