|
Langbeest
|
Zuchttttttt was aanwezig topper
|
|
|
jantjuuh
Logs: 0 | 586 uur
|
Wind lijkt aan te gaan in wijk aan zee... Is iemand nog van plan om rond uurtje of 3 eens te kijken of er gevaren kan worden?
|
|
|
Langbeest
|
Wel effe uitkijken, Kan aardig veradelijk zijn.
|
|
|
|
jantjuuh
Logs: 0 | 586 uur
|
Haha, jah ik blijf toch maar lekker thuis zitten hoor komt van de week wel weer een lekker windje!
|
|
|
kiteschool aloha
Gast
|
Volgend weekend is het dan weer zo ver. Vrijdag a.s. vertrekken wij weer met een leuke groep Noord-Hollanders richting Renesse voor ons jaarlijks terugkeerende aloha Kite Camp Jammer dat niet alle Kite Kings mee kunnen dit jaar, volgend jaar geven we het nog eerder aan. De voorspellingen zien er tot op heden geweldig uit, maar het is nog ver weg natuurlijk: http://www.windfinder.com/forecast/brouwersdamEr zijn helaas geen plaatsen meer vrij, misschien volgend jaar? Wij houden julie op de hoogte MVG Kiteschool aloha
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Het leek aardig te waaien vanmiddag ...en de regen is hier in het westen uitgebleven ,maar zijn er nog mensen die gevaren hebben vandaag? kon zelf niet ..ben geblesseerd heb 2de graads brandwonden op mijn onderarm ( ongevalletje op mijn werk) hoop er volgend weekend weer bij te zijn.. .
|
|
|
Giertje
|
Hoi Frank, even een advies van tante Els Neem wel even de tijd voor een goed herstel, dus niet gaan varen voor dat je huid dicht is in verband met infectie gevaar. Ik heb vandaag niet gevaren volgens mij viel het tegen met de wind
|
|
|
manrot
Logs: 0 | 180 uur
|
updatetje uit spanje na gisteren weer een familie dagje, vandaag weer heerlijk gevaren, straffe wind, kon lekker overde duinen kijken
|
|
|
Langbeest
|
Jaja Manfred het zal wel weer. Ik ken die verhalen nu wel weer........
|
|
|
|
DennisG
|
Hoi @Laurens. Ik ben zelf ook geinteresserd in de nitro. Ik ben wel benieuwd wat je er van vindt. De verhalen op het internet zijn in ieder geval goed ( en wat op het internet staat is altijd waar natuurlijk :-) ) Dennis
|
|
|
Langbeest
|
Nog nooit gezien Peter, ben erg benieuwd. Prijzen zijn interessant en de looks are good.......
|
|
|
Giertje
|
Peter gefeliciteerd. Ziet er goed uit.
|
|
|
Michael van der Hoek
|
Was lekkel op Juliana Dorp met Teigert. Was wel erg druk we waren met zijn 2en in het begin en toen de wind wat minder werd kwamer er 3 locals bij.
Top spot met hoog water en niet te ver weg, voor herhaling vatbaar
Helaas ging de wind uit toen ik aankwam Ik ben gebleven tot 5 uur. De wind werd heel even nog wat meer dus heb nog wel wat kunnen varen.. Achja, het was mooi weer en dat is ook wel eens lekker
|
|
|
TBK
|
updatetje uit spanje na gisteren weer een familie dagje, vandaag weer heerlijk gevaren, straffe wind, kon lekker overde duinen kijken
Zat je er bovenop dan, in een strandsoel met een parrasolletje ?
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Nee nee nee Frankie, gisteren was er weer echt een dikke wind. Ruim 20 knoopies. Het is eigenlijk iedere dag wel een lekker windje. In principe kan je gewoon iedere dag varen met minimaal 15 knopen. Heb het na 2 dagen rust even geprobeerd met de pijnlijke ribben, maar het gaat echt niet. 4 rakkies gevaren en 1 klein sprongetje geprobeert, waarna de tranen in mijn ogen sprongen. Gauw maar weer van het water afgegaan. Kiten is wel over voor mij deze vakantie. Ach ja hoort erbij, gaan we maar lekker shoppen en klokkies kopen. Geef de ribbetjes wel even 3 weekies rust, zodat we in Egypte weer los kunnen. Ken ze ook niet Peet, maar veel fun met je nieuwe vliegertje.
|
|
|
|
@LaurenS
|
Helpen goede pijnstillers ook niet John??
|
|
|
manrot
Logs: 0 | 180 uur
|
Zat je er bovenop dan, in een strandsoel met een parrasolletje ? jaja frank ook dat komt voor (vraag maar aan Erwin, gezellig kletsen) maar gisteren was echt top. jullie moeten maar hopen dat er zoveel wind komt in elgauwna nog 2 daagjes, en dan weer naar het windrijke nederland
|
|
|
Langbeest
|
Kletsen en maffe spanjaarden bekijken.................
|
|
|
On the Loose
Logs: 0 | 194 uur
|
Volgend weekend is het dan weer zo ver. Vrijdag a.s. vertrekken wij weer met een leuke groep Noord-Hollanders richting Renesse voor ons jaarlijks terugkeerende aloha Kite Camp Jammer dat niet alle Kite Kings mee kunnen dit jaar, volgend jaar geven we het nog eerder aan. De voorspellingen zien er tot op heden geweldig uit, maar het is nog ver weg natuurlijk: http://www.windfinder.com/forecast/brouwersdamEr zijn helaas geen plaatsen meer vrij, misschien volgend jaar? Wij houden julie op de hoogte MVG Kiteschool aloha Jihaaaa 26-27-28 augustus knallen in Zeeland.... met Zaterdag als topdag, hopelijk tegen de 30 knoopjes! Voor de Kite Kings die het willen weten 7-8-9 oktober 2011 gaan we weer naar Teksel, onze bungalow is al vol, maar misschien kunnen met een mannetje of wat die kant op komen??? Zou supar zijn natuurlijk... John, balen man... alle sterkte gewenst iig. Peter das weer eens wat anders, ben ook wel benieuwd! Veel plezier ermee...
|
|
|
|