|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Zo Frank dat kwam weer BEST af zo te lezen. Krijg je wel een nieuw stukkie neopreen van die gast Veel plezier alvast op vacantie he.
|
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
hey frank en petra alvast een heel prettige vakantie toegewenst kijk uit voor die strakke meissies op het strand die zijn gevaarlijker dan kites
|
|
|
|
@LaurenS
|
TBKtje hele fijne holiday,zwaar jaloers............... Wij moeten het even hiermee doen Woensdag mooie condities langs de gehele kust van Nederland en Belgie met in de 2e helft van de middag 20-25 knopen (5 -6 bft). Alleen het waddengebied blijft achter. Daar komt de wind erg laat op de dag opzetten, maar haalt nog wel een 5 beaufort. Ook landinwaarts is het wat zoeken en waarschijnlijk alleen leuk te varen op het grote IJsselmeer. Aan de randmeren en de kleinere wateren is de wind net iets te weinig. Donderdag breiden de lage barometerstanden zich uit over de Noordzee en begint het overal al vroeg goed met gemiddeld 4-5 bft. De 6 zit er nu niet meer in. Kleine domper is dat de wind niet wil doorzetten tot zonsondergang. Eind van de ochtend is dan ook het beste moment, zowel landinwaarts (met grote kites) als aan zee.
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Frank (TBK) prettige vakantie .. Donderdag een ochtendsessie op Schell...???
|
|
|
|
PieNO
Logs: 0 | 28 uur
|
Frank TBk, Alvast een goede reis richting Cabarete. Ik zie je 19 juni op het strand van BOZO Beach Cabarete. Ik heb er zin in. Als er net zo veel wind is als afgelopen jaar dan komt dat allemaal goed. Het kan nooit slechter als El-Gouna. En wat betref de PKRA op Cabarete die gaat niet door omdat Frank en ik er ook zijn. En dan weten ze dat ze geen schijn van kans maken. [/quote]
|
|
|
Haring High Richardt
|
Frank (TBK) prettige vakantie .. Donderdag een ochtendsessie op Schell...??? Ben kleurenblind windkracht 2a 3 bfr ??? Het kan nooit slechter als El-Gouna En Zo is dat !!!!!!!!
|
|
|
PieNO
Logs: 0 | 28 uur
|
Frank (TBK) prettige vakantie .. Donderdag een ochtendsessie op Schell...??? Ben kleurenblind windkracht 3 bfr ??? Zeker te veel kibbelingen gegeten?
|
|
|
DM2008
|
Woensdagmiddag aan de slag op Wijk!!
|
|
|
@LaurenS
|
Ik ben erbij ,morgenmiddag begint het weer te waaien .Pier of bunkert DM ?
|
|
|
Tim_GTS5
|
Morgenmiddag misschien na het werk, denk dat ik @ ijmuiden ben.
|
|
|
Haring High Richardt
|
Ik ben erbij ,morgenmiddag begint het weer te waaien .Pier of bunkert DM ? Wijk of Schell,???? kom uit mijn werk ff koiken uurtje of 3 heb er nu al zin in
|
|
|
onderaqua
|
Veel plezier Frank, vandaag met de Gier mijn vijfde sessie alweer, beetje een klotsbak hier in Rosas. Vanwege het mooie weer trekken we door naar het zuiden. Ter hoogte van Valencia. Beter weer hogere temparaturen.
Bon dia.
|
|
|
FlyingHigh
|
Hopenlijk morgen mijn kitetje testen. Helaas zal het op zee moeten qua wind. Ben er nog niet uit of het wijk of ijmuiden wordt.
|
|
|
patrick87
Logs: 0 | 108 uur
|
Hopenlijk morgen mijn kitetje testen. Helaas zal het op zee moeten qua wind. Ben er nog niet uit of het wijk of ijmuiden wordt.
schellinkhout gaat net niet met westen wind ?
|
|
|
FlyingHigh
|
Het gaat wel, maar is niet echt super. Bovendien heb je net een paar knoopjes meer op zee met west
|
|
|
DM2008
|
Voorzover ik op de Guru Pro kon zien, wordt het Wijk Pier voor mij! Tobias voorspelt wat meer knopen dan de Guru, namelijk tot Beaufort 6, maar ook op Guru staat'ie nu op 15-19 vanaf 3 uur 's middags.
|
|
|
FlyingHigh
|
Kijk straks wel op 10 min waarneming en als ie west is ga ik naar Ijmuiden en bij ZW naar Wijk.
|
|
|
|
|
PeeWee
|
seven o'clock een avondtriathlon, dus hoop straks nog even het water (Schellie) op te kunnen om wat relaxe rakjes te varen.
See joes
|
|
|