Haring High Richardt

|
Kreeg ook nog onderstaand bericht i.v.m. diefstal op wijk  Hai Richard, Ik was bij de Pier. Geen schade aan de auto, het kan zijn dat ik hem vergeten ben af te sluiten. Maar aangezien ze afgelopen jaar al 2 of 3 keer in de auto zijn geweest denk ik dat er een truukje bestaat om de auto te openen. De sleutel draag ik altijd bij me. Iemand heeft mijn rijbewijs gevonden en bij Sea You achter gelaten, het restaurant bij de parkeerplaats. Het meisje, dat superlief moeite heeft gedaan om mijn telefoonnummer thuis te vinden, zei dat er gisteren ook een VW Polo is gestolen. Dus het best neem je zo min mogelijk van waarde mee en maak een back up van je telefoon. Had vandaag nog een super sessie op Wijk, de golven waren erg clean en steil. Groet, Erik
|
|
|
|
@LaurenS

|
Haha vooroordelen Ries , hij is helemaal top op schellie, wind is hard zat , en af en toe moeite met de negen.... 
|
|
|
Idefixe

|
BTW : niet vergeten , vanavond safetyclinic op Wijk. Gratis voor iedereen 
|
|
|
|
|
Langbeest

|
Top bedankt Ries en Theo......zal aan jullie denken bij het invullen van mijn testament
|
|
|
Teigetje

Logs: 0 | 765 uur
|
Ja mannen hij was weer Toppie op Wijkiki  Nu al drie dagen achterelkaar op het water, dat gebeurt me niet veel.  Morgen weer uitrusten op het werk. 
|
|
|
audi

|
Weer een ongeluk op schel  Trauma heli was er ook bij Man heeft waarschijnlijk been gebroken na mislukte sprong
|
|
|
Langbeest

|
Jeetje gaat lekker daar. Hopen op alleen zijn been.
|
|
|
FlyingHigh

|
Vandaag eerst maar naar de pier Wijk gegaan. Een grote schuimbak, toen maar ff bakkie met appeltaart gedaan bij Aloha en door naar Schellie. Ook klotsbak, maar wel ff lekker gekite. Was nog een gast die op ondiep stuk geland was zonder boardje. Enkel gebroken  Goed om te zien, dat we toch allemaal voor elkaar klaar staan. 2 ambulances en een (politie_kitesmiley)wagen waren snel ter plekke. Dacht nog ff trauma heli, maar die kwam ergens anders vandaan en vloog over. Sterkte met je enkel/ voet man. Hoop dat je snel weer het water op kan!!!
|
|
|
|
Langbeest

|
Alles wat jij noemt ging verkeerd maar de mannen hebben het even voorgedaan. En dan is het zo simpel
|
|
|
|
TBK

|
Bedoel je nou dat ze veel drinken ! Dat klopt wel, ze gaan door tot hun nek kraakt. ps de reactie die hierop volgt van HH kan ik je nu alvast vertellen: EN ZO IS DAT !
|
|
|
MEGALOOPBEUN

|
zo eindelijk de nieuwe beunbus is binnen effe een aparte kite opruim omkleed ruimte bouwen heb hem gezien vandaag echo echo sjonge wat een ruimte donderdag ben ik van de partij met de oude beunmobiel daarna effe afscheid nemen en omruilen die handel JIHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
|
|
|
manrot

Logs: 0 | 180 uur
|
zo eindelijk de nieuwe beunbus is binnen effe een aparte kite opruim omkleed ruimte bouwen heb hem gezien vandaag echo echo sjonge wat een ruimte donderdag ben ik van de partij met de oude beunmobiel daarna effe afscheid nemen en omruilen die handel JIHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
moet wel een zeer speciale bus zijn  , je wachtte er al op in fehmarn
|
|
|
|
Haring High Richardt

|
Ja klopt hoor. Die kerels zijn 2 geoliede kitesurfmachines En Zo Is Dat !!!!!ps de reactie die hierop volgt van HH kan ik je nu alvast vertellen:
EN ZO IS DAT !
En Zo Is Dat !!!, bladders al weer gerepareerd Frank ?? Mooi bussie Hans, zit er al een frituur en kookplaatje in voor de kibbeling spare ribs, vlammetjes en de bitterballe ???? 
|
|
|
LeonB

Logs: 0 | 28 uur
|
Lekker bussie Beuntje!  Daar heb ik al jaren een (natte  ) droom van. Gaat je campertje weg dan?? 
|
|
|
mocem

|
mooie bus beun. Hebben ze niet moeilijk gedaan toen je met zwartgeld betaalde?
|
|
|
On the Loose

Logs: 0 | 194 uur
|
Mooie bus Hans! veel plezier ermee  Wat kost een broodje kroket dan bij je???, scheelt weer loopie naar de Midget 
|
|
|
|
Teigetje

Logs: 0 | 765 uur
|
Lekkere bak Hans, nu maar hopen dat ze niet overal van de parkeerbalken op 2 meter gaan hangen bij de kitesurfparkeerplaatsen 
|
|
|