Ben al weer terug, de wind is echt supervlagerig, dus pas goed op als je nog die kant op gaat...
Dus het is niet echt goed op Andijk ,het ziet er hier ook erg vlagerig uit ,dan sparen we de krachten maar ,en ga ik morgen naar schellinkhout ..De wind draait gelukkig weer wat naar W/ZW.. de (wind)voorspellingen zien er voor de hele week goed uit ..
hallo ben net terug van pampushaven even lekker gevaren met robin van 4 tot 7 ging net met de 9 (hangloose_kitesmiley) begin weer een beetje makkelijker te varen gelukkig maar dacht dat ik het niet meer kon (grinnik_kitesmiley) (hangloose_kitesmiley) de wind viel daarna weg en dat was het weer (grinnik_kitesmiley)
Hoe kom je bij pampus haven? Gisteravond wou ik er langs rijden toen was de weg afgesloten wegens onderhoud!?? Was vanavond nog even op muiderberg wezen kijken rond een uurtje of zes, maar was niet veel meer. Ben maar weer huiswaarts gegaan helaas.
wij zijn heel ilegaal door gereden (grinnik_kitesmiley) (grinnik_kitesmiley) was lekker vlak water was zonde dat hij ineens minder werd (hangloose_kitesmiley)
wat een lekker filmpie emiel mooie sprongen en wat een stijl en dat op de zwet (grinnik_kitesmiley) super goed gemonteerd moet ook maar eens kennis maken met de zwet moeten we gauw eens doen lekker vlak water net als bij mij op kinselonie hoe is het met je nieuwe boardje ? goed . of heb je hem alweer doormidden gevaren neem dan een bestboard (grinnik_kitesmiley) groetjes en we spreken elkaar nog wel later
Wat een lekker dagje op S'Hout, was er om half 2 en heb een beetje leren springen en toe side varen! Echt te gek! wie heeft er nog meer een top dag gehad?
Weet/kent iemand de fotograven die langs de kant stonden? Laat dan even wat horen!
Zijn er morgen nog mensen die morgenvroeg naar schellinkhout gaan? Ik weet het nog niet zeker. Misschien dat ik morgenvroeg pas de beslissing neem of ik wel ga of niet. Hangt een beetje van mijn werk af.
Denk dat ik ook zo maar weer eens naar s'hout ga, eens kijken hoe dat zoetwater vaart....
Dat is toch voor watjes????????????
inderdaad, ben maar even incognito het water op geweest om alles wat op zee (nog) niet lukt te oefenen..... het blijft een topstek, zeker door de weeks als het niet te druk is!
Teigetje stond te fotograveren, is me eerste keer hoor dus verwacht er niet teveel van. Zal zo effe kijken of ik er een paar op het net kan zetten.
Ok dan! ik had jou nog gezien maar er waren er een paar die er echt uren zaten.. Volgens mij sta ik er niet op bij jou (denk ik hoor:P) Maar ik zou wel graag even een foto van mn eerste sprongen aan mn vrienden laten zien !!