|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Het was weer lekker ...inderdaad erg druk met lessers en andere (kite op 12 uur) kiters .. Wind was lekker maar had iets had harder mogen zijn..maar toch lekker gevaren (nieuw boardtje is TOP) De Beun vaarde met zijn nieuwe Kahona 11.5 zag er goed uit .. Peter (PeeWee) heeft het Loopen ontdekt zag hem een paar mooie draaien . Ride gaat steeds beter met zijn board offs .. Het was weer lekker .... en er komen deze week nog meer mooie dagen aan .
|
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
ja ik was er weer eens even met mijn nieuwe kabeuna vaart lekker hoop dat ik er wel wat meer kan zijn weet dat jullie mijn gezelligheid missen mis jullie ook allemaal maar komt allemaal goed ben nu weer supermobiel met de nieuwe BEUNMOBIEL dus nog effe en dan klinkt het weer zoals gewoonlijk over het water JIHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
|
|
|
|
On the Loose
Logs: 0 | 194 uur
|
Sta ik op de zwarte lijst omdat ik heb gezegt dat ik naar de pier ging, maar toch naar schel ging... Balen hoor... wel lekker boardjes getest van John (thx...) en chris (thx...) nou nog die van Tim de Acid, die van Johan en de nieuwe van Zwafra, is ie goed Frank??? Was weer gezellig mannuh... Tim hoe was @ KBO????
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Graag gedaan hoor Sander en je staat zeker niet op de zwarte lijst. Schellie is toch wel lekker he. Mannetje of 80 minder had wel lekker geweest, maar ja............................moet maar weer gauw winter worden. Droogpakkie aan en gaan met die banaan.
|
|
|
Koeleman
|
Vandaag wezen kiten bij Callantsoog. 4 Kiters in totaal. Windje was ook lekker stabiel, rond de 20 knopen en schuin aanlandig Houd normaal ook meer van het ijsselmeer( vlak water geen zand) maar moet zeggen dat de zee ook een groot voordeel heeft genaamd RUIMTE
|
|
|
PeeWee
|
Vanmiddag Schellie, Kom je de dijk over dan moet je toch even slikken, wat een kermis op het water. Ik had direct een fractie minder zin om het water op te gaan. Goed dat Aloha en On the Loose mij even wakker schudde. Het water op en direct naar achter uit de mêlee van beginners en uilskuikens, Daar toch lekker kunnen varen en loopjes proberen te draaien. . Na twee uurtjes begon de vermoeidheid toch toe te slaan (ochtendtraining lopen ) Al met al toch geslaagd en zeker gezellig. See joes
|
|
|
Callantseye
|
@ Koeleman, jullie waren zeker met zn 4en op het noordelijkste stukje Callantsoog aan het varen? Vandaag van 10-15 in Callantsoog gevaren en daarna nog "even" een downwinder naar Julianadorp gemaakt. TOPDAG! Ging zo hoog dat er ijs aan mn kite zat!
|
|
|
martijnc
|
KBO was vet, hele ochtend gewacht op wind maar kwam toch nog goed. jammer van de parkeerboete
|
|
|
Koeleman
|
@Callantseye, Ja klopt. ik was er om half 3 tot half 6. Was mijn 2e keer in Callantsoog. Is het zuidelijke stukje fijner als het noordelijke stuk of maakt het weinig uit?
greetz
|
|
|
Callantseye
|
Nee waar wij varen is het botenvak. Daar zit de botenclub en de reddingsbrigade. Liggen onze spullen of zijn we lid van. Waar jullie voeren (voor het pavilljoen) was net nog gepacht strand, wanneer daar zwemmers zijn een absolute no-go en de reddingsbrigade zal je verzoeken ergens anders heen te gaan! Ga je 1 strekdam verder naar het noorden is het vrij strand dus geen probleem om daar te kiten. Maar ssssssst! Het is nu nog rustig, laten we dat zo houden
|
|
|
|
On the Loose
Logs: 0 | 194 uur
|
aloha all, Windverwachting voor vrijdag, zaterdag en zondag zien er weer goed uit... tot nu toe Voor zaterdag alleen wel veel regen... Voor zondag (vaderdag!) moeten we wel rekening houden met de O'neill Grandprix in Schellinkhout http://www.kitehigh.nl/events/id/95Zijn er mensen van KiteHigh (uit N-H) die hier aan mee gaan doen?
|
|
|
martijnc
|
dan ga ik zondag lekker naar mirns
@Tim er staat een vette foto van jou op de acces site van het KBO
|
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
aloha all, Windverwachting voor vrijdag, zaterdag en zondag zien er weer goed uit... tot nu toe Voor zaterdag alleen wel veel regen... Voor zondag (vaderdag!) moeten we wel rekening houden met de O'neill Grandprix in Schellinkhout https://www.kitehigh.nl/events/id/95Zijn er mensen van KiteHigh (uit N-H) die hier aan mee gaan doen? Vrijdag ga ik denk ik in de ochtend varen. 's Middags weer werken. Zaterdag ook lekker naar Schellie. Ga er dit keer wel lekker vroeg zijn. Zal wel weer druk worden. Zondag laat ik overgaan. Ik wilde wel meedoen, maar geef anderen ook maar eens de kans om te winnen Toffe foto hoor Tim. Je wordt nog eens een bekendheid.
|
|
|
JB
Geen avatar
|
Beste kiters uit Noord Holland,
Ik had even een vraag ik ben van 13 augustus tot 17 augustus op vakantie in schoorl, ben er afgelopen jaar op geweest en toen wezen kiten op bergen aan zee, maar wat raden jullie aan als goeie kiteplek?
Groeten een kiter uit Groningen.
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Leuk die O,Neill -Grantprix ..het prijzengeld mag er ook zijn o.a : een reis naar Zuid-Afrika en een aantal mooie kiteboards .. ik hoorde dat er al er aantal van de Ned.kitetoppers zich hebben aangemeld ....kan wel een spectakel worden . Hoop niet dat er zondag ook nog les wordt gegeven want dan heb je je echt geen ruimte meer...
|
|
|
Tim_GTS5
|
Eindelijk eens bij KBO geweest, maandag lang op de wind moeten wachten maar om 15.00 ging de wind aan. Beetje maffe foto maar wel grappig , hier nog meer foto's. Mooi om alle bekende kiters te zien knallen zoals Kevin, Jalou, Ruben Len10, Nick Jacobson, Johnno Scholte, Bas Koole, Bram Bast, Hannah Whiteley.... Weekend ziet er goed uit qua wind alleen heb ik liever het water onder me dan dat het van bovenaf komt
|
|
|
Haring High Richardt
|
ik hoorde dat er al er aantal van de Ned.kitetoppers zich hebben aangemeld ....kan wel een spectakel worden Jazeker, als ik toid heb kom ik ok, zit nog ff met Indian summer in ons dorpie Beste kiters uit Noord Holland,
Ik had even een vraag ik ben van 13 augustus tot 17 augustus op vakantie in schoorl, ben er afgelopen jaar op geweest en toen wezen kiten op bergen aan zee, maar wat raden jullie aan als goeie kiteplek zw Schellinkhout of wijk aan zee nw Ijmuiden oost medemblik enkhuizen of edam Hafe fun Mooie foto Tim
|
|
|
Langbeest
|
Beetje maffe foto maar wel grappig , [u Kan de fotograaf niets aan doen,.....
|
|
|
Tim_GTS5
|
Beetje maffe foto maar wel grappig , [u Kan de fotograaf niets aan doen,..... Ben ik met je eens, volgende keer maar weer een boardshort aan
|
|
|