|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
West is kl...te, k...t varen op schel , bij west mot je naar de kust
Brult ie altijd over het forum. Wat ben je toch een soepkip he. Topsessie vanmiddag op Wijkiki, tsesikreminesi wat was het weer lekker met den 10. Heerlijk zo'n zeetje
|
|
|
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Hey ...Haring happer ..Met West is het goed te doen op Schell...maar blijf jij maar denken dat het niet zo is want het er al druk genoeg .. @Tim ...Foto,s zien er weer goed uit @ the Kitekings ..Prettige kitevakantie in El Gouna ..met veel wind .
|
|
|
On the Loose
Logs: 0 | 194 uur
|
Loepie de poepie Tim hij staat er weer op... Vandaag had ook ik een topsessie @ wijk aan zee pier, paar buitjes maar ach... Mooie golfjes en heerlijk met de 7, de hele middag... Voor de El ga-nou gangers, fijne vakanting, lekker windje en plezier gewenst !!! Ben nu al benieuwd naar Tha Movie... Hoeveel nachies nog voor de film ? Lekker Pablo, veel plezier ermee... Peter ging er vandaag lekker hoog mee WOOOW
|
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Nog één daggie heeeeeeel hard werken en dan lekker naar Egypte. Bedankt mannen. Voor jullie heel veel wind toegewenst. Zo te zien zullen jullie meer varen dan wij gaan doen in Egypte. Nou ja, lekker een weekie chillen om weer helemaal opgeladen de Nederlandse wateren te trotseren als we terug zijn. Droogpakkie weer an en rammen met die handel.
|
|
|
Teigetje
|
Nog wat foto'tjes van gisteren @ wijk, Lekkere hoor Timmie, jammer weer geen aktie van mij te zien. Mannen veel plezier in Egypte en dat jullie nu maar us flink wat wind voor je kiezen krijgen
|
|
|
|
zwafra
|
Weekend vrij en volgende week heb ik nachtdienst kan ik elke dag varen....
|
|
|
franco
|
hee tim die laatste foto heb ik nu als bureaublad, TOP thanks.
|
|
|
onderaqua
|
Veel lol in Egypt, misschien ff shoppen Tahirplein windloze dag.
|
|
|
Tim_GTS5
|
Haha leuk Franco, zijn de foto's nog ergens goed voor ( heb hem nog in grote versie) Hier nog een andere bewerkte http://oi54.tinypic.com/2mmtg8p.jpgZondag misschien dagje Schel, dinsdag eens keer kijken op zandvoort misschien nog met de Reo kiten
|
|
|
franco
|
hee tim ook top maar ik bedoelde echt de laatste foto met zons ondergang hehehe
|
|
|
On the Loose
Logs: 0 | 194 uur
|
Morgen, zondag 11 September Testdag 77 project Schellinkhout GAAT DOOR!!!!
Ik wil julie allen van harte uitnodigen om kennis te komen maken met een totaal nieuw merk kiteboard in Nederland namelijk:
77 project The Boarding Company
Boards zijn ontworpen en gefabriceerd by Nobile (inmiddels 3e generatie). Kan natuurlijk een mooi verhaal ophangen hoe goed de boards zijn, maar het lijkt mij een veel beter idee om het zelf te ervaren...
Vanaf 10.00 uur SCHELLINKHOUT ! ! !
Ik zal de hele dag aanwezig om de boards voor julie af te stellen op persoonlijke stance... Hoop dat julie het een leuk idee vinden, dit is echt een primeur voor Nederland...
Neem alvast een kijkje op de site 77project.com en kom het zondag 11 September zelf ervaren!!!
MVG On the Loose
|
|
|
manrot
Logs: 0 | 180 uur
|
Hoi Sander, ik kom in elk geval wel even kijken, en misschien bij goeie wind ook proberen
|
|
|
PeeWee
|
Hallooo luitjes ik ben er weer,
lijkt of het een klein beetje waait. Even eten en dan naar Schellie.
See joes
|
|
|
Teigetje
|
Goeie aktie Sander Tot morgen dan maar he. Ben er niet om 10 uur hoor. Mot vanavond naar Blöf dus zal wel weer vroeg worden.
|
|
|
|
ditispablo
|
ben toch in de shopping mode, dus waarom geen boardje drbij van On the Loose
|
|
|
@LaurenS
|
Morgen met de switch Pablo? , of is ie nog niet binnen. Morgen om 10 uur @ schellie...... Testuh !!!
|
|
|
zwafra
|
Ben er ook bij ...ga zeker een board testen ..ben er om een uurtje of 11.00 het begint trouwens nu (zaterdagmiddag) ook al aardig te waaien ..misschien nog een avond sessie op Schell..
|
|
|