|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
De voorspelling voor vandaag ziet er matig uit vlagerig en niet al te hard en mijn ervaring is dan dat het op Enkhuizen nog net weer even minder is . voor morgen ziet het er een stuk beter uit... Ga vandaag dan maar mijn schoonmoeder bezoeken (moederdag) kan ik morgen lekker varen...
|
|
|
Pimp
|
Ga vandaag dan maar mijn schoonmoeder bezoeken (moederdag) kan ik morgen lekker varen... Ga vandaag dan maar mijn schoonmoeder bezoeken (moederdag) kan ik morgen lekker varen daarvan bijkomen. Strak plan, Frank. Ik zie het vandaag eerlijk gezegd ook niet meer gebeuren.
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Ach, wat maakt het ook uit. Ik ga mijn spullen pakken en stap zo in. Op naar Enkie. Morgen kan ik zo ie zo niet dus hopen op vandaag. Wie weet hebben we mazzel.
|
|
|
@LaurenS
|
Hè hè dat plan had ik ook al getrokken pimp, zit nu bij de oma van mijn schoonmoeder
|
|
|
Vloot
|
Dat zal wel een oud vrouwtje zijn de oma van je schoonmoeder
|
|
|
|
@LaurenS
|
Haha ja, ze is 98 en ik heb een jonge vriendin
|
|
|
RFAC
|
en al lui op enkhuizen? is het te varen?
|
|
|
|
|
Pimp
|
Vette actiepica! Op Enkie kunnen ze nu net zo´n pica maken ben ik bang.
|
|
|
|
@LaurenS
|
Hier op het Katwijkse strand waait het fors, maar ja wel aflandig.....
|
|
|
Naish-Kiter
Logs: 0 | 3 uur
|
ik woon zelf in hilversum en het waait hier ook goed heb wel even zin om te gaan maar tja waar
|
|
|
|
PeeWee
|
van 12 tot 16:30 lekker op enkhuizen naar mijn kite gekeken. Max 9 knopen Blijft toch altijd een beetje mysterieus op Enkie. Overal waait het behalve op Enkie, maar ja zoals vanmorgen gezegd, waar moet je naar toe met OZO draaiend naar Z. Was wel weer ouderwets ouweh**ren. Mogelijk vanavond nog maar eens kijken. SeeJoes
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Enkie was helemaal top. Zon, water, kites, goed gezelschap en wind natuurlijk. 6 knopen weliswaar, maar we hadden wind. Ach, was effies gezellig en je kan beter voor Jan l@l rijden dan een mooie sessie missen.
|
|
|
|
@LaurenS
|
Nu op Edam op de camping , happie eten ... Waar is de wind ???
|
|
|
Pimp
|
Eerst op het strand in Katwijk, nu weer in Edam, jij toert ook wat af. De wind verzamelt kracht voor morgen, als Pimp los gaat.
|
|
|
FlyingHigh
|
Was ff gezellie op Enkhuizen. Weer ff wat koppen gezien, beetje ouwenelen en weinig kiten. Maar precies zoals John zegt; beter voor JaN L. dan mooie sessie missen
|
|
|
@LaurenS
|
Ik sta er vroeg op morgen,oftewel als de zon opkomt
|
|
|