TBK
|
Hé vroege vogel ! Weet je wel hoe laat 't is, je moet bijna nog met bouwlampen op je kite varen. Ik kom denk ik wat later, heb nl nog wat opstart problemen.
|
|
|
jantjuuh
Logs: 0 | 586 uur
|
Zoo ook al lekker wakker ben rond kwart over 8 op schellinkhout! het waait volgens mij al aardig
|
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Hey Pe Waar ga je naar toe Ik denk dat ik maar een "rustdag" op Swoody doe. Het lichaam begint te kraken van al dat kiten.
|
|
|
|
TBK
|
Ik ga zo ff op Schellie kijken !
|
|
|
Teigetje
|
Ik ga zo ff op Schellie kijken Kijken of Kiten Ik doe nog effe een bakkie en dan komt ik ok naar Skel
|
|
|
Flyingtrunkie
|
sjonge.... het lijkt wel, sinds ik in de lappenmand lig, dat het alleen maar waait!... shit happens. Have fun allemaal!!
|
|
|
franco
|
zo weer thuis, om 10 uur begonen met de 10 en om 11 uur 7 gepakt was weer toppie, en frank hoe bevallen je nieuwe kite's? ben trouwens blij dat ik er redelijk vroeg was want owowow wat word het weer druk! groeten allemaal gabbers vanavond lekker naar de griek uit eten, en morgen overdag bowlen want MIJ VENTJE WORD 14 JAAR HIEPER DE PIEP. tot volgende week dan weer.
|
|
|
PeeWee
|
Hij was weer lekkerrrrrr @Franco, nog gefelie met je zoon. @F.Trunkie, beterschap man Nu op de bank lekker filmpie kijken, tot morgennnn See joes
|
|
|
Langbeest
|
Gefeliciteerd Franco, ja ze worden snel groot
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Franco Gefeliciteerd met je zoon ... Vandaag was het weer lekker kitedagje eerst mijn nieuwe Ozone Edge kites bij VdB gehaald een vervolgens heerlijk gevaren op Schell..het was wel weer druk maar goed te doen . Mijn nieuwe kites zijn echt TOP springen gaat echt hooooggg eerst mijn 9 mtr gevaren ,maar de wind nam flink toe daarna nog met mijn 7 mtr gevaren . Topkites ....maar moet er wel nog even aan wennen.. Morgen nog zo,n dagje Ook maar even mijn avatar aangepast de vorige was nog met een Best logo..
|
|
|
Teigetje
|
Ja Franki hij was weer topperdetop vanmiddag. Eerst lekker beulen met de 10 daarna met de 7 nog een paar uurtjes met Frank doorgeragd. Die edge gaat lekker hoog hoor Frank, bijna net zo hoog als de OR Rise. He Beuntje ouwe klusmongool, waar blijf je nou man je mist de beste dagen van het jaar met je geklus.
|
|
|
Tim_GTS5
|
Was weer lekker met de 9 , morgen weer zo'n dag Frank je ging lekker hoog met die Edge en lekkere hangtime ook zeg, denk dat je er nog hoger mee kan als je eraan gewend bent Wie nog meer morgen ?
|
|
|
PeeWee
|
Ikke, Ikke Jij ging ook weer hoog Timmie. Vond trouwens de golfjes in de ochtend ontzettend clean (mooie springschansjes), later werd het weer wat rommelig Morgenochtend vroeg weer het water op Lekkah See joes
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
hallo hier is de klusmongool morgen ben ik van de partij effe lekker los op schell ben er een uurtje of 12 bussie is bijna klaar
|
|
|
|
martijnc
|
uurtje of 11 op schel
|
|
|
franco
|
hee gappies bedankt voor de felicitaties, vond mijn knul ook erg tof toen hij dit las, van de zomer in de vakantie gaat hij eindelijk met zijn pa mee. hij wil ook graag leren kiten, lijkt me wel top hoor met je knul het water op. en voor iedereen die morgen gaan hef fun!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ik zeg tot volgende week als er weer wind is, laaaaaaaaaaaaaaaters.
|
|
|
Langbeest
|
Franco Ik en mijn zoon (13) zijn ook regelmatig aan het rotzooien. Hij mag dit jaar voor het eerst op zee, is wel gaaf
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
ik ben er een uurtje of 11 JIHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAA mijn speciale kitevak is klaar
|
|
|
franco
|
jep langbeest lijkt me top! met vrouw ook geprobeert maar die vond het maar niks. achteraf wel beter anders krijg je denkelijk IK HEB HET KOUD WIL NAAR HUIS nu roept ze er staat wind ga je nog kiten, hahaha dus houden zo!
|
|
|
FlyingHigh
|
[quote Ik en mijn zoon (13) zijn ook regelmatig aan het rotzooien. [/quote]
Klinkt heel eng langbeest.
|
|
|
TBK
|
ik ben er een uurtje of 11 JIHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAA mijn speciale kitevak is klaar
In dat kitevak kan de halve winkel van VDB want die heb je in de loop der jaren bijna opgekocht.
|
|
|