Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Je was ook te laat Herman. Eerste half uur was het alleen maar vet knallen geblazen.
|
|
|
FlyingHigh
|
Ja klopt...heb jou nog ff lekker in de lucht zien hangen, terwijl ik aan het pompen was! Toen ik klaar was om te gaan, had iemand het knoppie van de woei omgezet Komt morgen helemaal goed
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Ben ook nog effies weest maar was idd niet veul an. bij vdb maar effies ien broekie kocht.
|
|
|
|
patrick87
Logs: 0 | 108 uur
|
lekkere line up hebben ze. go back to the zoo heb ik net meegemaakt op pinkpop, die gasten rocken lekker. en als je tijd heb moet je ook even langs mark foggo gaan. dat is ook lache. owja vergeet je poncho niet !
|
|
|
Wim uit Assen
|
Ik heb nog niemand met een shorty zien varen op zee.
Ik las dat shorty te koud was, dus lang pak aan. Ik was met de groene Waroo. En jij? Vond het lastig varen vandaag: te weinig druk op de bar om de golfjes te nemen. Morgen beter
|
|
|
@LaurenS
|
Heb je je broekie meteen angehouden Theo? , stond wel pittig over je spijkerbroek heen..... Haha morgen overleven op Wijkiki
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Kom morgen ook lekker naar Schell...Peter Het gaat behoorlijk waaien en dan is het toch niet zo druk .. ben er morgen om een uurtje of 12.00 moet eerst even klussen..
|
|
|
@LaurenS
|
Als jij het zegt Frank,kom ik misschien wel langs, wel gezellig!!!! Keep me posted, ik heb echt geen zin in megadrukte en zeker niet met HARDE wind op Schell.
|
|
|
mocem
|
Ik ga vroeg naar schell. hoop er rond half 10/10 uur te zijn. Als het te druk pak ik me biezen en rij ik naar zee.
|
|
|
On the Loose
Logs: 0 | 194 uur
|
Als jij het zegt Frank,kom ik misschien wel langs, wel gezellig!!!! Keep me posted, ik heb echt geen zin in megadrukte en zeker niet met HARDE wind op Schell.
Zullen wel geen lessen zijn en beginners worden niet opgelaten... Ik ben er ook op tijd 's middags onweer heb ik gelezen vanaf 14.00 uur ofzo
|
|
|
|
|
Tim_GTS5
|
Morgen ook maar een beetje vroeg @ Schel, eerst even de buien bekijken morgenochtend...
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Ben morgen rond 08.30 uur op Schellie.
Kijk maar uit Ries op dat feest van je, Jeroentje gaat ook dus als je iets in vlammen op ziet gaan of zo, weet je wie het heeft gedaan.
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
hallo gutenabend alle ik ben er ook morgen vroeg ben er een uur of half 9 effe een kwartiertje varen JIHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
|
|
|
FlyingHigh
|
Wordt gezellig. Ik ben er ook om 8,30 uur.
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
gezellig herman effe lekker alle werkstres eruit varen morgen
|
|
|
|
FlyingHigh
|
Werkstress? Wat is dat? Dat ken ik niet in mijn baan wel een werkSTESS
|
|
|
|
|
|
On the Loose
Logs: 0 | 194 uur
|
Vandaag en morgen: Buien, mogelijk met onweer en vrij veel wind Het is wisselend bewolkt hier en daar vallen enkele buien, in de loop van de dag ook met onweer en windstoten tot circa 60 km/u, aan de kust tot 70 km/u. De middagtemperatuur ligt rond 17 graden. Verder staat er een stevige, vlagerige wind uit het zuidwesten. Boven land wordt de wind vrij krachtig, 5 Bft, aan de kust krachtig tot hard, 6-7 Bft. In de nacht van zaterdag op zondag klaart het landinwaarts op en het is dan droog. Aan de kust zijn er nog enkele buien. De minimumtemperatuur ligt rond 12 graden. De wind is matig uit zuidwest, aan de kust krachtig en in het noordelijk kustgebied hard. Ook zondag is het nog onstuimig. Vooral in ochtend zijn er buien, mogelijk nog met onweer en uitschieters tot ongeveer 70 km/uur. Het wordt ongeveer 17 graden. De wind is vrij krachtig, in het noorden krachtig, boven het IJsselmeer en in het Waddengebied enige tijd hard. In de middag nemen de wind en buiigheid af en klaart het op. (bron: KNMI) http://www.noodweercentrale.nl/nl/weer/weer-voor-professionals/stromingsfilm/nederland.htmlHier zie je dat lagedruk gebied goed
|
|
|