MEGALOOPBEUN
|
hallo hallo ouwe rukkers trailer kite kings is online JIHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
|
|
|
@LaurenS
|
Checked Hansie ,zo te zien gaat hem niet worden morgen voor mij in de middag,dus na het werk lekker naar huis naar mijn meissie
|
|
|
Raymond.V
|
hallo hallo ouwe rukkers trailer kite kings is online JIHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
EJ Beun! Waar is de trailer te vinden??
|
|
|
|
|
|
On the Loose
Logs: 0 | 194 uur
|
Wind ws wat later! We houden het in de gaten Wind is aan het toenemen, nou nog ff draaien en verder toenemen
|
|
|
|
stefan@
Logs: 0 | 464 uur
|
de wind is al over de 180 graden heen, gaat de goede kant op en neemt al beetje toe,
|
|
|
|
On the Loose
Logs: 0 | 194 uur
|
Ik ga zo rijden Langbeest... als de lijn der verwachting zo doorzet kan ik varen als me kite opgepomt is! Komt de rest dan ook of wachten julie nog... Ben bij de Pier
|
|
|
|
stefan@
|
toch nog ff lekker gevaren, kon net aan hoogte lopen met de 10, vn de winter maar is kijken voor een overjarig skimboardje voor de lichte wind sessies
was ook in 1 keer lekker druk op wijk,zowel bij de pier als bij de bunker
|
|
|
robbertvandermeer
|
Met mijn 10m ging het lekker, paar knoopjes meer was fijner geweest, maar we mogen niet klagen, zonnetje erbij en 2x een zeehond gespot! Nu zeker een week wachten op wind...
|
|
|
Langbeest
|
Het was weer knallen,loopen,rollen en weer doorgaan en dat alles natuurlijk un-hooked. Sander was aan knallen met zijn 77 boardjes, die lopen hoogte als een malle en planeren erg snel. Johan was een downwinder aan maken naar den helder. Helemaal top dus. Windje was top voor de crawford deur, blijft een super ding
|
|
|
stefan@
|
Het was weer knallen,loopen,rollen en weer doorgaan en dat alles natuurlijk un-hooked. Sander was aan knallen met zijn 77 boardjes, die lopen hoogte als een malle en planeren erg snel. Johan was een downwinder aan maken naar den helder. Helemaal top dus. Windje was top voor de crawford deur, blijft een super ding
ja ik heb hem donderdag zien varen met die 77 boardjes, die ging ee n partij hard op het water, nu wachten op een testdagje op wijk en ff sparen
|
|
|
|
Langbeest
|
En de enige waarschijnlijk
|
|
|
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
En misschien steekt er van de week s,middags nog wel een thermisch windtje op ...is vaak het geval met Oosten wind ... Ben er klaar voor sta al weer bijna twee weken droog...
|
|
|
|
|