|
prutmonster
|
Sta je dan met een mooie nw in Andijk zonder pomp. Waar is iedereen ?
|
|
|
Tim_GTS5
|
Met NW naar zee gaan , andijk is bagger met NW denk ik.
Morgen maar weer schel, ff kijken wat de buien doen en gaan.
|
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Kortom, je hebt 2 boardjes uit de vorige eeuw. Je weet het hè Ries, het wordt toch eens tijd voor een nieuw boardje. We blijven zeuren
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Hij was weer lekkel op Wijk, bunkert met de 13 en een heerlijk zonnetje Voorheen werd ik, je buddy, nog wel eens gebeld Affijn Patrick heb effe een paar rakkies gekite Hij heb zukke grote voeten dat hij geen schoentjes aan kan op mijn board Wind was niet top maar het weertje was lekker. Heb zelf ook nog effe lekker kunnen kiten om weer terug te komen waar we begonnen
|
|
|
Haring High Richardt
|
Voorheen werd ik, je buddy, nog wel eens gebeld Je kan zelf ook ff belle !!!!! en het was echt van dat weer om voor jan l...l te rijden en dan blijf je toch altijd thuis. Kortom, je hebt 2 boardjes uit de vorige eeuw. Je weet het hè Ries, het wordt toch eens tijd voor een nieuw boardje. We blijven zeuren Nee die andere die ik heb is nog niet zo oud, pas een jaar of 8 geloof ik Ook een top boardje, dus !!!!!!
|
|
|
|
On the Loose
Logs: 0 | 194 uur
|
Was lekker Ride @ wijk in het zonnetje, heerlijke binnenmeertjes waren er met laag tij...thx Zag ook nog een iemand varen met vette oldskool boards, aardige panharing was het, groette me op het water (pink en duim omhoog weet ook niet) Het was een heerlijke zomerse dag @ waikiki... toch haring? Morgen weer??? abc: Zaterdag krijgen we wind uit ZZW van een lagedrukgebied dat vanaf de Oceaan richting Ierland trekt en daarna naar IJsland. Omdat het laag zo westelijk blijft zal de wind in het binnenland, maar ook op de oostelijke wadden, behoorlijk achterblijven in vergelijking met de westkust. De mooiste plekken zijn zaterdag tussen Noordwijk en Texel, omdat de windrichting eerst ZZW is en dan ook het meest doorwaait. In Zeeland op binnenwateren uiteraard ook goede opties en daar is de wind er al vroeg bij. In het randstedelijke kustgebied duurt het wat langer voordat de maximale windsterkte (windkracht 5-6) is bereikt. Met laag tij heerlijke condities op de achterste banken, want er loop ook nog noord-swell. In de avond neemt de wind ook in het oostelijke waddengebied toe, maar dan is het laag al boven Engeland waardoor de wind tegen zal vallen. Zondag valt het overal tegen. Eigenlijk is het zo goed als windstil (2-9 knopen). Dat is maandag en dinsdag ook het geval. Lang duurt het tropische weer 1e helft volgende week niet. Woensdag alweer een lagedrukgebied, dit keer met de kern in de Noordzee zelf. Wo-avond en Do-ochtend kunnen mooi gaan worden, dus alvast even een paar kruisen zetten (tip).
|
|
|
martijnc
|
hoop op bakken wind volgende week want de vakantie is aangebroken
|
|
|
|
@LaurenS
|
Uurtje of 3 kom ik ff kijken, ltrs
|
|
|
Langbeest
|
Wat een k$)@&)@) weer op dit moment
|
|
|
Teigetje
|
Tis hier nu nog windstil met een zuinig regenbuitje Hey Haring, ben je vrij vandaag of zit je op je werk. Of mot je boodschappen doen, piano verplaatsen, handbal kijken bij je dochter.
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Het regent hier behoorlijk in P,end maar volgens buienrader wordt het in de middag droog en gaat de wind aantrekken ..ik wacht nog even af
|
|
|
Tim_GTS5
|
13.15 droog , zie je zo wel frank
|
|
|
BP
Geen avatar
Logs: 0 | 3 uur
|
de windrichting is nu 191 graden. is de wind op wijk dan niet bijna aflandig en is evt. langevelderslag bij ijmuiden een goede optie, hoe zien jullie het?
|
|
|
@LaurenS
|
Zo is het precies BP, teveel zuid vind ik sowieso niet ok voor wijk en IJmuiden, vlagerig aan/ uit windje
|
|
|
zwafra
|
de windrichting is nu 191 graden. is de wind op wijk dan niet bijna aflandig en is evt. langevelderslag bij ijmuiden een goede optie, hoe zien jullie het?
De voorspelling is dat de wind Zuid/zuidwest is ..moet te doen zijn bij Zuid is het niet goed voor Wijk (erg vlagerig) ... maar op dit moment wordt er goed gevaren op wijk kijk maar even .. http://www.surfabc.nl/webcam-wijk-aan-zee/ Ik ga zo wel weer naar Schell ....ben erg allergisch voor regen en zand(strand) kom je vanmiddag ook naar Schell..Peter?
|
|
|
Teigetje
|
Op webcam Aloha zie je wel een paar gasten maar zo te zien is de wind schuin aflandig Ik kijk het nog even aan want er zit nog weing wind in the air. Rond 13 uur is het droog op Swoody maar een max van 18 knoopies gemiddeld 15
|
|
|
zwafra
|
Kijk nog maar even goed Theo ..er wordt nu goed gevaren (gesprongen) op Wijk maar inderdaad wel schuinaflandig (vlagerig) Ik ga nu even op Schell.. kijken ..see you
|
|
|
|
prutmonster
|
Ik ga naar t werk ook maar ff naar schllkht
|
|
|
|