Langbeest

|
ZAl effe kijken Tom
|
|
|
|
|
patrick87

Logs: 0 | 108 uur
|
thnx dat je het stukje even gepost heb! kreeg vandaag al smsjes erover maar zelf nog niet gelezen. maar we kunnen natuurlijk ook gewoon die vogels verplaatsen 
|
|
|
Tim_GTS5

|
Zonder NKV hadden we volgens mij geen enkele spot meer op het ijsselmeer, grappig dat er geen onderzoek is gedaan of de vogels nu wel of niet last van 'ons' hebben.
Leuk als die vogels gewoon over je kite heen vliegen wel mooi gezicht...zijn dus totaal niet bang voor kites.
|
|
|
Flyingtrunkie

|
Ik heb last van die vogels; laatst vloog er nog eentje tussen mijn lijnen door. Je moet er niet aan denken wat er zou kunnen gebeuren... Ze moeten gewoon uit het kitegebied blijven dat tuig! 
|
|
|
Ride

Logs: 0 | 234 uur
|
Helpen goede pijnstillers ook niet John??
Nee hoor, helpt allemaal niks. Hoorde gisteren ook een knak toen ik het water af ging en me uitrekte. Ik doe dus wel effies rustig aan. No problemo. Wel jammer, want het was vandaag ook weer top qua wind. Vrijdag weer naar huis dus nog een paar daaagies shoppen.
|
|
|
On the Loose

Logs: 0 | 194 uur
|
Ik heb last van die vogels; laatst vloog er nog eentje tussen mijn lijnen door. Je moet er niet aan denken wat er zou kunnen gebeuren... Ze moeten gewoon uit het kitegebied blijven dat tuig!  Hebben ze wel de goeie uitgekozen Marco hahaha, slimme vogels! Lees her en der op het forum: tegen vogels, voor het kappen van palen. Daar sluit ik me graag bij aan... Maar ehh das wel kl..e natuurlijk dit! Mooie NO-O en N-NO spot weg... Daarom zeg ik altijd Schaam je... Als je nog geen lid bent van de NKV, snap je!!! De vereniging is echt goed bezig, voor ons kiters....
|
|
|
manrot

Logs: 0 | 180 uur
|
weer een spaans updeetje.... jammer voor je john  , want vandaag was wederom top  misschien toch maar elgauwna annuleren  en naar spanje gaan, want de wind is hier toppie....  vandaag de duinen op zijn kop gezien  , en nee frank ik stond niet op mijn handen op het strand  morgenochtend opruimen en dan hopelijk 's middags nog even knallen ter afscheid 
|
|
|
|
On the Loose

Logs: 0 | 194 uur
|
Weet het niet 100% zeker, maar denk dat Tim en Klaas al aan het rocken zijn @ blikkie nu het nog kan... Heb helaas geen tijd deze morgen 
|
|
|
Flyingtrunkie

|
d'r komt een hoop rottigheid aan.. ik heb besloten om maar niet te gaan... het is alweer code oranje voor het zuiden.
|
|
|
zwafra

Logs: 0 | 416 uur
|
Hey ,Peter ..Een kite besteld zonder te testen ...dat zou jij toch nooit doen ..  Maar als hij net zo vaart al hij eruit ziet komt het wel goed ..  veel plezier met je nieuwe aanwinst.. Ik hoop er van het weekend ook weer bij te zijn .. @ John ...Beterschap met je ribben ..maar heb je al een zittrapeze geprobeerd
|
|
|
FlyingHigh

|
Das misschien best wel een super idee voor John, Zwafra. Ben bang dat ie anders in El Gouna ook niet aan de bak kan. Ik heb er hier nog wel een liggen John, die je kan gebruiken.
|
|
|
ditispablo

|
gekneusde rib is zo K...heb er vorig jaar ook 4-6 weken mee gezeten....oa omdat je alleen al door te ademen... je borstkas en dus je ribben beweegt en belast...
|
|
|
PieNO

Logs: 0 | 28 uur
|
Heb het ook gehad John. Gewoon effe zittrapeze kopen. Heb je minder last. Zou zonde zijn als je straks in El-Gouna aan de kant zit te koekeloeren terwijl die andere gasten de ene looperd na de andere maken. Kan al met al wel 2 maand duren.
|
|
|
TBK

|
Alle blessures ten spijt ! Gaan er vanavond nog badgasten richting Schel het windje begint hier al aardig aan te trekken vanuit het ZZW-en ?
|
|
|
Frank82

Logs: 0 | 164 uur
|
Uh, wind, waar? Net alles afgegaan maar kon niks vinden (707, windfinder, etc).
|
|
|
|
franco

|
hee frank niet iets beloven en dan gewoon weer voor jan met de korte achternaam he.
|
|
|
franco

|
en hoe zo last van vogels in andijk, ik heb alleen last van rare vogels!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
|
|
Tim_GTS5

|
Ja we kunnen het waait !!
De windsnelheid 10m. op 24 augustus 2011, 00:00 uur is 8.2 m/s De windstoot op 24 augustus 2011, 00:00 uur is 10.6 m/s
|
|
|
FlyingHigh

|
Oke waar gaan we knallen Tim?
|
|
|
@LaurenS

|
24 aug 2011 door surfweer.nl Woenesdag  Het klaart in de loop van de middag op en de wind uit het zuidwesten trekt in noord-holland aan tot een vaarbare 16-17 knopen. Vanavond neemt het langzaam af tot 12-14 knopen. Helaas mot te werk,have funnn 
|
|
|