@LaurenS
|
Zo maar ff ochtendsessie @Ijmuiden ,10 uur op de spot ,helaas te laat ,hij kakt al weer in
|
|
|
PieNO
Logs: 0 | 28 uur
|
Veel plezier Frank bij de top spot Balenaa
Doe je wel voorzichtig niet te veel lopen
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Het spookt op mijn computer (Kitehigh) zie onderstaande Hey moderators, wat is er aan de hand ik kan op diverse topics geen berichten plaatsen of reageren oa. Trefpunt - Noord-Holland. Heb net deze vraag ook op discussie gezet maar na een ander topic te hebben gelezen was de mijne weer pleite Snap er niks ben nu hier gekomen door op de pagina nummers boven te klikken hij liep tot 908 en door heen en weer te klikken ben ik nu hier tercht gekomen. Als ik dit heb geplaatst enterug ga dan kom ik niet verder als pagina 908 terwijl we nu op 910 zitten. Wil iemand dit melden aan de moderators, kan ik nl niet zelf doen
|
|
|
Teigetje
|
Weet niet wat het was, maar ik heb me uitgelogd. Computer opgeruimd en geconfigureerd. Opnieuw ingelogd en alles lijkt weer normaal.
|
|
|
@LaurenS
|
Het zal wel in je hoofd spoken Teig, morgen nog het water op?
|
|
|
Teigetje
|
Morgen zuiden wind met niet al te veel knopies, rond twee uur trekt hij effe aan Wat zijn jou plannen Peter middag/avond sessie
|
|
|
@LaurenS
|
Schell maar ff doen dan denk,bij voldoende woeiiii,vandaag in het zonnetje mijn barretjes gerepareerd, relaxed klusje met al die lijntjes.... Wellicht tot morgen!!!
|
|
|
Tim_GTS5
|
Ook wel in voor een sessie @ schel morgen, wel weer regen in de middag maar hoelaat..... see you on the morrow
|
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Als er voldoende wind is morgenochtend, ben ik ook van de partij op Schellie. Moet rond 1 uur weer thuis zijn, maar dan wordt er toch regen verwacht. Hopen op een beetje wind in de ochtenduren.
|
|
|
|
PeeWee
|
Jaaaa lekker vroeg op Schellie,
Ik ben er ook zodra ik de hond heb uitgelaten, uiterlijk 9 uur.
See joes
|
|
|
Ride
|
Nou dat doen jullie goed. Ik ben er ook tussen half 9 en negen. Gauw naar bed. Is het snel morgen. Maar ik ben niet verslaafd hoor.
|
|
|
FlyingHigh
|
Volgens windfinder pas wind om 14 uur...pfff. Wat nu?
|
|
|
Ride
|
Bij mij geeft ie van 9 tot ongeveer 12 uur tussen de 13 en de 19 knopen. ' s Middags weer regen. Ik kijk morgenochtend effies op TT707 en ga dan gewoon naar Schellie. Zie wel of er wind is. Moet gewoon even het water op.
|
|
|
FlyingHigh
|
Okè, ff overleg gehad. Gaan 8 uur rijden. Bis morgennnnn
|
|
|
On the Loose
Logs: 0 | 194 uur
|
Moet goed komen... hij gaat alleen maar toenemen (paar knopen!) tot ca.15.00 uur. wel wat lichte buitjes, mag de pret niet drukken... Ik ben er morgen weer Het is nu vaarbaar, have fun vroege-vogels ABC over dit weekend en daarna: Een mooi weekend wat betreft wind, maar qua weer is het niet echt zomers te noemen. Zaterdag nadert uit het westen de regen van een occlusie waardoor de wind naar zuid krimpt en aantrekt tot 6 bft iets van de kust af. Op het strand zelf staat minder wind met een aantal uitzondering in de buurt van IJmuiden en verder noordwaarts. Zeeland kan rekenen op 5 bft op binnenwater. De meeste wind zit daar tussen 13 en 18 uur. In de bovenlucht zit dan een windband tot 50 knopen (op 1000 meter hoogte). Met het dichterbij komen van de occlusie kunnen er dus ook flinke windstoten voorkomen. Best wel oppassen dus! Maar voor de ervaren surfers mogen deze windvlagen er best wel zijn. Vanzelfsprekend zal die 50 knopen aan de grond lang niet gehaald worden. Reken eerder op 30 knopen als max. In de avond kan die wind iets meer ZZW meekrijgen, maar in zuid-holland en zeeland blijft het toch steeds teveel aflandig voor een echt goede zeesessie. Maar dat gaat zondag helemaal goed komen. De richting gaat naar ZW op zondag en in loop van de middag trekt de wind aan tot 20-25 knopen en flink stabiel ook. Af en toe wat wolken en landinwaarts een bui, maar het is ook geregeld de zon die het surfweer maakt wat het is. En zo gaat juli vrolijk verder. Jan Visser had het gisteren over de Zevenbroedersdepressie die de storm met zich meebracht. Betekent dat we nog 6 depressies te gaan hebben. Maandag gaat het feest gewoon door met 25-30 knopen uit zuidwest. Dinsdag iets minder wind, maar nog steeds zuidwest. Daarna een paar dagen vooral aan de kust een matige tot vrij krachtige zeewind. Donderdag een dag met weinig wind. Tegen het weekend komen de depressiekernen dichterbij te liggen en steeds meer wind, tot einde juli aan toe! Wat een zomer!!!
|
|
|
|
Ride
|
Hier is het echt windstil. Ach, maakt het uit, ik ga gewoon even op Schellie kijken. Gaat goedkomen, want daar waait het altijd. Effies broodje maken en dan stap ik in. Thanks Sander.
|
|
|
PeeWee
|
Staat echt nog geen wind. Ga wel wat later See joes
|
|
|
@LaurenS
|
Jammie,verheug me nu al op morgen, een heerlijke sessie @Wijkiki ZW 6bft ,vanmiddag /avond eerst nog ff kijken op schell
|
|
|
Tim_GTS5
|
Morgen naar de pier @Laurens ? (Berichtje al gehad?)
Nu nog weinig wind, denk pas na het 2e buitje rond 12.00 vandaag en dan op naar Schel.
|
|
|
|
|